• jj, hezky to vystihuje toto video http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU *3*
      • jnsCZ
        ...tenkrát, když jsem hrával střílečky, tak neexistoval pořádný mouselook a vertiální míření bylo do značné míry automatické :)
          už tehdy mně to strašně pilo kref *1*
        • To je fakt. Ale zase tak dobré to nebylo abychom se k tomu museli ve 21. století vracet. *4*
  • je to trosku off-topic, ale Brian Fargo (fallout 1,2) dnes spustil kickstarter projekt "Wasteland 2" :)
  • I Am Alive není první survival akce, kterou jsem měla možnost hrát. V ostatních hrách mi restart tolik nevadil, zde se ale nedokážu zbavit pocitu, že autoři se za pomoci náročné obtížnosti snažili uměle natáhnout velmi krátkou hrací dobu. Kromě toho - dočkat se 6ti restartů jen kvůli tomu, že objevíte lano a kotvu, s kterými ještě neumíte zacházet a nedostanete příležitost, naučit se to bezpečně, je podle mě maličko jiná záležitost, než o které se tu zmiňujete vy. Na zkoušení "různých" taktik tady můžete rovnou zapomenout. Všude se dostanete jen jednou předem danou cestou, jedním jediným způsobem. Co se týče bojů, je to úplně to samé, na všechny narazíte tváří v tvář (vyjma dvou situací, kdy se vám lukem nenápadně podaří eliminovat jednoho či dva z větší party nepřátel). Určitě to není stealth akce kde by bylo potřeba velkého taktizování. Ostatně vyzkoušejte sami. Navíc jsem zjistila, že hra neobsahuje žádné místo, které by nebylo předem prezentováno v trailerech. Je to vážně bída.
    • JohnyTheZik
      Promin, ale nevim, co je na tom lanu s kotvickou tezkyho.. Dopredu, dozadu, skok.. O.o I Am Alive neni tezka hra, pokud by to nekoho odrazovalo.. Opravdu neni, zjistite, jak musite na souboje a v tu ranu je to hra hodne jednoducha..
    • Nemůžu než souhlasit. Jen bych dodal ještě hroznou grafiku. Textury jsou občas děs a hrůza. A jak píšeš, když sem hned na začátku musel chlápkovi se zbraní utýct, místo toho abych ho praštil nebo cokoli, tak mě to hodně zklamalo. Ani zbraně nejdou používat jak bych si přál ale pouze podle situace, do které se přijde. Šest je v tomhle případě až moc.
  • Hru som uz takmer presiel celu, ale po precitani tejto recenzie mam pocit, ze som hral uplne iny titul. Hodnotenie 6 si urcite nezasluzi, dal by som 8.
  • Autorka, tak to asi bude mít diskuzi radši zavřenou. A koukám, že první už to rozjíždí...
  • Nechci byt genderove stereotypni, ale je survival horor zanr pro zenske? Ono uz jen pozadavek, aby u survival horroru bylo mozno ukladat kdekoli - vzdyt by to te hre uplne znicilo atmosferu. Jestli za tohle je ta hra hodnocena spatne, pak neni spatna hra, ale hodnoceni. Jasne, neco takoveho neni pro kazdeho, nekdo takovy at klidne da prednost farm ville a recenzuje coral city. Ale ze to neni pro kazdeho jeste prece neznamena, ze je to automaticky spatne. Stejne tak povzdech, ze se nejaky usek opakoval 6x. No a co? Ja ted hraju Unit 13 ( http://spokojeny.blogspot.com/2012/03/unit-13-preview.html ) a tam chcipam velmi casto, vlastni vinou. Ted tu posledni misi jsem neudelal minimalne 10x, protoze je pomerne tezka, dlouha a nema zadne save pointy, musi se mi proste bez chyby podarit provest cela. A je to super zabava, protoze je velmi dobrou hratelnost a opakovani mi nevadi, muzu si zkouset ruzne taktiky a podobne. Pokud by tu mely byt hry hodnoceny spatne proto, ze se recenzentovi nepovedlo neco na poprve, tak ty recenze tady ztrati smysl.
    • I Am Alive není první survival akce, kterou jsem měla možnost hrát. V ostatních hrách mi restart tolik nevadil, zde se ale nedokážu zbavit pocitu, že autoři se za pomoci náročné obtížnosti snažili uměle natáhnout velmi krátkou hrací dobu. Kromě toho - dočkat se 6ti restartů jen kvůli tomu, že objevíte lano a kotvu, s kterými ještě neumíte zacházet a nedostanete příležitost, naučit se to bezpečně, je podle mě maličko jiná záležitost, než o které se tu zmiňujete vy. Na zkoušení "různých" taktik tady můžete rovnou zapomenout. Všude se dostanete jen jednou předem danou cestou, jedním jediným způsobem. Co se týče bojů, je to úplně to samé, na všechny narazíte tváří v tvář (vyjma dvou situací, kdy se vám lukem nenápadně podaří eliminovat jednoho či dva z větší party nepřátel). Určitě to není stealth akce kde by bylo potřeba velkého taktizování. Ostatně vyzkoušejte sami. Navíc jsem zjistila, že hra neobsahuje žádné místo, které by nebylo předem prezentováno v trailerech. Je to vážně bída...
    • CrocoRay
      Hodnocení je vždy ta poslední věc, co mě zajímá a nejdůležitější je obsah. Často mám jiné požadavky než recenzent a hodnotím jinak, ale objektivní fakta jsou zaručená.....teda pokud recenzent zrovna nelže (samozřejmě vtip, i když všechno je možné) *4*
      • Hodnoceni ovlivnuje prodejnost hry, ta ovlivnuje producenty a ti ovlivnuji, co se bude delat priste. Proto by dobre hry mely mit dobre hodnoceni a spatne hry spatne. Pokud dovolime, aby se hry kritizovali a spatne hodnotili za to, ze bylo nutno neco opakovat, budeme tady mit za chvili hry-nehry.
  • Tikov
    Vytýkat omezený počet restartů do posledního úložného bodu survival hře zdá se mi poněkud nešťastné.
    Po shlédnutí videa bych se spíš opřel do nelogičnosti světa- zemětřesení muselo proběhnout již před delší dobou (dle míry přestavby města do slumu ), tak proč se v ulicích pořád drží prach? (Navíc kvůli povaze prachu by měl k dýchatelnosti stačit kus látky přes gesicht); Hořící ohně bez toho aniž by je někdo udržoval?; Chlápci kteří se pro něco pobijou, ale jediná konserva v okolí je tak 10 m daleko? Proč mají v metru chýše skloněné střechy? (popravdě jakékoliv střechy v podzemí zdají se mi jako luxus a plýtvání materiálem).
    • Souhlasim s tim, ze podle vyvojaru prach a ohen bude nazvdycky. Jinak ke strecham v metru... ono v metru na nekterych mistech prosakuje voda i ted a natoz po nekolika zemetresenich
    • Nejspis je omezeny pocet restartu opruz i v survival hre.
  • Další obrovskej potenciál, totálně zmařenej.
  • ze screenu to vypada jak silent hill 4
  • První trailer a říkám si wow, krásné prostředí, slunce tam svítilo a bylo to celé takové pozitívní, že by člověku ani nevadilo bloumat tak městěm, ale teď? Vypadá to jako horor, černý panáček, šedé prostředí a všechno takové hnusné, že bych si to ani nestáhl, kdyby to bylo free. Velké zklamání *16*
    • To víš, PR je prasárna..
      • Tohle neni PR, ale důsledek toho, že hra v první fázi měla vypadat úplně jinak. Pak to vypadalo, že ji dali k ledu, a nakonec se rozhodli ji s určitými úpravami vydat aspoň takhle.