Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • untentrauer

    Hru sleduju od jejího ohlášení. Zarazilo mě jen, že si nemůžu zvolit kampaň podle národa - zarazilo a odradilo. Holt jsem už zpohodlnělej hráč a vím, že např. ve hře Blitzkrieg jsem na Rusáky nikdy ani nesáhl. Mám svůj určitý styl hraní a kolikrát mi nejde se při opakovaném hraní nějaké hry donutit udělat rozdílné rozhodnutí. Pak si tu hru tak neužiju. Jsem zvědavý, jak se mnou zacvičí Cyberpunk. Ale jsem nalomený si hru koupit...... 


  • Duncan66

    Oproti SC rada zcela rozdilnych mechanik.

    1) nekolik typu kryti a teren hraje svoji roli, zatimco v SC zadne kryti a jednotky se pohybuji stejne rychle a maji stejny dostrel a poskozeni kdekoli na mape.

    2) u mechanickych jednotek zalezi cim a odkud na ne strilis.

    3) Tanky a jine jednotky nemaji pouze HP, ale muzes mu poskodit napr. pasy, motor a jine dily, takze omezis jeho bojeschopnost, ikdyz ma vetsinu HP atp.

    4) mechanika kulometu na pechotu

    5) mechanika min na pechotu a mechanicke vozidla

    6) ve SC muzes znicit cokoli cimkoli, kdyz tim na to muzes strilet.  V CoH muzes mit desitky jednotek bez protitankovych zbrani a muzes strilet na tank hodiny hrani a neznicis ho.

    atd.

  • Maxianimal

    á, další, co to nehrál nikdy po netu :D

  • farrin

    CoH prostě je arkáda.

  • KrPa

    a co z ni nedela arkadu? proboha...

  • Duncan66

    CoH neni arkada jako SC, AoE atp. Je videt, ze jsi to hral hodne davno a uz si ty hry vubec nepamatujes.

  • Duncan66

    V tom pripade jsou arkady vsechny tebou zminovane RTS, protoze pokud bych mel povazovat RTS za simulaci, tak bys byl velitel jednotek a pouze daval rozkazy, ale jednotky by se ridily automaticky, samy by si vybirali cile, kryti atp., kdyz sam ridis jednotky tak hrajes tedy arkadu.

    Jinak i pro CoH existuje realisticky mod, kde spravny zasah tanku znamena jeho konec atp. Jinak davat na stejnou uroven SC a CoH je tedy hodne usmevne. V CoH mas prakticky vse, co popisujes u MoW, tedy znicitelne prostredi, zalezi z jake strany a cim tank trefujes atp. K cemu je ti ve strategii balistika clovece? Ve strategii velis jednotkam, to neni FPS....

  • uher

    Neboj nedotknul, jen se bavím tvojí hloupostí 😉

    Odehráno máš akorát tak proti počítači, tam by ti možná taková tupá taktika vyšla, ale v multiplayeru,  proti někomu kdo to umí by sis takovým počínáním moc nezahrál 😀

  • Spíš si zjisti, kde všude se pojem "arkáda/arcade" a simulace používá. Není to jen hopsačka a to druhé hra z kokpitu. Arkáda je obecně hra méně realistická s rychlejším spádem a je snadnější na ovládání. Takže když vezmeme CoH a třeba Combat Mission, tak oboje jsou strategie, ale CoH je arkáda a CM je simulace. Není to žádné hanlivé označení. Podívej se třeba na War Thunder, ten tak škáluje svoje hry. Máš tam 3 verze hry - arkádu/realistickou/simulaci.

  • ja_nic_nevim

    Ále...dotknul jsem se něčí dušičky :-D Multiplayeru C&C mám za sebou dost...

  • uher

    "Bez populačaního limitu u her typu C&C jsi jen spamoval nejsilnější jednotky podle přísunu surovin. "

    Kamaráde, ty jsi hloupej jak pumpička na sáně....

  • pod to bych se podepsal...

  • J.V.Stalin

    Pokub by si v multiplayeru C&C začal spamovat nejsilnější jednotky, tak je to cesta do pekla a dost rychlá nutno dodat.


    Opravdu bohužel nic nevíš...

  • KrPa

    populacni limit je na to, aby hrac nevyhral jen taktikou nas mnogo

  • KrPa

    nikdy vzivote sem nehral zadnou hru kompetitivne, vzdy jen kampan nebo multak s prateli

    z toho tedy uvozujes, ze nemuzu hodnotit co je ta hra zac? CoH je arkada, stejne jako Starcrafty, AoE a vsechny hry od westwoodu, co to na tom zmeni? Vsechny to jsou velmi dobre hry

  • ja_nic_nevim

    Populační limit ve hrách od blizzardu nutil hráče kombinovat schopnosti jednotek a využívat úplně všechny a smysluplně. Bez populačaního limitu u her typu C&C jsi jen spamoval nejsilnější jednotky podle přísunu surovin. 

  • ja_nic_nevim

    Tak tímhle komentářem jsi to všechno zabil. Možná by jsi se mohl alespoň na nějaký gameplay Man of War Assault Squad (1/2) podívat.....

    Ač mě CoH bavil, je to pořád snadno stravitelná zábava jako StarCraft. MoW (Robs realism mod) nabízí úplně jiný zážitek → perfektní zničitelnost prostředí, jakási balistika a účinky různých typů munice, inventář jednotek, tloušťka pancíře a úhly zásahu, LoS jednotek (a přísný a "příšerný" mikromanagement).... A pro to všechno a mnohem víc je CoH arkádová RTS (ze staré školy).

    Stejně jako nejde srovnávat MoW s Wargame / Steel division...a to bychom se pomalu mohli dostat až ke hrám od battlefrontu / graviteam.

  • Duncan66

    Ne, z meho textu nic takoveho nevyplyva, vyvodil jsi nesmyslny zaver. Fortnite neni ani arkada ani simulator, je to jiny typ hry. CoH neni arkada ani simulator, to jen ty mu rikas hanlive akrada, jako ze je lehky a ja se ptam, co je na nem lehkeho a jak jsi v nem dobry? Uz potreti :D

  • KrPa

    takze kdyz sem umisteny vysoko v zebricku Fortnite, tak ta hra je dle tebe simulator?

  • Duncan66

    No jelikoz je to RTS a nikoli arkada, tak jsi ji asi musel zvladat levou zadni a byt nejlepsi, tak se ptam na tvuj nick a pocet let, ktere jsi vevodil zebrickum? Nebo proc je to jako arkada? Ze tam nejsou stovky jednotek na bitevnim poli a v 99% procentech nestaci zvolit "blob" taktitku?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit