Přejít na výpis diskuzí

Jak hodnotí ve světě – Death Stranding

1.11.2019 13:16
Redakce Games.cz 15 příspěvků

Nejnovější počin Hidea Kodžimy sice vychází až za týden, embargo na recenze ale padlo s dnešním ránem a kromě té Šárčiny si můžete přečíst také postřehy dalších kritiků. Názory jsou dle očekávání poměrně rozporuplné a Death Stranding už si v zahraničí vysloužilo jak podprůměrnou trojku, tak i slušné...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nejvíc pobavilo Kotaku. Ti tu svoji ultralevicovou ideologii naroubují úplně na všechno.

  • madPav3L

    Je to prostě o tom, jestli ten "walking simulátor" někoho bavit bude nebo ne, prostě jako každá jiná hra... každý má rád něco jiného. Někoho to bavit bude a někoho to unudí k "smrti".

    • harbinger1945

      To už radši fakt půjdu ven než abych strávil 45 hodin chozením z bodu A do bodu B

      • madPav3L

        Tak já na to mám podobný názor... Toto není hra pro mě, podle mě je to walking simulátor, kde jsou přidané extra mechaniky + příběh, ale ta hlavní náplň je pořád jít z bodu A do B. Může to sice mít pěknou grafiku, ale to bych se raději šel projít do přírody.

        Někoho to bavit bude, tak ať to klidně hraje.

        • mr.clayman

          Tak i The Last of Us byl svým způsobem walking simulator a jaká to byla pecka. Jde hlavně o to, co se bude dít, zatímco se dostáváš z bodu A do B.

          • Derp_1337

            Označit The Last of Us za walking simulator může opravdu jenom troll a nebo někdo, jehož vnímaní herního světa zkreslilo až příliš časté hraní arkád typu Call of Duty.


            V Call of Duty jsi mohl nabít dojmu, že je "reálné", když hráč má mega přestřelku s čtyřiceti-násobnou přesilou (do toho libovolně přidej dělestřelecké bombardování nebo nálet letadel), aby po následné eliminaci nepřítele stačilo uběhnout 15metrů a zahnout za 1. roh, kde na hráče čeká nic neočekávající nepřátelská hlídka, která se mezi sebou v klidu baví!!!


            Arkády (třeba CoD) je jeden extrém, kdy nepřátelé jsou umístěni kousek od sebe. Druhým extrémem jsou ty walking simulátory (třeba některé díly MGS a různé další open world hry), kde člověk může putovat desítky minut a na nic zajímavého nenarazit. Zlatá střední cesta je někde mezi, kdy člověk pár minutek cestuje, aby došlo k celkem reálné změně prostředí a nepřátel (třeba TLoU).

            • mr.clayman

              Nepochopil. Nikdy jsem žádný CoD nehrál. Narážel jsem na to, že ve spoustě adventurních her se člověk musí dostat z bodu A do bodu B, chůzí nebo jinak, čili se svým způsobem jedná o walking simulátor. To, jak dobrý nebo špatný nebo špatný zážitek to je, záleží čistě na koncentraci událostí, které to chození zpestřují.


              Nic víc, nic míň

  • lito

    nejlepší je BW. Tam to hodnotilo 222 lidí s průměrném hodnocení 37% a to vše týden před vydáním hry samotné. Celý IDnes je bahnem české novinařiny a komunity🤮.

    • ahola

      Tak proč tam chodíš a četbou stránek tak podporuješ tu českou novinářskou spodinu.

      • lito

        to je samozřejmě jen od tebe předpoklad a faul. Jelikož vyšla hra, která mě zajímá, tak jsem šel i na Doupě, Zing, BW a další weby, které vůbec nesleduji. Tohle asi děláme všichni, že toho načteme co nejvíce o hře, co se nás zajímá. 

  • lito

    super. Tohle je super zpráva, že to není klasický mainstream, tak jsem se trošku bál, že to bude bahno mainstreamu a ono ne. Toho otravného mainstreamu(Uncharted, God of War atd) od Sony na této generaci máme až dost. 

    Cituji z KN:

    "Třeba to s tím hodinovým broděním se sněhem z jedné lokace do druhé, co někdo zmiňoval v recenzi jako důvod k stržení bodíků při hodnocení...stačí si vzít pár žebříků a korevních svorek, vyšplhat na útes z jedné strany a z druhé se spustit po laně dolů a je vymalováno za 15 minut. Namísto toho, aby to člověk zdlouhavě obcházel a brodil se půl metrem sněhu, což už je samo o sobě přece hloupost, lidi. Nebo si vyrobit terénní techno-skelet a běh je ve sněhu a na svahu mnohem rychlejší. Lze i počkat, až tam lidi vyšlapou cestičky, ap. Je to víceméně takový Kingdom Come: Deliverance syndrom, kdy stačí jen trochu zapřemýšlet a zbavit se dojmu, že vše je možné dělat jen jedním způsobem, což bohužel v dnešní době mnozí neumí. Jde také skočit s Fragile do jiné lokace a má to člověk blíže..."



  • Polarizujici hra je snad to nejlepsi, co nam mohli prinest! S touhle produkcni kvalitou dnes uz skoro nic takoveho nevychazi. Kopirek a pokracovani toho sameho vychazi dost.

  • Chomaco

    Vypadá to, že to pomotalo hlavu aj recenzentom. Nemôžem sa dočkať až tomu trochu spadne cena. Neviem či to vydržím :D ...

  • Marcelskrc

    Někde jsou hodně krutý :D

    • Chomaco

      „..., je tohle možná jedna z nejvíce polarizujících her, jaké kdy kdo stvořil.“

      asi je to fakt 50 na 50 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit