Přejít na výpis diskuzí
Irrational se rozpovídal o hře za Elizabeth v BioShock Infinite: Burial at Sea
8.8.2013 | Ladislav Loukota
71 příspěvků
-
vubec to nehraj :)
tak. usetril sem te 16 hodin celkem nekvalitniho zivota, ocekavam "dik" ;) -
ta kava s r po k ze ma jit se mnou do rapture?
ani nahodou, zastrelim ji hned za vstupem. -
mne celkem bavil ten plasma cutter (proste takova ta zakladni zbran) v dead space 1, kde se musely ustrihat nohy a ruce aby to chciplo
-
Si pamatuju, když kámoš nepochopil první díl. Musel jsem mu "vmlátit" do palice význam: "Would you kindly..."
-
Vypadá stejně, protože to je stejná holka.
-
A uz si zase povida sam se sebou a jeste k tomu se vydava za predstavitelku zenskeho pohlavi.
Ten kluk je fakt nemocnej *1* -
Já zase nedám dopustit na soldier of fortune.Bomba zbraně a úžasnej systém poškození,který nevím proč vývojáři děsně zanedbávají.A zbraně v posledním red faction sem si taky užil díky zničitelnému prostředí.No spojit tyhle dvě fičury a dát tam slušnej děj hmm.....
-
Mas sice milion minusu, ale ja s tebou souhlasim. Uz puvodni Bioshock byl vylozene nuda. Ciste mechanicky, ty herni casti. Vubec mi to nesedlo, vubec to nebylo zajimave nebo dobre. A to mam rad jak tradicni FPS, tak i ty rekneme rozvitejsi s ruznymi RPG prvky nebo pridanou hodnotou, jakou udajne mel mit i Bioshock.
Je to proste takove, ja nevim, prazdne, bez poradneho pocitu, ze clovek nekde beha a strili. Nezajimave. Pribeh muze byt sebevic fajn, ale kdyz ho utopi papundeklova hratelnost, tak je to na nic. -
http://imageshack.us/f/845/vyi1.jpg/
-
jj, viděl sem, škoda že podle ní neupravili i ingame model
-
Všechno je tam vysvětlený.
There is always a lighthouse. There is always a man. There is always a city. -
Tak za prvé, tak hra není úplně nová, za druhé, těch si 40 let, které uplynuly od událostí Infinite a pádu Rapture ti vůbec nepřipadá podezřelých a zvláštních? A za třetí, toto DLC by taky dost dobře mohlo být jedno z nejlepší DLC ever made (Rapture ve grafice Infinite. Oblíbené postavy místo nějakých úplně nových). Celá tvoje stížnost je k smíchu.
-
Columbie nekdy 1912 plus mínus a pád Rapture zhruba 1960. Ok, taky jsem ještě nehrál Infinite, ale něco tu nesedí :-D
-
Vím přesně co myslíš. Ten pocit, kdy tě každý individuální výstřel baví. Bioshock v tom nikdy nebyl dobrý a je zajímavé, že ani v Infinite se to po tolika hrách nezlepšilo, obzvláště proto, že si toho všimlo dost lidí a ozývali se. Infinite je pořád skvělá hra, ale na to, že je to primárně FPS, nejsou mechaniky střílení příliš dobré. Ani teda přímo špatné.
-
https://forum.encyclopediadramatica.se/attachments/sponge-jpg.16861/
-
Jo tak .)
-
Ne ne já jsem Eliška... A proto mi říkaj někdy přezdívkou Elis nebo Elizabet. *4*
-
Fakt Bětko? :D
-
Pěkný, kámošky mi taky někdy říkaj Elizabet. *15*
-
no právě...o to větší překvapení je pustit si i takovýho Dooma ... jaká je radost porcovat Impy a zombíky brokovnicí a koukat, jak srandovně vylítnou do vzduchu a skončej ve zkrvavený změti pixelků na zemi :-)