Jak je na tom Diablo IV rok od vydání? Hráli jsme čtvrtou sezónu
-
Vracím se (hrál jsem jen první měsíc po vydání) a hraju. Zatím mě to zase baví. Snad mě to teď vydrží bavit déle než po startu. To jsem byl pár hodin nadšený a pak jsem to ze dne na den zapínal méně a méně.
-
-
Já to měl podobně a zatím taky pořád nemám dost. Jasně, nesmrtelný to pořád neni, ale o dost lepší jo, imo =).
-
-
Hraje se to dobře, tedy... rychle. Do levelu 100 (end game). Pak se z hry stává epochální GRIND. Což o to, čert (diablo) vem grind. Problém ale nastává, když už vám něco solidního padne. Dodělá vás nový / pompézní systém TEMPERINGu. Ten vám totiž vytoužený předmět spolehlivě zničí. Za mne jde o jeden z nejhloupějších systémů v dějinách hraní.
-
-
Počkej, chceš říct, že od 1. dílu to po dokončení nebyl těžký Grind? Já si tak matně pamatuji, že někteří v D2 grindili postavy celé roky:-D
-
-
To nemohu posoudit. Diablo 4 je mé první diablo. Takže ten grind ještě dávám. Ale v porovnání s jinými hrami je ten grind ukrutný. Ano, může za to kombinace grindu a nové, úžasné feature: Tempering. Ten může grind protahovat do nekonečna.
-
-
No nevím, oproti PoE je to pořád ještě hadra grind.
-
-
Ale tak to nejde srovnat.
Path of Exile je free-to-play hra, kde se vývojáři živí prodáváním různých balíčků. Čím déle lidi hrajou, tím větší šance, že si něco koupí.
Zatímco Diablo 4 je plná hra za 70$. Tam člověk očekává trochu jiný standart.
Ale je mi jasné, že Activision-Blizzard jsou nenažraná pr*sata, která chcou mít horší monetizaci než free-to-play hry.
-
-
Ne fakt ne...Pořád je to hadra grind....
-
-
Reakce na příspěvek:
Někdo kdysi prohlásil, že klíčovou herní mechanikou pro aRPG hry je grind.
PoE se fakt snaží být silní v tom grindu. Ale pořád ještě nemají na velmistry v grindování, korejské MMO hry. 😂
-
-
-
-
-
-
No, já ti nevim, já mám teda tři postavy v plným gearu a temperingem, kterej potřebuju, a zas takovou práci to nedalo, takže se "spolehlivě zničí" bych byl osobně opatrnější. Napadá mě mraky her s výrazně brutálnějším rng.
To spíš už trefit masterworking, jak potřebuješ, je víc na hlavu, ale u toho ten item aspoň nezdemoluješ. -
-
Tak to máš štěstí. Já hraju od začátku sezóny (denně) a mám s bídou několik kousků s 2* (GA). Jinak téměř každý kus s 2* mi zničil tempering. Nejsem jediný kdo to tak má, viz kanál "Viktor Břenek" na Youtube.
-
-
Tak to máme každej štěstí jinde, já zas pořádnej 2GA item prakticky neviděl, natož 3GA. Jednu kudlu, jednu chestu a snad nic jinýho.
-
-
-
-
On ještě někdo hraje Diablo 4 ??
Hmm, koukám na SteamDB a díky startu 4. sezóny to trošku ožilo a průměrné počty hráčů stouply na 12 tisíc.
Očividně se našlo pár opravdu věrných fanoušků, kteří to hrajou navzdory tomu, jak jim Activision-Blizzard k**í na hlavy.
-
-
Když už to máš tedy koupené, musíš k tomu přistupovat jako k nárazovce. Já založil postavu, udělal level 100, masterworking na osmičku, pár věcí na dvanáctku, pit jsem dal 100 (víc vlastně ani nebyl důvod zkoušet), zabil jsem Lilith a všechny tormented bose a zase to zabalil. Takže cca týden slušné zábavy.
-
-
Pravda, jestli to bereš jako nárazovku, tak tam je asi slušná porce zábavy. Problém asi bude, když se k tomu chceš občas vracet a hrát to delší dobu jako předchozí díly.
-
-
Protože každej to ma koupený na battle.netu viš
-
-
Myslím, že trošku podceňuješ hráče, kteří si pěstují svou Steam knihovnu. Osobně si hru taky radši koupím hru na Steamu, i když se pak musí spustit 3rd party klient.
Jinak dle článků na netu z května 2024 má Diablo 4 cca 160 tisíc aktivních hráčů denně. A to se počítají všechny platformy dohromady (Xbox + PS + PC).
-
-
Ne to fakt ne. 90% hráčů Diabla si to koupilo přes Battlenet. Nebyl důvod to kupovat přes Steam, kde se to navíc objevilo mnohem později a sleva dříve byla i přes Battlenet než Steam.
-
-
My to teda hrajem přes gamepass 😐😀
-
-
-
-
-
neni to tak spatny je to takovy diablo 3,5
-
-
Kdyby takto vyšlo Diablo hned na začátku, nebude si nikdo stěžovat.
-
Aktuálně hraju naprosto boží hru Days gone a až ji dohraju, tak mám v plánu Last epoch nebo D4, pořád nejsem rozhodnutý, co z těch dvou..
-
-
Jop, DG mě mile překvapilo a fakt mě hra dost bavila že bylo těžké se odtrhnout. Škoda že zařízli druhý díl, protože ten otevřený konec mě dost sere.....
-
Taky teď jedu days gone na platinu jedna z nej her co sem hrál určitě mě baví víc než oba Horizony
-
-
Za mě obě hry boží. Pravda, že Horizon 1 je ve storytelingu o kus napřed než druhý díl, ale i tak to jsou super hry s bezvadnými datadisky.
-
-
Mě Horizon odpuzuje tím odporným barevňoučkým vizuálem, asi to ani hrát nebudu, na Steamu to ve sdílené mám, ale vůbec mě neláká to ani zkusit.
-
-
-
Tak boží, že dvojku radši zaříznuli
-
-
A to jako chceš říct, že když hráči považují něco za dobré, tak to automaticky musí znamenat komerční úspěch???
Ne, takhle to bohužel nefunguje. Mnohokrát někdo vydal fakt super hru, ale hra komerčně pohořela a vývojáři prodělali. A pak bohužel žádné pokračování nebylo.
Vem si třeba takový System Shock 2. Dodnes to spousta lidí považuje za legendární hru. Dokonce to dostalo několik GOTY ocenění. Ale v té době to komerčně prodělalo. A proto vývojáři nechtěli udělat pokračování. Ale s postupem času to nakonec vydělalo dost peněz. Teď uplynulo 25 let od vydání a příští rok se snad dočkáme pokračování SS3.
Další legendární hra, která v té době finančně pohořela: Vampire: the Masquerade - Bloodlines. Vyšlo to ve stejné době jako Half-Life 2 a lidi to moc nekupovali.
A podobných her byla spousta: Spec Ops: The Line, Alpha Protocol, Planescape Torment, Beyond Good & Evil, atd. atd.
-
-
Většina her, které popisuješ, měla nějaký dost zásadní háček, proč se neprodávala. Vampire the Masquerade - Bloodlines vyšlo v hrozném technickém stavu. Alpha Protocol měl tragický marketing a nesmyslně vysokou obtížnost (a nedopadl dobře ani v recenzích). Planescape: Torment měl nehezky rozbitý souboják, začátek, přes který se špatně prokousávalo a technicky byl zastaralý. No a v SS2 byl nepovedený dovednostní systém navázaný na nesmyslnou hackovací minihru a omezené využití zbraňového arzenálu (ta ocenění moc nechápu, ale budiž, tu skvělou atmosféru jsem si užil). Můžu přidat i Ultimu Underworld s jejími šílenými hardwarovými nároky (opodstatněnými, ale lidi prostě ty stroje neměli).
Teď ty hry mají legendární status kvůli tomu, v čem byly dobré, ale na ty špatné věci se zapomíná. Days Gone jsem nehrál, tak nemohu posoudit, v čem bylo špatné, ale co si pamatuju z tehdejších diskuzí, tak to mezi hráči moc chválené nebylo.
-
-
Však právě kvůli tomu to spoustu lidí minulo, přitom skvělá hra a na Steamu to chválí naprostá většina. To samo Calisto Protocol, další pecka, kterou skrze nějaké recenze nebo řeči někteří lidi minuli.
Jako sorry, ale za ty roky a roky hraní vím, že nejlepší je názor si udělat sám. Kolik už jsem četl suprových recenzí a pak to byla srajda a naopak. Recenzent je pouze jeden člověk z miliardy, to nejde brát vážně. Spíš si jen vyzobat nějaké aspekty.
Obrovská škoda, že pokračování obou her co jse zmínil nebude, hlavně, že tu máme další díl AC ,že ..
-
-
-
-
Ta ultra kravina Days gone je boží? 😀
-
-
"Ultra kravina Days Gone" ??
Ačkoliv novináři nebyli moc nadšení z Days Gone a dali tomu (relativně) nízká hodnocení, tak mezi hráči si to očividně našlo svou cílovku. Na Metacritic to má od hráčů 85% a na Steamu 92%.
-
-
Však je to sra*ec. Motorka ujede půl kilometru a je bez benzinu. Nejhorší jsou ale ty de*entní, naprosto trapný postavy. Všechny! De*entní hlavní postava, de*entní jeho přítelkyně, de*entní kámoš plešoun, de*entní všichni, koho potkáte…ale co mě zabilo a donutilo odinstalovat byl ten de*ent Skizo nebo jak si říkal. Takovýho člověka potkat v reálu, jdu sedět…
-
-
Nikdo ti tvůj názor nebere. Ta hra není dokonalá. Obzvlášť scénář (a postavy) byly fakt tristní.
Ale jak jsem napsal, očividně si to našla svou cílovku, kterou to z nějakého důvodu baví. Ať už to byl gameplay či něco jiného.
A dle "mentálního" stavu herních postav nejde hodnotit kvalitu her. To byl pak třeba God Of War byla jedna z nejhorších herních sérií, protože hlavní postava Kratos má fakt hodně problémů (se vztekem) a jediným řešením jeho problémů je zabitím každého, kdo se mu připlete do cesty.
Dalším příkladem budiž třeba psychopatický zdrogovaný záporák Vaas z Far Cry 3 (definice šílenství, lol).
-
-
-
Hele já obecně otevřené světy moc nemusím, ale když už mě nějaký chytne, tak to stojí za to např. GTA5, Zaklínač 3 a právě třeba Days Gone. Naprosto suprová záležitost. Příběh mě dost baví, atmosféra, gameplay, vždyť ta hra je parádní.
PS: jediné, co mě štve, jak ten port najebali, můžeš mít pc jaké chceš, ale prostě stuttering na motorce doteď nespravili.
-
-
Když jsem to dohrál 3 roky zpět tak tam tento problém nebyl, takže těžko říct, zda se to dá takle obecně hodit na port.
-
-
To tam je pořád i s mou 3090 a 5800x3D
-
Tak máš štěstí asi, stěžují si na to všude možně, dokonce i na digital foundry se zmínili, že to je chyba hry. A výkonem pc to není.
-
-
-
-