Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ve clanku je vsude misto Obsidian Entertainment chybne jmeno: Obisidan Entertainment (extra i).
  • Doufám že ramka bude mít v minimálních požadavcích 1024 ram :D
  • Pane Bože Cenega fakt super správa *10* *10*
  • Jen aby tech zmen bylo dostatek. Engine neumoznuje poradne vetvene rozhovory, takze v tomto ohledu urcite nepujde o nejaky velky posum k lepsimu, akcni stranka byla v F3 mizerna, v tomto ohledu to vypada s NV dobre, a atmosferou F3 nedosahovalo takovemu Stalkerovi ani po kotniky. No nevim. Nemluve o rpg systemu, ktery si sice bral spoustu dobreho z prvnich dilu, ale jaksi to ve svete F3 nefungovalo tak, jak melo.

    Nechme se prekvapit.

    btw. "uložím si pozici, vyzkouším všechny možnosti, nahraju pozici a zvolím tu nejvýhodnější." - dobre pro recenzenty, nevhodne pro hrace. Roleplaying je predevsim o spravnem rozhodovani realtime, ne zneuzivani save/load. Alespon tedy pro me. *4*
    • Systém rozhovorů je totálně překopaný. Kdo sleduje, ví. *3*
      • System rozhovoru mozna, ale engine bohuzel neumoznuje moc dlouhe propracovane dialogy jako jsou napriklad v Dragon Age ci Mass Effect a zatim vydana gameplay videa to jen potvrzuji. Jak rikam, nechme se prekvapit *4*
        • systém rozhovorů s enginem vůbec nesouvisí, je jeho nástavbou. u F 3 byl pevně daný limit počtu znaků na reakci, chyběly pořádné skill checky, skritping byl dost tuhý atd.
          Tohle všechno bylo upraveno k lepšímu *5*
          • Pokud se nemýlím, tak DragonAge běží na enginu vycházejícím také z Oblivionu . Osobně čekám něco mnohem propracovanějšího než akční DragonAge a rozhodně něco na míle vzdáleného dialogové hrůze a tím pádem hodně špatnému příběhovému větvení ve Falloutu3 .
            Stále doufám .... vždyt´slabé stránky Falloutu 3 pozná po hodnině hraní většina .
            • ha! užjsem to našel - je to Eclipse engine
            • pokud vím, tak DA stojí na vlastním enginu, který nikde jinde použit není. Nevím ot om, že by byl založen na enginu Gamebry, což je engine, který Bethesda využívá už od Morrowindu (v jeho starší verzi) a Oblivionu (v té novější, která je s drobnými úpravami použita i u Vegas).

              Jaká je kvalita dialogů ve Vegas, to je známo jen betatesterům a částečně i překladatelům (já jsem u Vegas přeložil asi 8% textů; částečně je jim to známo proto, že k velkému množství textů je prakticky nedohledatelný kontext). FNV obsahuje téměř milion slov, je tak větší než Fallout 2, a je tak z hlediska tohoto obsahu dost možná největším projektem herní historie. Jestli to je kvalitativně bídné, pak někdo napsal zbytečně moc zbytečných slov:-)
  • Všechno splňuju ale 2 gb ram fakt nemám :( škoda. :D
    • Ramky sou dneska levný a myslím, že na toho tvýho veterána (nic ve zlym) budou sakra levný:)
      • Veterána.... no dá se to tak říct :D jo jsou levný ale někdo zas řikal že je spoustu druhů atd tak aby mi do toho PC šli... no nevim jestli to je kravina nebo ne protože já se v PC zase moc nevyznám :))
      • No do veteránů je upgrade RAMek vždy s*itgrade .... Zváš´t ceny nejsou tím co by je jakkoli zvýhodňovalo tomu věř .
  • Mozna se mylim, ale vzdycky jsem si myslel, ze minimalni pozadavky nejsou totez, co doporuceny ...
  • No kdyz si clovek najde na Wiki pozadavky u Fallout 3 nestaci se koukat ...ze by se vazne optimalizovalo _???
    Minimalní
    * 2,5 GHz (X2)
    * 1GB RAM (XP)/2GB (Vista)
    * 256GPUi (DirectX 9.0c)

    Doporučené
    * 5,1GHz (X2)
    * 2 GB RAM(XP) / 2.5 GB (Vista)
    * 512 MB GPUi (DirectX 9.0c)
    • ano, optimalizovala se především správa pamětí, neboť výpočetně i kapacitně náročné osady jsou mnohem větší než ty v F3. (vyjádření J.E.Sawyera, vedoucího projektu). Dále je konečně plná podpora multicore procesorů. u F3 šla nastavit taky, ale defaultně byla vypnutá a rozhodně se nedalo říct, že by se to chovalo korektně.
      • Parada takze ikdyz jsem F3 hral na High...tak FNV si mozna zahraju na 4 jadru daleko luxusneji!!...
        • me too *5*

          ono by ani nevadilo, kdyby to jelo jen single core. jenže ono to rádo nesmyslně tuhlo, pokud byl multicore vypnutý, ale člověk ten multicore procesor měl
          • ti Kdo Vam sazej minusi asi zavidi :-D ...tesim se na to jak si to dam taky na svem 4-jadru :-)
            • já vím, že závidí, proto jsem jsem se přidal *1*
  • Na takovem stroji to pojede mozna tak na 640*480 při 20 FPS :)
    • Engine se nezmenil a ja osobne jsem F3 na takovem stroji hral pri rozliseni tusim 1024 nastaveni detailu na medium pri prumernem frame rate 30. Engine je zastaraly, stale ale vypada dobre a je na dnesni pomery sakra nenarocny. *3*
      • I kdyz.. ted tak uvazuji jestli to bylo pred vymenou grafiky X1300 za x1600xt, nebo az po ni. Pravepodobne az po ni.. Hmm, tak na takovem stroji by to asi skutecne nejelo moc dobre. *2*
  • Co sa mi na New Vegas nepaci, ze ponechali nielen rovnaky engine, ale je pouzitych velmi vela rovnakych textur, itemov i postav...atd. Ale ved uvidime.
    • Proč neponechat pokud stále fungují a ušetří se čas na podstatnější změny ?
      • Ano, tomu rozumiem. Ale kedze som s F3 stravil desiatky hodin, tak mi to pride po vzhladovej stranke dost rovnake. Este aj "raiders/thugs" maju rovnaku tvar. Engine - OK, mozu ponechat, ale nech sa aspon trosku s texturami pohraju. Sice F2 toho po vzhladovej stranke z F1 vela nezmenilo a bola to stale super zabava, neviem, ci to tak dobre bude fungovat v 3D. Ale ak sa podari si udrzat dobru atmosferu, tak moje obavy sa rozpustia prvou-kozmickou :)
  • Engine na 2 věci prostředí na 2 věci NPC na 2 věci obloukem se téhle hře vyhnout a neouhlížet se!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit