Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • By byla docela nuda hrát to po druhý.... Ten samej příběh
  • Bethesda je banda vycurancu ktera totalne zmrsila pokracovani Falloutu.
    • smejki
      což nemá co do činění s tímto sporem
  • Kéž by o velikonocích BIS vstali z mrtvých a dodělali van buren.....
    • By byla docela nuda hrát to po druhý....
      • smejki
        klidně bych to hrál i po třetí nebo po čtvrté, na čase nezáleží *2*

        BTW - kdys hrál Van Buren poprvý?
        • No chtěl jsem tim naznačit, že FNV vychází s Van Burenu.. ale máš pravdu *1*
          • smejki
            ve FNV jsou jen některé prvky a frakce (+ jejich historie) převzaté z VB. Jinak jde o úplně jiný děj, jinam situovaný a zároveň z gamedesignérského hlediska jinak zpracovaný.
            • Aha myslel jsem, že příběh je v podstatě stejný
              Docela mne zajímá porota nebo soudce *1* by to mohl být nějakej Fallout Fan *2*
              No rozhodně mně přišlo na mysl, jestli bych vůbec chtěl nějakej Fallout online (od jakýkoliv firmy). Mám pocit, že i v dobrých rukou by to ztratilo vzhledem k náročnosti projektu a omezenému času gracii původních falloutu (ještě víc než F3?) *12*
      • smejki
        klidně bych to hrál i po třetí nebo po čtvrté, na čase nezáleží *2*
  • Interplay sou pekny parchanti...a kupodivu je spoustu lidi co je haji a na bathesdu nadava...takze bych to shrnul

    1) nebyt toho, ze bethesda koupila prava na fallout od interplay, zadne interplay by uz nebylo, protoze by museli vyhlasit bankrot a nikdo by se nedockal zadneho falloutu (tolik k tem, co rikaji, ze ho bethesda zmrsila - radsi neco nez nic a spatna hra to nebyla)

    2)v interplay stejne uz z puvodniho falloout tymu bude uplne minimum lidi, takze buhvi jak to jejich slavne mmo dopadne

    3)vetsina lidi z interplay od puvodniho fallout tymu je ted v obsidianu => ten kdo neni spokojen ani s new vegas proste uz vic spokojen nebude, protoze puvodnejsi tym na te hre uz nikdy pracovat nebude
    • "vetsina lidi z interplay od puvodniho fallout tymu je ted v obsidianu" > tohle je vseobecne rozsireny omyl. V Obsidianu jsou z puvodniho tymu akorat tak Urquhaart a Avellone (kteri pravdepodobne delaji scenaristicke zalezitosti jako vetveni questu a propracovane vztahy hlavnich charakteru - viz. KOTOR2 a Alpha Protocol) a potom je tam nejaky designersko-programatorsky odpad, ktery ma jenom mlhavou predstavu o tom, jak udelat (dobrou) hru.

      Bethesda, ktera vydala (IMHO nezaslouzene) nejproslulejsi RPG uplynuleho desetileti, mi neni moc sympaticka, ale Interplay, ktery svou politikou spusobil odchod Bioware a rozpad divize Black Isle v mych ocich ziskava temer zlocineckych rozmeru. Proto v tomhle sporu nefandim ani jedne strane a protoze MMO mi jsou srdecne ukradeny, neostava mi jen louskat buraky a dobre se na celem tom divadylku bavit. Co se tyce dalsich her z Fallout franchisu, myslim, ze titulu dosahujiciho kvalit puvodni serie se az do dalsiho velkeho videoherniho krachu nedockame.
      • V Obsidianu je rozhodně víc lidí z BI než jen ti dva. Třeba Sawyer, což byl dokonce hlavní designér NV a asi 5 dalších.
        A ten zbytek taky nebudou netalentovaní lidé, mají za sebou jedno z nejlepších RPG dekády Mask of the Betrayer for fuck's sake.
      • Nevedel som ze Interplay ma take zle zasluhy koli ich politike, vzdy som ich radil k najlepsim studiam na ktorych hrach som vyrastal a preto je pre mna smutne tohle zistit. *10*
        Interplay, Bethesda, Black Isle... vsetci boli predsa tak skveli a vydali mnoho revolucnych kickass hier *smrk*...
        • smejki
          ono to je prostší - Titus Entertainment koupil IPLY a s tím se tam nakýblovali bratři Caenové, kteří vládnou firmě dodnes. Brian Fargo je ten člověk, který representuje starý IPLY (založil a vede InXile). Caenové jsou ta hovada, která zmrazila Van Buren, BG3 a následně úplně rozpustila Black Isle, přičemž zároveň upřednostnila výrobu überhnojů jménem FO:BOS a FO:BOS2 (dvojka se nikdy nedostala do produkční fáze).
    • "„Fallout IP jsme prodali Bethesdě za určitý obnos peněz a (!)*-právo dělat Fallout MMO-*(!) >> tohle je podstatne a pokial je to tak potom Bethesda porusuje prava. Mne teda prijde ako parchant Bethezda.
      • a dalsi vec, kterou bych podotknul je sporne vidani edice "fallout trilogie" :-) takze interplay se proste svezlo na tom, ze bethesda vydala fallout 3 aniz by na to mela pravo - a timhle presne tahanice zacali
      • ta věc má totiž jednu podmínku. Tu MMO mohli dělat pouze pokud by do určité doby sehnali 30 milionů dolarů což neudělali
        • MrSanta
          Měli na to 24 měsíců od nabytí platnosti té smlouvy a navíc tam byla ještě povinnost do stejného termínu zahájit plnohodnotný vývoj (full-scale development) této hry.
  • *4* . Interplay je před bankrotem a spoléhá na Blizzardí systém neomezeného přísunu financí - osobně jim moc nevěřím . Bethesda s licencí zatočila po svém a prznění gamedesignu ve stylu TES:Oblivion je pro sérii zásadní - hra hratelná , ale není to stále ono (hráčem použitelné vehikly tu měly být už včera !).

    Takže za současné situace může být hráčům jedno komu patří licence na Fallout universum .
    Vše by mělo být jasné z původní smlouvy , takže podobné promo články nechápu .
    Stejně Interplay nakonec svoji MOO vydá a pak ....... asi zkrachují .
    • Pokud bude betheseda chti vydat Skyrim a rok po nem pak Fallout 4, tak necha praci na F4 v rukou obsidianu, kterej pro ne hodne udelal (F:NV je milionkrat lepsi jak F3)

      Interplay podle me sve MMO vyda, ale proste fallout MMO je tak zvracena predstava, ze nechapu jak to muze fungovat xD
  • Ježíš je jedno kdo to udělá ale ať aspoň 1-2 kulky zabijí člověka do hlavy...protože jinak se to nedá hrát... a neříkejte že by to nebylo RPG.. hrál jsme Dragon Age a to bylo v pohodě tedy krom ně nesmyslných životů bossů ale jinak to bylo skvělé. *3* Stejně už aby vydali to online ale ať to není podobné World of Warcraft.... *3*
    • Mněly by prostě někdy udělat nějaké realistické RPG... nwm jestli znáte hru Sniper Ghost Warior ja átedy osobně jsem ji hrál a do poměrně mně bavila až na to že ty vojáci si tě skoro pořád všimli úplný nesmymsl...
    • Morderon
      tím chceš říct že v DAO si zabil člověka jedním, dvěma seknutím mečem? No to asi težko, takže si rejpnu protože se nudím :) a řeknu cituji: ,,fallout je blbost protože bla bla bla :) a DA je super" ze stejného důvodu? Chjo kdy už tito lidé přestanou hledat na hrách ty hloupe věci, radši to hraj kvůli tomu co tě na tom baví a nehledej na tom furt ty hardcore nesmysli one shot one kill. :)
      • :) Jo on je hardcore nesmysl , že stačí v reálu jedna kulka do mozkovny a máš po problémech s útočníkem ... No realita by se měla zjednodušit , ale nedělat z toho horskou dráhu pro všechjny :/
        • Kdyby to fungovalo v RPG, tak by levelovani nebyla zadna vyzva...
          • Však skokové levelování je nesmysl .... Stejně jako v Dungeon masterovi by se postavy měli zlepšovat četností používání konkrétního způsobu boje a to co by se zlepšovalo by byla efektivita , případně přesnost . Ale samozžejmě by pak od začátku nemohl být dostupný instant kill a podobné efektní hlouposti .
            • V oblivionu to funguje skvele
              Mas tam zkloubene oba systemy a pri LVLUPu se ti jen pridaji tebou zvolene staty

              Naopak k Falloutu skokove lvlovani patri, akorat bych vyndal ten nesmysl, ze se ti po lvl upu doplni zivoty, nebo ze dostanes lvl up uprostred souboje...

              Z RPG bych uplne vyndal jezdec obtiznosti, a misto toho by sam popojizdel podle toho jaky mas lvl. Sice to nedava moc smysl, ale predejde se tomu, aby te ze startu pwnily, nebo ze ty budes ke konci vsecko 1shotovat jako tomu bylo ve F3
  • Upřímně řečeno, podobný případy mě nutí přemýšlet nad oprávněností existence "intelektuálního vlastnictví". Utrácet cenné vzácné zdroje za spory ohledně nevzácných myšlenek - na tom je něco divného.
    Přitom představa, že by si Fallout mohl dělat kdokoliv a fanoušci/konzumenti/zákazníci by rozhodli, koho podpoří a jehož hru si koupí (a co se stane canonem) nezní zase tak divně. Aspoň by ubylo plýtvání času, peněz a zdrojů.
    • Fakticky zde nebojujes o myslenku, napr. dle ceskeho zakona myslenku nemas autorsky chranenou, ale jeji realizaci ano. Zde se bojuje o znacku. Viz treba pripad Flashpoint VS ArmA. Znacku ma jeden, ale to nebrani puvodnimu tvurci dal tvorit stejny styl hry a dokonce pritahnout mozna vetsi cast fanousku nez majitel znacky.
    • To by bylo silně demotivující pro nový nápady, protože by každej mohl dělat to co druhej a odvádět mu tím potenciální zákazníky, co by slyšeli na originalitu. A tím i zisky. Nejspíš by bylo mnohem víc her na jedno brdo.
      • Pockej.... fakt zastav se a vysvetli mi jednu vec...

        Tys za poslednich 10 let videl ORIGINALNI hru ? Nejakou od velkeho studia, ktery by vydelavala miliardy ?
        • Little Big Planet?:D
          • jsem PC hrac
            Dokud to nevyjde na PC, tak me to nezajima

            A to mas jednu, ale ostatni hry jsou stejnak na jedno brdo
            • smejki
              ty ani já (ba dokonce ani hlavní proud české komunity) nejsme masa lidí.
            • jako to co nejvic nechapu na tzv komercnosti je toto:
              Proc dojit furt stejne sracky, kdyz lidi CHCOU platit za originalni veci ? Vzdyt jde proti logice vydavat hry, ktere masy lidi NECHTEJI
            • 10 let? Pres tucet jich bude, zel pro tebe 80% z toho na konzole. Ale jinak souhlasim, ze kdyby tu nebyla moznost dokola dojit z existujici IP, experimentalnich titulu a originality by vznikalo nepomerne vic. Lec svetu nanestesti vladnou pravnici, nikoliv kreativci...
    • Tohle je asi to nejinteligentnější, co tu bylo za posledních pár týdnů napsáno. Taky kývu hlavou nad tím, jak někdo plýtvá prostředky nad něčím tak absurdním. Tohle je úplně WTF, kde dop*dele skončíme, když se lidé boudou soudit o něčí myšlenky, o něčí skvělé nápady?
  • dr. Emmet Brown by se měl s Martym vydat strojem času o nějakých 7 let zpět, zničit Bethesdu a všechny jejich prachy předat Interplay a Black Isle.
    • Ale to by nikdy nevyšel Morrowind a Oblivion :)
      Spis meli znicit interplay a nechat prachy BIS, jakozto nezavislemu studiu
      • lol to same jsem chtel napsat :D
    • To by nedopadlo dobře. Interplay byla těžce neschopná firma. Jako důkaz postačí, že si sami zavřeli své nejlepší studio Black Isle.
  • Je to smutné. Před cca 12 lety jsem měl Iply za nejlepšího vydavatele a spolu s BIS tvořili dokonalé smrtící herní kombo. Bohužel dnes je Iply jen ozobaná kostra a BIS uz hnije pár let 6 stop pod zemí.
    Nejsem právník takže nebudu řešit kdo je v právu a kdo ne, ale každopádně se nedivím Iply. Protože jak to tak vidím tak svou další existenci vložili jen na jednu kartu a to FON, a pokud jim Bethesda zabrání FON vydat tak můžou zabalit krám. Těch pár her co teď z revidovali na telefony atd. je nezachrání.
    Otázka je jestli je to dobře nebo špatně a to nedokážu posoudit.
    Každopádně bych byl rád pokud by FON vyšel, alespoň by měl svou existenci v rukou přímo Iply a pokud by byl FON šmejd tak by se zničili samy a nemohly by se na nikoho vymlouvat.
  • Pravej_PipMan
    No, oni jim zresuscitovali pacienta v komatu, a teď by ho z tý nablejskaný nemocnice plný cingrlátek a udělátek chtěli přestěhovat do nějaký zatuchlý chýše? Ať je nechaj udělat MMO a bethesda dělá další F. A každej bude spokojenej.
    • Z mého pohledu ho resuscitovali ale následky sou katastrofální bohužel pacient momentálně trpí těžkou demencí a jednoduchostí :)
      • Pravej_PipMan
        Leč přežil! *3* a o to jde, na druhou stranu... nejde nepřipomenout obdobnou situaci (myslím tím ono vzpomínání "zlatejch časů"), která byla těsně před vydáním prvního BG. Taky tehdá křičely davy (myslím tím čechy), že to je konec starejch dobrejch rpg...a dneska se to vzývá. Progres nezastavíte, jednou ho přijmout musíte. Ale celkem souhlasim s tim, aby nebyli až příliš pokrokoví a nezazdili tim svou dosavadní dobrou práci. Nový fallouty jsem těžko zkousával, ale pořád lepší, než hrát ruský mody v azbuce ve F2. Get over it, boyz :)
        • F1-2 sem hrál nedváno takže u mě to vzpomínání na starý dobrý časy není :)
          Pro mě je F3 špatná hra a ne jen proto, že není stejná jako předchozí díly ale i kvůli špatnejm herním mechanismům .
      • MrSanta
        New Vegas je dementní a jednoduché?
        • Ona je tu řeč o NV ?Já myslel že o F3 od Bethsedy tak to se omlouvám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit