Jak je na tom Diablo IV rok od vydání? Hráli jsme čtvrtou sezónu
-
Nikdo ti tvůj názor nebere. Ta hra není dokonalá. Obzvlášť scénář (a postavy) byly fakt tristní.
Ale jak jsem napsal, očividně si to našla svou cílovku, kterou to z nějakého důvodu baví. Ať už to byl gameplay či něco jiného.
A dle "mentálního" stavu herních postav nejde hodnotit kvalitu her. To byl pak třeba God Of War byla jedna z nejhorších herních sérií, protože hlavní postava Kratos má fakt hodně problémů (se vztekem) a jediným řešením jeho problémů je zabitím každého, kdo se mu připlete do cesty.
Dalším příkladem budiž třeba psychopatický zdrogovaný záporák Vaas z Far Cry 3 (definice šílenství, lol).
-
To tam je pořád i s mou 3090 a 5800x3D
-
Však je to sra*ec. Motorka ujede půl kilometru a je bez benzinu. Nejhorší jsou ale ty de*entní, naprosto trapný postavy. Všechny! De*entní hlavní postava, de*entní jeho přítelkyně, de*entní kámoš plešoun, de*entní všichni, koho potkáte…ale co mě zabilo a donutilo odinstalovat byl ten de*ent Skizo nebo jak si říkal. Takovýho člověka potkat v reálu, jdu sedět…
-
Někdo kdysi prohlásil, že klíčovou herní mechanikou pro aRPG hry je grind.
PoE se fakt snaží být silní v tom grindu. Ale pořád ještě nemají na velmistry v grindování, korejské MMO hry. 😂
-
Ne fakt ne...Pořád je to hadra grind....
-
Ale tak to nejde srovnat.
Path of Exile je free-to-play hra, kde se vývojáři živí prodáváním různých balíčků. Čím déle lidi hrajou, tím větší šance, že si něco koupí.
Zatímco Diablo 4 je plná hra za 70$. Tam člověk očekává trochu jiný standart.
Ale je mi jasné, že Activision-Blizzard jsou nenažraná pr*sata, která chcou mít horší monetizaci než free-to-play hry.
-
Mě Horizon odpuzuje tím odporným barevňoučkým vizuálem, asi to ani hrát nebudu, na Steamu to ve sdílené mám, ale vůbec mě neláká to ani zkusit.
-
Jop, DG mě mile překvapilo a fakt mě hra dost bavila že bylo těžké se odtrhnout. Škoda že zařízli druhý díl, protože ten otevřený konec mě dost sere.....
-
Za mě obě hry boží. Pravda, že Horizon 1 je ve storytelingu o kus napřed než druhý díl, ale i tak to jsou super hry s bezvadnými datadisky.
-
No nevím, oproti PoE je to pořád ještě hadra grind.
-
Já to měl podobně a zatím taky pořád nemám dost. Jasně, nesmrtelný to pořád neni, ale o dost lepší jo, imo =).
-
Vracím se (hrál jsem jen první měsíc po vydání) a hraju. Zatím mě to zase baví. Snad mě to teď vydrží bavit déle než po startu. To jsem byl pár hodin nadšený a pak jsem to ze dne na den zapínal méně a méně.
-
To nemohu posoudit. Diablo 4 je mé první diablo. Takže ten grind ještě dávám. Ale v porovnání s jinými hrami je ten grind ukrutný. Ano, může za to kombinace grindu a nové, úžasné feature: Tempering. Ten může grind protahovat do nekonečna.
-
Tak to máme každej štěstí jinde, já zas pořádnej 2GA item prakticky neviděl, natož 3GA. Jednu kudlu, jednu chestu a snad nic jinýho.
-
Tak to máš štěstí. Já hraju od začátku sezóny (denně) a mám s bídou několik kousků s 2* (GA). Jinak téměř každý kus s 2* mi zničil tempering. Nejsem jediný kdo to tak má, viz kanál "Viktor Břenek" na Youtube.
-
Tak máš štěstí asi, stěžují si na to všude možně, dokonce i na digital foundry se zmínili, že to je chyba hry. A výkonem pc to není.
-
Však právě kvůli tomu to spoustu lidí minulo, přitom skvělá hra a na Steamu to chválí naprostá většina. To samo Calisto Protocol, další pecka, kterou skrze nějaké recenze nebo řeči někteří lidi minuli.
Jako sorry, ale za ty roky a roky hraní vím, že nejlepší je názor si udělat sám. Kolik už jsem četl suprových recenzí a pak to byla srajda a naopak. Recenzent je pouze jeden člověk z miliardy, to nejde brát vážně. Spíš si jen vyzobat nějaké aspekty.
Obrovská škoda, že pokračování obou her co jse zmínil nebude, hlavně, že tu máme další díl AC ,že ..
-
Pravda, jestli to bereš jako nárazovku, tak tam je asi slušná porce zábavy. Problém asi bude, když se k tomu chceš občas vracet a hrát to delší dobu jako předchozí díly.
-
Když už to máš tedy koupené, musíš k tomu přistupovat jako k nárazovce. Já založil postavu, udělal level 100, masterworking na osmičku, pár věcí na dvanáctku, pit jsem dal 100 (víc vlastně ani nebyl důvod zkoušet), zabil jsem Lilith a všechny tormented bose a zase to zabalil. Takže cca týden slušné zábavy.
-
Většina her, které popisuješ, měla nějaký dost zásadní háček, proč se neprodávala. Vampire the Masquerade - Bloodlines vyšlo v hrozném technickém stavu. Alpha Protocol měl tragický marketing a nesmyslně vysokou obtížnost (a nedopadl dobře ani v recenzích). Planescape: Torment měl nehezky rozbitý souboják, začátek, přes který se špatně prokousávalo a technicky byl zastaralý. No a v SS2 byl nepovedený dovednostní systém navázaný na nesmyslnou hackovací minihru a omezené využití zbraňového arzenálu (ta ocenění moc nechápu, ale budiž, tu skvělou atmosféru jsem si užil). Můžu přidat i Ultimu Underworld s jejími šílenými hardwarovými nároky (opodstatněnými, ale lidi prostě ty stroje neměli).
Teď ty hry mají legendární status kvůli tomu, v čem byly dobré, ale na ty špatné věci se zapomíná. Days Gone jsem nehrál, tak nemohu posoudit, v čem bylo špatné, ale co si pamatuju z tehdejších diskuzí, tak to mezi hráči moc chválené nebylo.