Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten soundtrack se nedá zapomenout Choir of Liberty je naprosto famózní. Jediná série má sountracky, které mi dokáží tak utkvět v hlavě a to Metal Geary. Kyd má skvělou hudbu, ale FF je opravdu jediná, u které si ten soundtrack užívám dodnes. Mno třeba se jednou toho pokračování dočkáme... Nechápu, proč dělali Kane and Lynch, když mohli udělat pokračování FF.
  • Co je další škoda, že ta hra má přímo perfektní konec pro sequel, protože na konci říká Chris: "Oni se vrátí, s více vojáky a lepší technikou..." Na zahraničním webu jsem ještě celkem nedávno četl, že FF2 mají pořad na seznamu her, které chtějí udělat...
  • mondzi
    Tiez by som ho bral, ta hra mala spad a bavila od zaciatku do dokonca. Zle spravy pre IO, zle spravy pre nas. Vsadit vsetko na jednu kartu, urobit marketing za dvojnasobok ceny hry a potom nebude stacit ani 6 milionov predanych kopii. Nevidim to pozitivne.
  • Ne,.. jste dva..
  • nemusel si pouzit ani jeden prevlek a kludne to prejst na poslednej, ale ked som to tak chcel hrat tak som to musel pouzivat alebo zohnat unikatny oblek v ktorom ma nepoznali
  • Prozradim ti tajemstvi, focus pokud si nechtel, si nemusel snad krome prvniho levelu, kde ti ukazali, ze neco takoveho existuje vubec pouzit a zjednoduseni si mohl kazdy upravit podle vkusu. A ver mi, ze na vyssi obtiznost to byla hra, kde sebemensi chyba docela bolela :) To ze je i moznost to hrat akcnejsim stylem neni chyba hry ale volba hrace
  • Jsem asi jedinej, kdo by si přál třetího Kane a Lynche.
  • I ten tvůj kickstarter je v první řadě o businessu, snad nemyslíš, že to tam všichni dělají kvůli lásce k oboru. A k mainstreamu snad není co dodávat, vyrábět produkty pro rádoby HC hráče se prostě nevyplatí, ať si říká kdo chce co chce.
  • ja to hral stylem "no suit, no weapons..." takze me to minulo, ale zase jsem malem parkrat vzteky rozmlatil klavesnici :P
  • Mně osobně se hra líbila, ale je fakt že systém převleků, který fungoval dost špatně mě místy neuvěřitelně štval..
  • Velké studia se borti díky svým zkostnatelým teamům a neschopnosti dát šanci mlade krvi a talentovanějším.Velkou vinu natom maji vydavatele ,kteří diktuji podobu titulu a tím pádem vyvíjí tlak vydávat furt stejný mainstremový brak.

    Jakmile se z odvětví stane businness jde ke dnu.
    Naštěstí hrači nechcou přistoupit na tenhle serialový trik , neustale stejných konceptů.Vemte si nezavislou scénu jak moc je na rozkvětu. Kickstarter a jine pokusy se odprostit od Managerských omezení lidí co hrám nerozumi a nikdy rozumět nebudou.

    Je mi líto spouty dobrých vyvojářu co příjdou o místo moc moc líto. Přejuji jim štěstí ať najdou chuť si založit malé studia a vydávat hrý podle jejich představ.
    Hráči by z tohohle návratu k 80letům jen profitovali.
  • Každopádně na druhý díl čekám od toho prvního, což je už 10 let, ale pořád jim věřím, naděje umírá poslední.
  • rozhodně, v FF byl naprosto boží Soundtrack, snad žádnej se mi ještě od tý doby nelíbil tolik jako tenhle! Co je ale další škoda, že Jesper Kyd dělá pro Ubisoft a s IO jsem ho už dlouho neviděl spolupracovat.
  • Dufam ze to neznamena ze to este viac zjednoduhsia. Uz teraz bola kravina ten focus ci ako sa to volalo ze sa dalo prechadzat okolo strazi len s tym alebo v unikatnom prevleku a to nevravim o leveloch kde clovek uteka pred vrtulnikom da fak?? To ze chcu zarobit ok ale nech tam potom pridaju mod kde budu leveli a pravidla stareho silent assassin.
  • A proč se vlastně pořád někdo snaží vymejšlet nový a nový chujoviny? I Codename 47 měl "jakýsy takýsy" příběh....ale koho zajímal? Stačil cíl, pár zbraní, pořádnej level a už se jelo... Za vyšší obtížnost byl hitmen vždycky výzvou, takže si hráč musel akci načasovat.

    Kdyby jednou za pár let přidali pár levelů, úplně by to stačilo, nic novýho přidávat nemusí.

    jinak u mně osobně Codename 47 nejlepší, Silent assassin taky bezva. Trojka mě nijak nenadchla, Blood Money jsem si užil, ale znovuhratelnost 0 a poslední díl u mně dopadl jako contracts
  • Ferdis2
    Som presvedčený že pokračovaní Beyond Good and Evil a Psychonauts sa dočkáme. Obe už majú kultový status, podobne ako Mirrors Edge.
    Freedom Fighters má bohužial bližšie k tej XIII (i keď paradoxne o jej advenúrnom pokračovaní sa pred časom písalo).
  • Dyť poslední Hitman nebyl špatný, i když to že se muselo procházet z bodu a do bodu a to bylo trochu divný, nicméně vila kde máte zabít hlavní ženskou záporačku, venkov nebo hned první mise, byly pěkné. Ano, mohli si ty mezilevely odpustit, ale samotné levely nebyly vůbec špatné a zamotaný příběh se mi taky líbil. Rozhodně je Absolution stále Hitman a stealth, což se třeba o Splinter Cellu Convinction říct nedá.... To už není Splinter Cell a vůbec mne to nebaví, zatímco takovou Pandoru Tommorow jsem hrával pořád do kolečka, tohle už hrát asi nebudu nikdy, protože to je střílečka a ne stealth. A některé vsuvky (odkud má Hitman svůj původní oblek) byly fajn a zapadly do jeho světa.
  • No asi zas tak dobré nebyly...
  • priserne male rozsegmentovane levely, zle funkcny system prevlekov, primarny objective bol hlavne 'go to door' priserny,ale fakt ze priserny pribeh a postavy....a mnoho dalsich vymozenosti . co konkretne je na tej hre skvele ? parodia na stealth. hanba hitman serie. u mna najhorsia hra minuleho roku
  • Problém je, že ten zájem nejspíše nebude. Je to stejně jako s jinými klenoty - Beyond Good and Evil, XIII nebo klidně Psychonauts. Všechno jsou to výborné hry, které neprodávali tak, jak bylo očekáváno a ačkoli by o jejich pokračování zájem byl (děkujme Youtube, díky kterému se mnoho zapadlých her dostalo k hráčům), tak je nikdo dělat nebude, protože s nimi nechtějí hazardovat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit