Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Z Fallout 3 Van Buren Traileru me mrazi po celym tele, nezbyva nez zatlacit slzu..
  • GlaDOS
    Radši bych nechal Bethesdu, ať Obsidianům připraví a vyladí engine ze Skyrimu a dá klukům dostatek času, aby si s tím mohli pořádně pohrát.
    • Nebo ať udělaj engine novej :)
  • Paulcz
    Jak je psáno v postech níže FOnline je 100% pure Fallout hra, pokud nechcete Bethesdí Fallout tak ho zkuste. Drsný svět s opravdovým PVP (ne hnus co je k vidění v komerčních hrách), skvělý systém, updaty, komunita.. Z toho ovšem vyplývá, že to je pro náročnější hráče
    • smejki
      Tím bych rád pro neznalé zapropagoval Gang VŠB, český klan ve Fonline.
      http://gang.madbrahmin.cz/
  • já chci toto dílo aby dokončeno bylo *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13* *13*
    http://www.youtube.com/watch?v=YFmZRM7fqWs
  • Bethesda! Bethesda! Bethesda! :)) To mluvi za vse myslim :) Bethesda jsou skveli vyvojari, a doufam ze tohle dotahnou stejne jako dotahli
    Skyrim - podle me hru desetileti!
    • smejki
      Bethesda umí, ale děkuji, lineární Fallout se spoustou nedůležitých vedlejších questů už nechci.
      • Cahir
        Co umí kromě nakupení obrovského množství obsahu nevalné kvality? Kterou hru od Morrowindu nezprasila?
        BTW, Jestli se chystáš ke koupi Skyrimu, ještě si to rozmysli. Ve výsledku je to stejně hloupé, lineární a hlavně bez tahu na branku jako F3 a Oblivion. Dnes, i přes počáteční nadšení, mě mrzí, že jsem v tom utopil litr a přes 30 hodin.
        • smejki
          umí dělat TES. velké, multilineární, generické. umí produkci a marketing
    • Bethesda ma naprosto skvele napady,ale nikdy!!!!! je nedokazi dotahnout do konce. Vypiplat k dokonalosti. U jejich her mam vzdy pocit,ze hraji z puli nedodelane tituly.
      • přesně tak
  • No to je konec. :(
  • "Každého milovníka série určitě nemůže opustit ta vize, jak krásně by mohlo izometrické MMO z Fallout světa, od starého dobrého Interplaye, vypadat... Ale to je ryzí utopie...u řadu let."

    Kazdy milovnik serie uz dva roky hra FOnline a nieco cez rok sa hra s SDK FOnline, hra na roznych serveroch (2238, TLA, TLA mk2, Requiem), sleduje vyvoj novych (FODE...) a uziva si "harsh" MMO ktore nikomu nic nedaruje.

    FOnline neni dokolany ale je to komunitna, nekomrecne zalezitost, tak je to uplna parada.

    A o ani nehovorim o single payer modoch na F2, ktore skor ci neskor dojdu zdarnemu koncu. (plus uzasny Restoration Project, ktory je Fallout 2^2)

    Black Isle je mrtvy, naozajsny Fallout zije dalej. Ci si bethesda vydava te svoje zhovadilosti alebo nie, a ci Interplay uz konecne zhori v pekle alebo nie.
  • Kalper
    Bethseda musela mít pořádný vítr z toho, že by jim Interplay "pěkně vylepšil" jejich novou značku :D
  • Wow, uz sa tesim na dalsie zasra*e wowko prezlecene za Fallout....
    Fallout si zasluzi nieco viac.
    • co máte všichni s tím Wowkem? Podle mě je dost ubohé říkat, že většina MMO je jen klon wowu (což z tvého příspěvku sice přímo neplyne, ale náznakově to tam je). Myslím si, že to tak prostě není. Když to vezmeme do extrému, jsou všechny střílečky taky na jedno brdo a většina RPG otevřeného světa taky a většina závodních her jsou si taky dost podobné. Těch skutečně naprosto unikátních her je tu jen pár. Pak úplně nesnesu, když někdo SWTOR pojmenovává jako "WOW2", nebo "space wow" apod.
      • A mozes sa so mnou kludne stavit o leguana na spejli, ze to tak bude
      • http://flv2.streambox.cz/data/games/mp3/4ef43b3784694.mp3

        49:50

        Wow je etalon toho ako "musi" vyzerat mmorpg v dnesnej dobe.
        Fallout si nezasluzi aby bol spracovany ako mmorpg stylom "chod zabit 10 zmutovanych krys a dones mi zn ich 10 chvostov" a ked to splnis dostanes kozenne brnenie +1 ktore malo 100000 ludi v hre lebo zabilo 10 krys a potom ti dam druhy quest, zabit 10 radskorpionov a dones mi z nich 10 chvostov a dostanes 9mm pistol +1 ktoru budes mat kym nezabijes 15 zlatych geckonov a nedostanes 9mm pistol +2 a tak to ide dokola a jediny faktor ktory rozhoduje o tom kto bude nosti Power armor a bude znamy po pustine je cas ktory u toho stravis.
        Na tomto principe existuje 100 hier ktore su wow akurat s inymi skinmy a nazvom, Fallout 1 a 2 by sa obracal v hrobe keby to neboli este stale najlepsie hry nesuce meno fallout.
        A presne taketo mmorpg ja ako hrac ktory vie aky perfektny bol stary fallout povazujem len za dalsiu preskinovane wow a smutne vyvrcholenie odkazu ktory nam tu ostal po 1 a 2ke.
      • Proc by se SWTOR nemelo pojmenovavat WOW2? Dyt pracuje na identickych zakladech. Kdyz se rozhodli vzit zaklady z WoW a na to neco pridelat, tak s tim museli pocitat. A pritom moznosti co udelat jinak je tolik ... viz. vychazejici GW2
        • V tom případě je pro mě Battlefield 3 jen Call of Duty s vozidly. Je to stejně idiocké zjednodušení jako to tvoje. *7*
        • V první řadě si uvědom, že samo WoW je víc než jen inspirovalo u EQ. Takže WoW je vlastně EQ3 a TOR EQ4?
          • Je mi jedno kde se inspiroval WoW, ale kdyz sami tvurci SWTOR reknou, ze vychazeli z WoW tak se je logicke, ze se resi vztah TOR-WOW a ne jakykoli jiny WoW-xxx. Evidentne jsi nehral EQ, kdyz jsi schopen napsat, ze WoW je EQ3. Zanr obvykle zastupuje nejlepsi hra a at chces nebo ne, kralem MMORPG je stale WoW.
            • Nejlepsi neznamena nejhranejsi. Mas v tom zmatek.
          • Nesnaz se. Lidi,pro ktere bylo WoW prvni MMORPG hrou,nikdy nepochopi ze WoW je cista kopie starsich MMO her. Pro ne je to To prvni. navzdy.
  • Skoda ze Bethesda do vsech her cpe ten svuj pritroublej engine...
    • tak Skyrim sice beží na základním jádře gamebrya, ale už to vypadá lépe a hlavně co dělají fanoušci za mody už teď, bez Creation Kitu, je hezké, grafika hry se zvedá o několik tříd... on je to sice přitroublý engine, ale zase musíme brát v potaz, že to umí vykreslovat velké plochy, je stavěn na nelinearní hraní, obrovská modifikovatelnost ve všech směrech... takže určitě to není nejhorší engine, který tu máme.. takže já bych byl pro použití v dalším Falloutu, rozhodně lepší, než kdyby použili ten slavný ID Tech 5 s megatexturama, kde hra zabírá 20 gb a k tomu co stojí za řeč, tak jsou jen pěkné scenérie a jinak nic... takže doufám, že šáhnout po tom Creation Enginu..
      • Mozna je technicky dobre udelany, ale me uz se hrozne ohral. Vsechny hry na nem mi pripadaji uplne stejne, akorat se meni textury. Vzhledem k tomu, ze uz jsem na na nem mohl nahrat tak 500 hodin, me jakekoli jeho dalsi pouziti dost vytaci.
    • Umaroth
      snad na flt 5 udělaji novej...ve Vegas mi vadilo, že to vypadá naprosto stejne jako 3ka....
      • Neudelaj. Bethesda nebude delat novy engine kvuli hre kdyz leta vyviji Morrowind engine jen mu říkaj pokaždé jinak když mu udělaj malý facelift, leda by použili ID Tech engine od ID Softu, když patří pod stejnou společnost :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit