Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím co za problém má recenzentka s I´m Alive.Je to parádní hra s krásnou grafikou,atmosférou.Název této hry přesně odráží atmosféru..Pro mě je to svěží vánek v moři nepodobenin jiných her.Konečne něco originálního a recenzentka dá 6/10??Nevím co slibovali původní tvůrci,vůbec neřeším reklamy na hry na kterých se ani nezačalo makat,jediné co vím je to,že je to jedna parádní hra.Není to žádný HC.A pro všechny co tady kritizují automatické zaměřování-kdyby jste otevřeli oči a začali u hry i přemýšlet,tak by jste si v menu auto aim vypnuli.Pro mně 9/10..
  • Boze, dneska uz muze kazdej idio.. recenzovat hry, ach jo...:((((
    • svata pravda!!
  • Další obrovskej potenciál, totálně zmařenej.
  • I Am Alive není první survival akce, kterou jsem měla možnost hrát. V ostatních hrách mi restart tolik nevadil, zde se ale nedokážu zbavit pocitu, že autoři se za pomoci náročné obtížnosti snažili uměle natáhnout velmi krátkou hrací dobu. Kromě toho - dočkat se 6ti restartů jen kvůli tomu, že objevíte lano a kotvu, s kterými ještě neumíte zacházet a nedostanete příležitost, naučit se to bezpečně, je podle mě maličko jiná záležitost, než o které se tu zmiňujete vy. Na zkoušení "různých" taktik tady můžete rovnou zapomenout. Všude se dostanete jen jednou předem danou cestou, jedním jediným způsobem. Co se týče bojů, je to úplně to samé, na všechny narazíte tváří v tvář (vyjma dvou situací, kdy se vám lukem nenápadně podaří eliminovat jednoho či dva z větší party nepřátel). Určitě to není stealth akce kde by bylo potřeba velkého taktizování. Ostatně vyzkoušejte sami. Navíc jsem zjistila, že hra neobsahuje žádné místo, které by nebylo předem prezentováno v trailerech. Je to vážně bída.
    • JohnyTheZik
      Promin, ale nevim, co je na tom lanu s kotvickou tezkyho.. Dopredu, dozadu, skok.. O.o I Am Alive neni tezka hra, pokud by to nekoho odrazovalo.. Opravdu neni, zjistite, jak musite na souboje a v tu ranu je to hra hodne jednoducha..
    • Nemůžu než souhlasit. Jen bych dodal ještě hroznou grafiku. Textury jsou občas děs a hrůza. A jak píšeš, když sem hned na začátku musel chlápkovi se zbraní utýct, místo toho abych ho praštil nebo cokoli, tak mě to hodně zklamalo. Ani zbraně nejdou používat jak bych si přál ale pouze podle situace, do které se přijde. Šest je v tomhle případě až moc.
  • Tak se mi zdá,že se z Ubi stává jakýsi monopol á la EA společně s jejich společným neoficiálním mottem "na co se snažit,když to ti lidi žerou i poloviční, hlavně že třískáme prachy".
    Tyhle firmy naproste degradovaly pojem HRA. až budou moje děcka něco hrát, a já jím ukážu, čemu sme my říkali HRY, tak na mě budou čumět jak můj děda na barevnou televizi ...
    • ... tenkrat, kdyz jsem hraval strilecky, tak jsme na nepratele museli opravdu zamirit!
      • jj, hezky to vystihuje toto video http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU *3*
      • jnsCZ
        ...tenkrát, když jsem hrával střílečky, tak neexistoval pořádný mouselook a vertiální míření bylo do značné míry automatické :)
        • smejki
          už tehdy mně to strašně pilo kref *1*
        • To je fakt. Ale zase tak dobré to nebylo abychom se k tomu museli ve 21. století vracet. *4*
  • Jsem milovník Uncharted a těšil jsem se i na tento titul...bohužel po přečtení recenze jsem z toho celý nesvůj...asi to opět koupím za třičtvrtě roku na aukru za 435,- Kč... *1*
    • Nebo to kup ted za 300,-
    • Nepleties si to nahodou s Last of Us, ktore este nevyslo?
      • Taky mě ty screeny zmátly a nejprve jsem si pomyslel, co se v NaughtyDog stalo, že to tak podělali. Ale pak četl pařížské studio a Šanghai a bylo jasno.
  • První trailer a říkám si wow, krásné prostředí, slunce tam svítilo a bylo to celé takové pozitívní, že by člověku ani nevadilo bloumat tak městěm, ale teď? Vypadá to jako horor, černý panáček, šedé prostředí a všechno takové hnusné, že bych si to ani nestáhl, kdyby to bylo free. Velké zklamání *16*
    • To víš, PR je prasárna..
      • Tohle neni PR, ale důsledek toho, že hra v první fázi měla vypadat úplně jinak. Pak to vypadalo, že ji dali k ledu, a nakonec se rozhodli ji s určitými úpravami vydat aspoň takhle.
  • "Nenašel by se zřejmě člověk, který by věřil, že lidstvo bude žít v poklidu donekonečna"

    Takže podle pána recenzenta teď lidstvo žije v poklidu? *7*
    • Určite žijeme poklidnejším spôsobom ako v tej hre kde sa zabíja za flašku vody
      • Zatím...
        • claymen
          zabija za flasku vody, tak jsem si vzpomněl na trailer k této hře a na to, jak jsem po něm byl uplně natěšený...
    • Nez zacnu delat vtipky o panu recenzentovi, zjistim si, zda to nahodou neni pani recenzentka, abych ze sebe nedelal blazna *3*
      • uz si zistil ci to je vobec pani? predtym nez zo seba zacnes robit blazna *1*
  • Tikov
    Vytýkat omezený počet restartů do posledního úložného bodu survival hře zdá se mi poněkud nešťastné.
    Po shlédnutí videa bych se spíš opřel do nelogičnosti světa- zemětřesení muselo proběhnout již před delší dobou (dle míry přestavby města do slumu ), tak proč se v ulicích pořád drží prach? (Navíc kvůli povaze prachu by měl k dýchatelnosti stačit kus látky přes gesicht); Hořící ohně bez toho aniž by je někdo udržoval?; Chlápci kteří se pro něco pobijou, ale jediná konserva v okolí je tak 10 m daleko? Proč mají v metru chýše skloněné střechy? (popravdě jakékoliv střechy v podzemí zdají se mi jako luxus a plýtvání materiálem).
    • Souhlasim s tim, ze podle vyvojaru prach a ohen bude nazvdycky. Jinak ke strecham v metru... ono v metru na nekterych mistech prosakuje voda i ted a natoz po nekolika zemetresenich
    • Nejspis je omezeny pocet restartu opruz i v survival hre.
  • ze screenu to vypada jak silent hill 4

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit