Přejít na výpis diskuzí
Jak vznikli orkové v Might & Magic: Heroes VI
14.1.2011 | Aleš Smutný
14 příspěvků
-
Prej vítejte u další "naší" hry ze série MaM. To, co tu NWC dlouhá léta tvořila, oni utopili v komerční žumpě.
-
Me byl pribeh u serie M&M tak nejak vzdycky ukradeny. Byl stejne klisovity a ohrany jako ve Warcraftu a jinych fantasy hrach inspirovanych svetem J.R.R.Tolkiena. V M&M jsem nikdy kampan nedohral do konce a radeji jsem hral velke vybrane mapy.
-
Nechci ti do toho kecat, ale skret se v anglictine rekne Orc, takze vitr vane skutecne od Tolkiena. Ale to jak je videl Tolkien a jak jsou popisovani napr. ve Warhammeru se samozrejme lisi.
-
Přestante tady kecat o Warcraftu a radši me reknete kolik RAS bude ve hře *3*
-
:) Takže vítr vane skutečně od grafomana Tolkiena a jeho bestiáře ("Orcus"– Hell = Demon) . První použití jména pro označení samotné rasy pak z Dungeons & Dragons ....... a 10 let v jejich prospěch Warhammer nadobro deklasuje z boje o prvenství .
-
A kde se vlastně vzali Orkové ? Kdo s nimi přišel prvně ? .... Tuším že Warhammer Orky zpopularizoval , nebo je i vymyslel ( Tolkien měl jen skřety ) ?
Warcraft si je už jen vypůjčil a deformoval do podoby v které se objeví v HOMAM VI :/ . -
boha ten pribeh je uplne kopie Warcraftu lidi + elfove + trposi + orci proti demonum to je taaak trapny a ta legenda orci jsou nadrogovani zlocinci *12* kdy uz prestanou delat hry pro deti ale pro lidi co ty hry hrajou ???
-
mestá budú už opeť 2D
-
Vzhledem k tomu, že jméno zní "orcky" jenom když končí na al popřípadě aal, tak se není zas čemu divit... Tolik koncovek "orkština" určitě nemá :) (o všudy přítomném onomatopoickém R nemluvě...)
-
Ze by zrovna svet warcraftu byl original to se teda taky rozhodne rict neda...
-
U homam 5 se mi nelibilo, ze udelali strasne velke objekty na strasne male mape.
ve starych dilech byla obrovska mapa s malyma ikonkama, takze se tam vlezlo 5x vic.
navic mesta byly strasne neprehledbne... doufam ze to opravi -
Přijde mi to hodně jako pětka, která mě vůbec nebavila. Neříkám, že je to špatná hra, ale oproti silně návykové trojce, která se dá hrát stále znovu a znovu, něco postrádá
-
HoMM VI:
Kraal Warchief Orcov
Warcraft III:
Thral Warchief Orcov
Originalita sa ceni najviac, nie? :) -
z dosavadního info to bude opět, jak už je poslední roky ve zvyku, notně osekané pokračování půvpdně skvělé hry, se zaměřením na to většinové jednodušší hráčské osazenstvo...