Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle není pravda ani u her, ani u filmů nebo jiných médií. Dobrá hra se prodávat bude, i kdyby v ní měl medvědí erotika. Hráči priárně hledají hratelnost, ne moralitu.

    Dneska je v módě úspěch předvídat neúspěch čemukoliv, v čem se mihne LGBT tématika, ale prostě to tak není.  Dobrá hra tahle témata unese, stejně jako LGBT lidi budou hrát dobrou hru s heterosexuálními vztahy.

    Proč taky ne?

  • MishKonn

    To je asi jako ptát se vegana, jestli s lidmi normálně řeší problematiku konzumace zvířat.

    Aby ne, když všechny ty debaty iniciuje on. 😂

  • MishKonn

    Škoda, že těch dnešních lidi není více. Třeba tolik, jako normálních lidi, co se jim líbil třeba Wukong, Hogwarts nebo Baldurs Gate. 

    Na těch 80K peak players dnešních lidi se desetiletý vývoj AAA titulu fakt nezaplatí. 

    Ale tento osud patří každé hře, která se snaží vštěpovat “tu správnou” moralitu lidem, kteří nejsou…dnešní. 

  • JamesFaith

    No a já zkusil googlit "return to form review 2023" a světě div se, i tehdy mi to vyhazuje spoustu recenzí, které to slovní spojení používají. Jen namátkou:

    Amnesia: The Bunker is a Return to Form (https://gatecrashers.fan/2023/06/26/amnesia-the-bunker-review/)

    ‘Black Mirror’ Season 6 Is a Refreshingly Uncynical Return to Form: TV Review (https://variety.com/2023/tv/reviews/black-mirror-season-6-review-1235644259/)

    X-Men ’97 review: An impeccable return to form (https://brignews.com/2024/05/21/x-men-97-review-an-impeccable-return-to-form-%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85/)

    A mnoho dalších. Skoro jako by to byl oblíbený obrat, když se hodnotí díl nějaké delší série.

    "There is a condition worse than blindness, and that is seeing something that isn't there."

  • Zkusil jsem si omezit vyhledávání na Googlu pro termín "return to form" na rozsah leden-červenec 2024 a výsledků je doslova hrstka...
    V dnešní době by člověk mohl říci, že 'blindness is a virtue', což?

  • MartinStary

    Je tam trochu i cítit (světově) propagace "utlačovaných" která je podávaná přes vliv vysokoškolských/univerzitních profesorů ( - psaní recenzí je i forma přivýdělku při studiích hlavně ve formě externistů a tuto formu mají radši studenti Filozofie a humanitárních věd kde se nakonec projeví tento vliv = i ukázky komentářů : od využití Palestinského sloganu „Od řeky až k moři“ a k Cultural appropriation nátlaku na to že jakékoliv použití je formou diskriminace.) samozřejmě vedle absence zkušeností s hodnocení kvalit story tellingu a hlavně co je imerzní v daném prostředí kde jde vlastně o stereotypy (jako slang nebo vrozená forma verbální poruchy či lokální forma fonetiky = určitě tu jsou všichni diskutující přiřadit důvody a předpoklad prostředí odpovídající stereotypnímu využití asi jako identifikovat skupiny využívající mužské copánky /nápověda jsou minimálně tři zasazení/) Z mé strany jsou v pohodě obě strany pokud na tom nestojí jen tak aby se vymezily a nejde z jejich strany jen o "WITNESS ME" BS - snaha o jejich 5 min slávy (a jsem si vědom rezonujícího pokrytectví v tomto vyjádření) prostě musí jít o skutečný problém jako častější výskyt nelegálně držených omamných látek a zbraní v sociálně slabých komunitách aby za mě stál za takovou diskuzi a zviditelnění (dale např.: úroveň vzdělání v rozvojových zemích je podstatný problém).  LBTQ....BS++ NENÍ plnohodnotný společenský problém na takové úrovni jaká je mu pozornost věnována a bez propagace mám v oblibě postavy jako JUDY, Steve Cortez nebo Parvati i "hook-up" možnosti Alexiose nebo Kasandry. ( a zas to může mít pro některé vždy ublížené i podtext pokrytecké argumentace jako že: "můžu kritizovat jiné kultury když mám kamaráda černocha nebo asiata" - kde v kontrastu kritiku kultury kanibalů taky provozují lidi bez kanibalských kamarádů kde opravdu narážím expresivně na absurditu manipulace hranic k potvrzení vlastní pravdy.) PS : Jen průběžně upřesňuji podtext když je tu tak volně interpretován jak obrázek v kaleidoskopu.

  • Cocord byl deset let za opicemi :-) Rozdíl mezi dobrou a špatnou hrou je primárně v tom, jestli je to dobrá nebo špatná hra, ne v ne/přítomnosti témat, které se nelíbí části populace. BG3 byl dobrý přes poměrně velkou otevřenost k LGBT etc...

  • S více lidmi než boj s démony, třeba :-) Jako okrajové téma ve hře je to pro mě zajímavé, a rozumím tomu, že pro lidi s GF může být příjemné vidět, že jsou jejich zážitky nějak kulturně zpracované.

    A ano, setkávám, patří to mezi témata, na které občas s kamarády zabrousíme, stejně jako třeba problematika konzervatismu / progresivismu, ekologie, světový mír...

  • MartinStary

    Ty na tom kopci bojuješ za každou cenu i kdyby to mělo být s větrným mlýnem. ( už nějakou dobu sleduji jak algoritmy izolují pohled na svět a tak jednou za čas vyčistím Cookies a další meta data na zařízení a začnu sledovat ideologie jedné nebo druhé strany až na hranici odpovídající  "ortodoxní výře" ať si prohlédnu jak to vlastně za tou zdí vypadá a je to hlavně o tom že podtext je z velké části vlastně jen o osobní interpretaci a ty tu jsi jako válečník a spíš některé komentáře jsou o podtextu zda by to nemělo mít nějaké hranice a třeba univerzálně přijímané témata jako zajímavé /např.: příběh není v propagaci tak propagován svou tématikou o třeba příběhu o vykoupení jako zdůraznění možnosti prezentace ideologie liberalismu podávané po lžicích a to že jsem si v CDPR CYBER77 u každého charakteru maloval stíny očí rty a nehty jen abych si užil role play jako fanatický extrovert s problémy identity neznamená že přesně to chci vědět jako první v propagaci že vlastně jde udělat. /  Jde prostě o to že je to určitá společenská kontroverze co se dotkne jak levé tak pravé strany a u "extrémistů začne jen stupňovat vzájemná komunikace kolem problému jen vetší emocionální odezvu než jen to přejít že to není část pro mě.

  • MartinStary

    Pls příklad z děje v - Deadpool a Wolverine

    Osobně mi podaná situace víc přijde jako Kompoziční kontrast a subverzi bych tam viděl kdyby přistávali jako ochrana dřevorubců před protestujícími a nakonec se jim jen vzdaly (I když vlastně dokážu vidět i jen v těch slovech Davida Attenborougha podobný motiv.)

  • MartinStary

    Zde se koukni (a tvar těla pokud je dost široký pro to aby si každý vytvořil svou "realistickou" postavu / ne corn Bimbo/) -   https://www.jovani.com/blog/formal-events/find-perfect-formal-dress-body-type/ - Nebuď podporovatel segregace.

  • Ano, ja se v moji socialni skupine s touhle tematikou setkavam i v offline verzi. 

    Ne nejsem teenager ani woke aktivista. 34let, pravicak.

  • Pro dnešní lidi, nebo pro hlasité online minoritní skupiny?

    Pokud je to pro dnešní lidi, tak s kolika lidma ve svém reálném okolí (kolegové, rodina, kamarádi, spolužáci...) jsi v poslední (dnešní) sobě řešil trans problematiku a výhody diverzifikace na pracovišti? Pokud je to opravdu pro dnešní publikum, tak počítám, že dnešní společnost tohle reálně řeší? Takže se s tím offline setkáváš?

  • toka

    Concord byl taky pro "dnešní lidi".

  • jiri.svak

    Díky, použiju v recenzi na Dragon Age Veilguard.

  • Marquis-III

    To s tou Taash taky není "hned po představení", ale zjevně až po nějakém čase co stráví jako tvůj companion.

    A upřímně, zažil jsem už několik lidí co během mého života změnili gender.

    Je vidět, že prskat na gaye a lesbičky v Bioware hrách už nemá smysl, tak pojďme prskat na to, že se tam jednu z postav ve skupině pokusili okořenit tím, že je nebinární. Svět se hroutí (oči v sloup).

  • Ať už je to Mass Effect 1, 2 nebo 3 nebo Dragon Age 1, 2 a Inquisition... nikdo NIKDY nehrál hry of Bioware kvůli soubojáku nebo levelování postav. Nikdy.

    Všichni je vždycky hráli hlavně kvůli příběhu, dialogům, questům a vztahům mezi parťáky v družině. Tohle všechno - aspoň jak to ukazoval SkillUp - je naprosto otřesné, jak nějaké YA pro malé holky.

    Asi proto dala EA jediný klíč Zavřelovi ze Zingu, který by tomu dal osmičku, i kdyby tam místo lidí vystupovali moji malí poníci, na kterých by jezdili Teletubbies. To je prostě obdoba restauračního kritika s nulovým kritickým myšlením, který "sežere všechno".

  • celoush

    btw tuhle otřepanou frázi najdeš i u květnových a červnových preview o Veilguardu. Tak dlouho už tohle spiknutí trvá :)

  • Morraw

    Počkám si až na zasvěcené recenze na Steamu. Hlavně co se týká technického stavu a dalších PC vymožností.

    Ono už Inquisition bylo při vydání wow, jakože draci a velký svět. Ale taky dostal řádnou bídu za konzolové ovládání,  nefunkční takticky mód, single mmo svět a za mě naprosto otřesné ovládání koně. Postupně je možné sledovat i degradaci roleplay, kdy bylo defacto jedno, za jakou rasu hrajete a jako quanari jsem se necítil ve své kůži.

    Když bude Veilguard aspoň jako Inq, tak budu spoko

  • Hidden

    No, treba u vycucu recenzi Read Dead Redemption 2 asi desetkrat padne slovo "masterpiece". Taky to znamena, ze ty recenze jsou neobjektivni, koupene, podle zadani nebo tak neco? Nerekl bych. Jasne vidim, jak EA recenzentum rika: "Hodnotte tu hru dobre a hlavne tam napiste "return to form", to je hrozne dulezite aby zaznelo..." ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit