Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KrPa

    pane autore, mohutne tankove utoky byly az v roce 2011 ve hre Men of War, jenze to byla pomerne tezka a slozita hra, ne takova arkada jako CoH, proto o ni nikdo nepise, pokud si dobre vzpominam, tak populacni limit v CoH umoznoval max 4 tanky pro hrace, tak jake mohutne bitvy??

    za me ma IH 8/10 a pokud se povede i coop kampan, tak i 9, na poradnou coop kampan tu cekam od dob vydani red alertu 3

    • Duncan66

      A jaky mas v CoH nick a kolik tydnu a let jsi okupoval nejlepsi pricku v onlione zebriccich, kdyz je to udajne takova arkada? :D

      • KrPa

        a co ma spolecneho moje umisteni s tim, ze hra je arkada?

        • Duncan66

          No jelikoz je to RTS a nikoli arkada, tak jsi ji asi musel zvladat levou zadni a byt nejlepsi, tak se ptam na tvuj nick a pocet let, ktere jsi vevodil zebrickum? Nebo proc je to jako arkada? Ze tam nejsou stovky jednotek na bitevnim poli a v 99% procentech nestaci zvolit "blob" taktitku?

          • ja_nic_nevim

            Tak tímhle komentářem jsi to všechno zabil. Možná by jsi se mohl alespoň na nějaký gameplay Man of War Assault Squad (1/2) podívat.....

            Ač mě CoH bavil, je to pořád snadno stravitelná zábava jako StarCraft. MoW (Robs realism mod) nabízí úplně jiný zážitek → perfektní zničitelnost prostředí, jakási balistika a účinky různých typů munice, inventář jednotek, tloušťka pancíře a úhly zásahu, LoS jednotek (a přísný a "příšerný" mikromanagement).... A pro to všechno a mnohem víc je CoH arkádová RTS (ze staré školy).

            Stejně jako nejde srovnávat MoW s Wargame / Steel division...a to bychom se pomalu mohli dostat až ke hrám od battlefrontu / graviteam.

          • KrPa

            takze kdyz sem umisteny vysoko v zebricku Fortnite, tak ta hra je dle tebe simulator?

            • Duncan66

              Ne, z meho textu nic takoveho nevyplyva, vyvodil jsi nesmyslny zaver. Fortnite neni ani arkada ani simulator, je to jiny typ hry. CoH neni arkada ani simulator, to jen ty mu rikas hanlive akrada, jako ze je lehky a ja se ptam, co je na nem lehkeho a jak jsi v nem dobry? Uz potreti :D

              • Reakce na příspěvek:

                Spíš si zjisti, kde všude se pojem "arkáda/arcade" a simulace používá. Není to jen hopsačka a to druhé hra z kokpitu. Arkáda je obecně hra méně realistická s rychlejším spádem a je snadnější na ovládání. Takže když vezmeme CoH a třeba Combat Mission, tak oboje jsou strategie, ale CoH je arkáda a CM je simulace. Není to žádné hanlivé označení. Podívej se třeba na War Thunder, ten tak škáluje svoje hry. Máš tam 3 verze hry - arkádu/realistickou/simulaci.

                • Duncan66

                  Reakce na příspěvek:

                  V tom pripade jsou arkady vsechny tebou zminovane RTS, protoze pokud bych mel povazovat RTS za simulaci, tak bys byl velitel jednotek a pouze daval rozkazy, ale jednotky by se ridily automaticky, samy by si vybirali cile, kryti atp., kdyz sam ridis jednotky tak hrajes tedy arkadu.

                  Jinak i pro CoH existuje realisticky mod, kde spravny zasah tanku znamena jeho konec atp. Jinak davat na stejnou uroven SC a CoH je tedy hodne usmevne. V CoH mas prakticky vse, co popisujes u MoW, tedy znicitelne prostredi, zalezi z jake strany a cim tank trefujes atp. K cemu je ti ve strategii balistika clovece? Ve strategii velis jednotkam, to neni FPS....

              • KrPa

                Reakce na příspěvek:

                nikdy vzivote sem nehral zadnou hru kompetitivne, vzdy jen kampan nebo multak s prateli

                z toho tedy uvozujes, ze nemuzu hodnotit co je ta hra zac? CoH je arkada, stejne jako Starcrafty, AoE a vsechny hry od westwoodu, co to na tom zmeni? Vsechny to jsou velmi dobre hry

                • Duncan66

                  Reakce na příspěvek:

                  CoH neni arkada jako SC, AoE atp. Je videt, ze jsi to hral hodne davno a uz si ty hry vubec nepamatujes.

                  • farrin

                    Reakce na příspěvek:

                    CoH prostě je arkáda.

                  • KrPa

                    Reakce na příspěvek:

                    a co z ni nedela arkadu? proboha...

                    • Duncan66

                      Reakce na příspěvek:

                      Oproti SC rada zcela rozdilnych mechanik.

                      1) nekolik typu kryti a teren hraje svoji roli, zatimco v SC zadne kryti a jednotky se pohybuji stejne rychle a maji stejny dostrel a poskozeni kdekoli na mape.

                      2) u mechanickych jednotek zalezi cim a odkud na ne strilis.

                      3) Tanky a jine jednotky nemaji pouze HP, ale muzes mu poskodit napr. pasy, motor a jine dily, takze omezis jeho bojeschopnost, ikdyz ma vetsinu HP atp.

                      4) mechanika kulometu na pechotu

                      5) mechanika min na pechotu a mechanicke vozidla

                      6) ve SC muzes znicit cokoli cimkoli, kdyz tim na to muzes strilet.  V CoH muzes mit desitky jednotek bez protitankovych zbrani a muzes strilet na tank hodiny hrani a neznicis ho.

                      atd.

    • J.V.Stalin

      Populační limit je obecně strašná kravina, chápu že někteří stratégové budou oponovat tím, že se člověk musí naučit pracovat s tím co má (a budou mít pravdu), ale já rád tvořím taktiku, kterou limituje pouze moje hlava a ne nějaké vycucané číslo.

      Stejně jako odporný zazoomování na bojiště, kdy je kamera doslova nalepená na jednotkách a zoufale nejde oddálit - trpělo tím Company of Heroes, dojel na to i Command & Conquer a spousty dalších. Doba kdy zemřely RTS...

      • KrPa

        populacni limit je na to, aby hrac nevyhral jen taktikou nas mnogo

      • ja_nic_nevim

        Populační limit ve hrách od blizzardu nutil hráče kombinovat schopnosti jednotek a využívat úplně všechny a smysluplně. Bez populačaního limitu u her typu C&C jsi jen spamoval nejsilnější jednotky podle přísunu surovin. 

        • uher

          "Bez populačaního limitu u her typu C&C jsi jen spamoval nejsilnější jednotky podle přísunu surovin. "

          Kamaráde, ty jsi hloupej jak pumpička na sáně....

          • ja_nic_nevim

            Ále...dotknul jsem se něčí dušičky :-D Multiplayeru C&C mám za sebou dost...

            • Maxianimal

              á, další, co to nehrál nikdy po netu :D

            • uher

              Neboj nedotknul, jen se bavím tvojí hloupostí 😉

              Odehráno máš akorát tak proti počítači, tam by ti možná taková tupá taktika vyšla, ale v multiplayeru,  proti někomu kdo to umí by sis takovým počínáním moc nezahrál 😀

        • J.V.Stalin

          Pokub by si v multiplayeru C&C začal spamovat nejsilnější jednotky, tak je to cesta do pekla a dost rychlá nutno dodat.


          Opravdu bohužel nic nevíš...

          • pod to bych se podepsal...

      • KrPa

        jasne, red alert 1 mel peknou kameru, ale takovy SC1, tam si videl hlavni budovu pres 1/4 obrazovky a ne, RTS neumreli na zoom...

      • Duncan66

        Jednak na vsechno kvuli cemu tady brecis jsou v drtive vetsine pripadu mody a jinak RTS nezemrely, zemrela tak maximalne nejaka cast tveho mozku :D

        A kdyz chces libovolny zoom a prakticky zadny poplimit v zakladu, tak jsou tady tituly jako Supreme Commander a dalsi, kde proti sobe muzou bojovat stovky jednotek.

        • Derp_1337

          To je hezké, že na většinu problémů, co ta hra měla, jsou teď módy... ale nic to nemění, že to nebylo součástí standartní hry. Spousta lidí tu hru hrála v době, kdy vyšla, a v té době ty módy ještě nebyly tak rozšířené.

          Navíc i teď spoustu lidí nenapadne se podívat po internetu, jestli náhodou někdo nevydal módy, které by spravili otravné pasáže hry.

          Každý hru hodnotí v takovém stavu v jakém ji hrál.

          • Duncan66

            Slovo problem je velmi relativni, protoze poplimit a zoom pro velke procento hracu zadny problem nepredstavovalo a ta hra se online hraje dodnes. Jinak ta hra vysla 2006, druhy datadisk 2009 a to uz byly mody s poplimitem a zoomem davno na svete, takze nevysly dnes, nebo v nedavne dobe, ale tesne po vydani hry ;-)

            A jinak ja osobne si nevybavuju, ze by reklama na hru slibovala hracu megalomanske bitvy, kde na bitevnim poli budou tisice jednotek a bude to jedna velka rez.... Autori splnili co slibili, takze ja zadny problem nevidim. 

            A kdo hral online, nebo i proti pocitacum 4vs4, tak urcite nebrecel, ze je tam malo tanku a jednotek a pokud ano, tak jednoduse Supreme Commander atp., neboli jiny typ her. 

            A to o tom nenapadnuti se podivat je to, co zminuji tim zemrenim casti mozku. Lide degeneruji a jsou lini pouzivat mozek. Pritom google a dalsi vyhledavace dokazou uvazovat casto za cloveka a opravdu staci zadat jedno dve klicova slova a uz ti to najde tuny odkazu, ktere potrebujes.

            Takze ano, muzes brecet a nadavat, jak je neco na prd a nebo pouzit mozek a misto breceni a zvaneni nesmyslu o tom, jak jsou RTS mrtve se kralovsky bavit s upravenou hrou podle vlastni chuti ;-)

        • J.V.Stalin

          Hm

    • Chtělo to trochu pomódovat a populační limit nebyl problém. Dokonce to šlo i bez modů jen v editoru map.

      Ale pokud chcete velké bitvy, tak musíte hrát hry jiného měřítka - typu Wargame

    • Sierra117

      MoW AS2 hraju dá se říct doteď a online bitva dle standardního nastavení taky neobsahuje víc jak např 1x panter, jedno samohybné dělo a pár čet pěšáků. Samozřejmě s populačním limitem se dá hejbat oběma směry, ale dneska to tak skoro nikdo nehraje :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit