Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • untentrauer

    Hru sleduju od jejího ohlášení. Zarazilo mě jen, že si nemůžu zvolit kampaň podle národa - zarazilo a odradilo. Holt jsem už zpohodlnělej hráč a vím, že např. ve hře Blitzkrieg jsem na Rusáky nikdy ani nesáhl. Mám svůj určitý styl hraní a kolikrát mi nejde se při opakovaném hraní nějaké hry donutit udělat rozdílné rozhodnutí. Pak si tu hru tak neužiju. Jsem zvědavý, jak se mnou zacvičí Cyberpunk. Ale jsem nalomený si hru koupit...... 


  • Duncan66

    Oproti SC rada zcela rozdilnych mechanik.

    1) nekolik typu kryti a teren hraje svoji roli, zatimco v SC zadne kryti a jednotky se pohybuji stejne rychle a maji stejny dostrel a poskozeni kdekoli na mape.

    2) u mechanickych jednotek zalezi cim a odkud na ne strilis.

    3) Tanky a jine jednotky nemaji pouze HP, ale muzes mu poskodit napr. pasy, motor a jine dily, takze omezis jeho bojeschopnost, ikdyz ma vetsinu HP atp.

    4) mechanika kulometu na pechotu

    5) mechanika min na pechotu a mechanicke vozidla

    6) ve SC muzes znicit cokoli cimkoli, kdyz tim na to muzes strilet.  V CoH muzes mit desitky jednotek bez protitankovych zbrani a muzes strilet na tank hodiny hrani a neznicis ho.

    atd.

  • farrin

    CoH prostě je arkáda.

  • KrPa

    a co z ni nedela arkadu? proboha...

  • Duncan66

    CoH neni arkada jako SC, AoE atp. Je videt, ze jsi to hral hodne davno a uz si ty hry vubec nepamatujes.

  • Duncan66

    V tom pripade jsou arkady vsechny tebou zminovane RTS, protoze pokud bych mel povazovat RTS za simulaci, tak bys byl velitel jednotek a pouze daval rozkazy, ale jednotky by se ridily automaticky, samy by si vybirali cile, kryti atp., kdyz sam ridis jednotky tak hrajes tedy arkadu.

    Jinak i pro CoH existuje realisticky mod, kde spravny zasah tanku znamena jeho konec atp. Jinak davat na stejnou uroven SC a CoH je tedy hodne usmevne. V CoH mas prakticky vse, co popisujes u MoW, tedy znicitelne prostredi, zalezi z jake strany a cim tank trefujes atp. K cemu je ti ve strategii balistika clovece? Ve strategii velis jednotkam, to neni FPS....

  • Spíš si zjisti, kde všude se pojem "arkáda/arcade" a simulace používá. Není to jen hopsačka a to druhé hra z kokpitu. Arkáda je obecně hra méně realistická s rychlejším spádem a je snadnější na ovládání. Takže když vezmeme CoH a třeba Combat Mission, tak oboje jsou strategie, ale CoH je arkáda a CM je simulace. Není to žádné hanlivé označení. Podívej se třeba na War Thunder, ten tak škáluje svoje hry. Máš tam 3 verze hry - arkádu/realistickou/simulaci.

  • pod to bych se podepsal...

  • KrPa

    populacni limit je na to, aby hrac nevyhral jen taktikou nas mnogo

  • KrPa

    nikdy vzivote sem nehral zadnou hru kompetitivne, vzdy jen kampan nebo multak s prateli

    z toho tedy uvozujes, ze nemuzu hodnotit co je ta hra zac? CoH je arkada, stejne jako Starcrafty, AoE a vsechny hry od westwoodu, co to na tom zmeni? Vsechny to jsou velmi dobre hry

  • Duncan66

    Ne, z meho textu nic takoveho nevyplyva, vyvodil jsi nesmyslny zaver. Fortnite neni ani arkada ani simulator, je to jiny typ hry. CoH neni arkada ani simulator, to jen ty mu rikas hanlive akrada, jako ze je lehky a ja se ptam, co je na nem lehkeho a jak jsi v nem dobry? Uz potreti :D

  • KrPa

    takze kdyz sem umisteny vysoko v zebricku Fortnite, tak ta hra je dle tebe simulator?

  • Duncan66

    No jelikoz je to RTS a nikoli arkada, tak jsi ji asi musel zvladat levou zadni a byt nejlepsi, tak se ptam na tvuj nick a pocet let, ktere jsi vevodil zebrickum? Nebo proc je to jako arkada? Ze tam nejsou stovky jednotek na bitevnim poli a v 99% procentech nestaci zvolit "blob" taktitku?

  • KrPa

    jasne, red alert 1 mel peknou kameru, ale takovy SC1, tam si videl hlavni budovu pres 1/4 obrazovky a ne, RTS neumreli na zoom...

  • KrPa

    a co ma spolecneho moje umisteni s tim, ze hra je arkada?

  • Duncan66

    Slovo problem je velmi relativni, protoze poplimit a zoom pro velke procento hracu zadny problem nepredstavovalo a ta hra se online hraje dodnes. Jinak ta hra vysla 2006, druhy datadisk 2009 a to uz byly mody s poplimitem a zoomem davno na svete, takze nevysly dnes, nebo v nedavne dobe, ale tesne po vydani hry ;-)

    A jinak ja osobne si nevybavuju, ze by reklama na hru slibovala hracu megalomanske bitvy, kde na bitevnim poli budou tisice jednotek a bude to jedna velka rez.... Autori splnili co slibili, takze ja zadny problem nevidim. 

    A kdo hral online, nebo i proti pocitacum 4vs4, tak urcite nebrecel, ze je tam malo tanku a jednotek a pokud ano, tak jednoduse Supreme Commander atp., neboli jiny typ her. 

    A to o tom nenapadnuti se podivat je to, co zminuji tim zemrenim casti mozku. Lide degeneruji a jsou lini pouzivat mozek. Pritom google a dalsi vyhledavace dokazou uvazovat casto za cloveka a opravdu staci zadat jedno dve klicova slova a uz ti to najde tuny odkazu, ktere potrebujes.

    Takze ano, muzes brecet a nadavat, jak je neco na prd a nebo pouzit mozek a misto breceni a zvaneni nesmyslu o tom, jak jsou RTS mrtve se kralovsky bavit s upravenou hrou podle vlastni chuti ;-)

  • Derp_1337

    To je hezké, že na většinu problémů, co ta hra měla, jsou teď módy... ale nic to nemění, že to nebylo součástí standartní hry. Spousta lidí tu hru hrála v době, kdy vyšla, a v té době ty módy ještě nebyly tak rozšířené.

    Navíc i teď spoustu lidí nenapadne se podívat po internetu, jestli náhodou někdo nevydal módy, které by spravili otravné pasáže hry.

    Každý hru hodnotí v takovém stavu v jakém ji hrál.

  • J.V.Stalin

    Hm

  • Duncan66

    Jednak na vsechno kvuli cemu tady brecis jsou v drtive vetsine pripadu mody a jinak RTS nezemrely, zemrela tak maximalne nejaka cast tveho mozku :D

    A kdyz chces libovolny zoom a prakticky zadny poplimit v zakladu, tak jsou tady tituly jako Supreme Commander a dalsi, kde proti sobe muzou bojovat stovky jednotek.

  • Duncan66

    A jaky mas v CoH nick a kolik tydnu a let jsi okupoval nejlepsi pricku v onlione zebriccich, kdyz je to udajne takova arkada? :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit