Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Sem zvědav jestli Elizabeth bude taky žrát jídlo z popelnic.
    • A záchodů *15*
  • Chtěl bych se zeptat "géniů", kteří nadávají, že zápletka v bioshocku je špatná, jaká hra má podle nich dobrou zápletku?
    • "bla bla bla bla nuclear warheads bla bla bla our last hope bla bla bla terrorist bla bla bla depend on you, sergant"
  • Vůbec by tam ta Liz nemusela byt . Spíš aby tam třeba nějaký pes a aby jsme se dozvěděli jaký měl pád Repture dopad na zvířata .
  • Zdá se mi, že v Burial at Sea, bude Liz vypadat jako Scarlett Johanson - aspoň v obličeji mi tak příjde... Ale to jen tak na okraj. Tohle rozšíření mě hodně zajímá, už jen z důvodu, že se bude odehrávat v Rapture, toho se nikdy nepřejím...
  • Hlavně by to chtělo FPS kde má člověk skutečnej respekt ze zbraně a baví jej z nich střílet. To mi poslední dobou docela dost chybí. Když si vezmu tyto vývojáře, tak - Od system shocku a Deus Ex po bioshocky sice akci zvládli na 1, ale zbraně nikdy moc neoslnily.
    • mne celkem bavil ten plasma cutter (proste takova ta zakladni zbran) v dead space 1, kde se musely ustrihat nohy a ruce aby to chciplo
    • Vím přesně co myslíš. Ten pocit, kdy tě každý individuální výstřel baví. Bioshock v tom nikdy nebyl dobrý a je zajímavé, že ani v Infinite se to po tolika hrách nezlepšilo, obzvláště proto, že si toho všimlo dost lidí a ozývali se. Infinite je pořád skvělá hra, ale na to, že je to primárně FPS, nejsou mechaniky střílení příliš dobré. Ani teda přímo špatné.
    • Skvely pocit ze stralby pamatuju naposledy v prvnim dillu FEAR, od te doby jsem asi nehral fps, ktera by mela podobne dobrej pocit ze strelby a akcni slozky hry vubec.
      • Já zase nedám dopustit na soldier of fortune.Bomba zbraně a úžasnej systém poškození,který nevím proč vývojáři děsně zanedbávají.A zbraně v posledním red faction sem si taky užil díky zničitelnému prostředí.No spojit tyhle dvě fičury a dát tam slušnej děj hmm.....
      • no právě...o to větší překvapení je pustit si i takovýho Dooma ... jaká je radost porcovat Impy a zombíky brokovnicí a koukat, jak srandovně vylítnou do vzduchu a skončej ve zkrvavený změti pixelků na zemi :-)
    • jo jsou to samý flusačky *15* mě ohromil kalach a scar v crysis 1. scar parádní na kratší dávky, protože je přesnej a když přišla nějaká pořádná akce, tak sem to kropil kalachem. ten zvuk je dokonalej. nechápu jak někdo na to mohl cpát tlumič a kdovíco ještě. v základu je nejlepší
  • Bioshock infinite. Rozhodne jedna z najlepsich, ak nie najlepsia hra aku som kedy hral. A to hram uz bezmala 20 rokov. DLC urcite nebude sklamanie (mozno v dlzke, ktoru tipujem na 2-3 hodiny).
  • sakra, fakt to chci hrát... koupím ty sedmičky na splátky :D
  • Rhulad
    Škoda, že je ta hra taková nabubřelá nuda. Asi moje nejdelší desetihodinová střílečka. Jsem to vždycky hrál po půl hodině, aby mě ten stereotyp tak nedostával. Bohužel totálně průměrná hra.
    • Mas sice milion minusu, ale ja s tebou souhlasim. Uz puvodni Bioshock byl vylozene nuda. Ciste mechanicky, ty herni casti. Vubec mi to nesedlo, vubec to nebylo zajimave nebo dobre. A to mam rad jak tradicni FPS, tak i ty rekneme rozvitejsi s ruznymi RPG prvky nebo pridanou hodnotou, jakou udajne mel mit i Bioshock.
      Je to proste takove, ja nevim, prazdne, bez poradneho pocitu, ze clovek nekde beha a strili. Nezajimave. Pribeh muze byt sebevic fajn, ale kdyz ho utopi papundeklova hratelnost, tak je to na nic.
    • tak je fakt, že je to koridorová střílečka ale ten příběh a postavy luxus!
      • Příběh Bioshocku *4*

        http://bphennessy.com/bioshock.html
        • GlaDOS
          Podobným způsobem se dá zdiskreditovat příběh každé hry.
        • Ken Levine není takový génius, jak všichni řikají, ano vymyslel překrásný svět, zajímavé postavy. Ale Ten příběh mu nejspíš nevyšel, když víc jak polovina hráčů nepochopí konec.
          • To není genialitou Kena Levina, ale debilitiou hráčů.
            • Ronox
              Si pamatuju, když kámoš nepochopil první díl. Musel jsem mu "vmlátit" do palice význam: "Would you kindly..."
          • A od kdy jde kvalita zapletky ruku v ruce s poctem lidi, kteri danou zapletku pochopi?
            Bezne by se dalo rici, ze kdyz vetsina lidi pribeh nepochopi, ze je neco spatne.
            Na druhou stranu, nektere zapletky jsou naopak cilene komplikovane i s rizikem, ze to plno lidi nepochopi.
            Tohle rozhodne neni univerzalni duvod, pro oznaceni dane zapletky jako spatne.
            Jestli je Bioshock Infinite ta prvni varianta, nebo ta druha, to at uz si posoudi kazdy sam.
      • Rhulad
        Příběh je přeceňovaný. Kdyby vám "nezávislá" média všem nevtloukali do hlavy, jak je ten příběh uber-cool, tak by si každý uvědomil, že je vlastně úplně obyčejný.
        • Ronox
          Já to hrál ještě před recenzentským hypem (review verze) a byl jsem z toho stejně hotovej jako většina ;) příběh je defakto obyčejný resp předvídatelný, ale aspoň měli snahu do FPS dát nějakej příběh s určitým mindfuckem + zmíňky o náboženství, rasismu etc.
        • Vazne si myslis, ze sou vsichni tak vygumovani, ze potrebuji media k tomu, aby vedeli co se jim vlastne libi?
          • No vysvětlovalo by to ten dav uctivačů skyrimu
        • a ty jsi co ? že ?
          • Rhulad
            Já jsem ten, kdo hlásá pravdu. Třikrát hallelujah pro mě !!!
            • Co ty víš, jelikož tato komunita nezná pojmy jako:ironie,sarkasmus, a možná nezná slovo nadsázka...
              ...Teda možná se jim vybaví jako spojení písmen, či dokonce slabik, ale jejich význam jim je neznámý.
            • Rhulad
              Za nadsázku mě snad nikdo neukamenuje, že?
            • Být tebou tak bych neprohlašoval "Já jsem ten, kdo hlásá pravdu."...

              Ostatní by se mohli poučit z historie, o tom co se dělá těm co hlásají pravdu, a to by se ti určitě nelíbilo .
            • Všecí sláva pro proroka Rhulada

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit