Jak hodnotí ve světě: Dragon Age: The Veilguard
-
No a já zkusil googlit "return to form review 2023" a světě div se, i tehdy mi to vyhazuje spoustu recenzí, které to slovní spojení používají. Jen namátkou:
Amnesia: The Bunker is a Return to Form (https://gatecrashers.fan/2023/06/26/amnesia-the-bunker-review/)
‘Black Mirror’ Season 6 Is a Refreshingly Uncynical Return to Form: TV Review (https://variety.com/2023/tv/reviews/black-mirror-season-6-review-1235644259/)
X-Men ’97 review: An impeccable return to form (https://brignews.com/2024/05/21/x-men-97-review-an-impeccable-return-to-form-%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85%E2%98%85/)
A mnoho dalších. Skoro jako by to byl oblíbený obrat, když se hodnotí díl nějaké delší série.
"There is a condition worse than blindness, and that is seeing something that isn't there."
-
Zkusil jsem si omezit vyhledávání na Googlu pro termín "return to form" na rozsah leden-červenec 2024 a výsledků je doslova hrstka...
V dnešní době by člověk mohl říci, že 'blindness is a virtue', což? -
Je tam trochu i cítit (světově) propagace "utlačovaných" která je podávaná přes vliv vysokoškolských/univerzitních profesorů ( - psaní recenzí je i forma přivýdělku při studiích hlavně ve formě externistů a tuto formu mají radši studenti Filozofie a humanitárních věd kde se nakonec projeví tento vliv = i ukázky komentářů : od využití Palestinského sloganu „Od řeky až k moři“ a k Cultural appropriation nátlaku na to že jakékoliv použití je formou diskriminace.) samozřejmě vedle absence zkušeností s hodnocení kvalit story tellingu a hlavně co je imerzní v daném prostředí kde jde vlastně o stereotypy (jako slang nebo vrozená forma verbální poruchy či lokální forma fonetiky = určitě tu jsou všichni diskutující přiřadit důvody a předpoklad prostředí odpovídající stereotypnímu využití asi jako identifikovat skupiny využívající mužské copánky /nápověda jsou minimálně tři zasazení/) Z mé strany jsou v pohodě obě strany pokud na tom nestojí jen tak aby se vymezily a nejde z jejich strany jen o "WITNESS ME" BS - snaha o jejich 5 min slávy (a jsem si vědom rezonujícího pokrytectví v tomto vyjádření) prostě musí jít o skutečný problém jako častější výskyt nelegálně držených omamných látek a zbraní v sociálně slabých komunitách aby za mě stál za takovou diskuzi a zviditelnění (dale např.: úroveň vzdělání v rozvojových zemích je podstatný problém). LBTQ....BS++ NENÍ plnohodnotný společenský problém na takové úrovni jaká je mu pozornost věnována a bez propagace mám v oblibě postavy jako JUDY, Steve Cortez nebo Parvati i "hook-up" možnosti Alexiose nebo Kasandry. ( a zas to může mít pro některé vždy ublížené i podtext pokrytecké argumentace jako že: "můžu kritizovat jiné kultury když mám kamaráda černocha nebo asiata" - kde v kontrastu kritiku kultury kanibalů taky provozují lidi bez kanibalských kamarádů kde opravdu narážím expresivně na absurditu manipulace hranic k potvrzení vlastní pravdy.) PS : Jen průběžně upřesňuji podtext když je tu tak volně interpretován jak obrázek v kaleidoskopu.
-
Cocord byl deset let za opicemi :-) Rozdíl mezi dobrou a špatnou hrou je primárně v tom, jestli je to dobrá nebo špatná hra, ne v ne/přítomnosti témat, které se nelíbí části populace. BG3 byl dobrý přes poměrně velkou otevřenost k LGBT etc...
-
S více lidmi než boj s démony, třeba :-) Jako okrajové téma ve hře je to pro mě zajímavé, a rozumím tomu, že pro lidi s GF může být příjemné vidět, že jsou jejich zážitky nějak kulturně zpracované.
A ano, setkávám, patří to mezi témata, na které občas s kamarády zabrousíme, stejně jako třeba problematika konzervatismu / progresivismu, ekologie, světový mír...
-
Ty na tom kopci bojuješ za každou cenu i kdyby to mělo být s větrným mlýnem. ( už nějakou dobu sleduji jak algoritmy izolují pohled na svět a tak jednou za čas vyčistím Cookies a další meta data na zařízení a začnu sledovat ideologie jedné nebo druhé strany až na hranici odpovídající "ortodoxní výře" ať si prohlédnu jak to vlastně za tou zdí vypadá a je to hlavně o tom že podtext je z velké části vlastně jen o osobní interpretaci a ty tu jsi jako válečník a spíš některé komentáře jsou o podtextu zda by to nemělo mít nějaké hranice a třeba univerzálně přijímané témata jako zajímavé /např.: příběh není v propagaci tak propagován svou tématikou o třeba příběhu o vykoupení jako zdůraznění možnosti prezentace ideologie liberalismu podávané po lžicích a to že jsem si v CDPR CYBER77 u každého charakteru maloval stíny očí rty a nehty jen abych si užil role play jako fanatický extrovert s problémy identity neznamená že přesně to chci vědět jako první v propagaci že vlastně jde udělat. / Jde prostě o to že je to určitá společenská kontroverze co se dotkne jak levé tak pravé strany a u "extrémistů začne jen stupňovat vzájemná komunikace kolem problému jen vetší emocionální odezvu než jen to přejít že to není část pro mě.
-
Pls příklad z děje v - Deadpool a Wolverine
Osobně mi podaná situace víc přijde jako Kompoziční kontrast a subverzi bych tam viděl kdyby přistávali jako ochrana dřevorubců před protestujícími a nakonec se jim jen vzdaly (I když vlastně dokážu vidět i jen v těch slovech Davida Attenborougha podobný motiv.)
-
Zde se koukni (a tvar těla pokud je dost široký pro to aby si každý vytvořil svou "realistickou" postavu / ne corn Bimbo/) - https://www.jovani.com/blog/formal-events/find-perfect-formal-dress-body-type/ - Nebuď podporovatel segregace.
-
Ano, ja se v moji socialni skupine s touhle tematikou setkavam i v offline verzi.
Ne nejsem teenager ani woke aktivista. 34let, pravicak.
-
Pro dnešní lidi, nebo pro hlasité online minoritní skupiny?
Pokud je to pro dnešní lidi, tak s kolika lidma ve svém reálném okolí (kolegové, rodina, kamarádi, spolužáci...) jsi v poslední (dnešní) sobě řešil trans problematiku a výhody diverzifikace na pracovišti? Pokud je to opravdu pro dnešní publikum, tak počítám, že dnešní společnost tohle reálně řeší? Takže se s tím offline setkáváš?
-
Concord byl taky pro "dnešní lidi".
-
Díky, použiju v recenzi na Dragon Age Veilguard.
-
To s tou Taash taky není "hned po představení", ale zjevně až po nějakém čase co stráví jako tvůj companion.
A upřímně, zažil jsem už několik lidí co během mého života změnili gender.
Je vidět, že prskat na gaye a lesbičky v Bioware hrách už nemá smysl, tak pojďme prskat na to, že se tam jednu z postav ve skupině pokusili okořenit tím, že je nebinární. Svět se hroutí (oči v sloup).
-
Ať už je to Mass Effect 1, 2 nebo 3 nebo Dragon Age 1, 2 a Inquisition... nikdo NIKDY nehrál hry of Bioware kvůli soubojáku nebo levelování postav. Nikdy.
Všichni je vždycky hráli hlavně kvůli příběhu, dialogům, questům a vztahům mezi parťáky v družině. Tohle všechno - aspoň jak to ukazoval SkillUp - je naprosto otřesné, jak nějaké YA pro malé holky.
Asi proto dala EA jediný klíč Zavřelovi ze Zingu, který by tomu dal osmičku, i kdyby tam místo lidí vystupovali moji malí poníci, na kterých by jezdili Teletubbies. To je prostě obdoba restauračního kritika s nulovým kritickým myšlením, který "sežere všechno".
-
btw tuhle otřepanou frázi najdeš i u květnových a červnových preview o Veilguardu. Tak dlouho už tohle spiknutí trvá :)
-
Počkám si až na zasvěcené recenze na Steamu. Hlavně co se týká technického stavu a dalších PC vymožností.
Ono už Inquisition bylo při vydání wow, jakože draci a velký svět. Ale taky dostal řádnou bídu za konzolové ovládání, nefunkční takticky mód, single mmo svět a za mě naprosto otřesné ovládání koně. Postupně je možné sledovat i degradaci roleplay, kdy bylo defacto jedno, za jakou rasu hrajete a jako quanari jsem se necítil ve své kůži.
Když bude Veilguard aspoň jako Inq, tak budu spoko
-
No, treba u vycucu recenzi Read Dead Redemption 2 asi desetkrat padne slovo "masterpiece". Taky to znamena, ze ty recenze jsou neobjektivni, koupene, podle zadani nebo tak neco? Nerekl bych. Jasne vidim, jak EA recenzentum rika: "Hodnotte tu hru dobre a hlavne tam napiste "return to form", to je hrozne dulezite aby zaznelo..." ;)
-
ano to je skvělý případ surreálného nebo postmoderního vyprávění, poslední takový příklad byl třeba Deadpool a Wolverine. Říká se tomu subverze očekávání publika je to poměrně standartní součást vyprávěcích nástrojů.
-
Dobrý den pánové, mohu se vám připlést do diskuze? Vypadáte jako chytří kumpáni, co by mi mohli pomoci. Celé odpoledne jsem totiž přemýšlel, abych vyjádřil tento příměr: hrajete nový Black Ops 7 ve Vietnamu. Přelétáte přes hustý deštný prales nad kterým se ze strachu z rotoru helikoptéry zvedají hejna ptáků. Váš kolega vedle si čistí zbraň a je takový podivný klid. Skoro by se dalo říct "idylka", ale všem je jasné, že tohle není žádné safari, tohle je klid před bouří. Kamera se stočí do tmavší části kabiny, a až se oči přizpůsobí tmě, rozeznáte siluetu muže. Ten vystoupí po chvíli ze stínu a hle, není to nikdo jiný než David Attenborough, který spustí svým naléhavým hlasem: " The rainforest is quckly dying. To stop this, we need to act...". Že má pravdu a popisuje stav věcí, nelze rozporovat, zároveň se ale nedá ubránit pocitu, že tohle sem nějak nepatří.
Jsem přesvědčen, že na tohle existuje nějaký literárněvědný nebo filmověkritický termín pomůžete mi?
-
Ona je to otřepaná fráze, kterou najdeš i u článků o Veilguard z června či května.