Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To, že filmy úrovně Prci, prci, prcičky, Transformers, High School Musical, nebo seriály Ulice, či Ordinace v růžové zahradě se stále těší oblíbenosti mi je opravdu jedno, stejně jako mi je jedno, jaké oblíbenosti se u masy těší C&C, nebo StarCraft.

    To pro mě skutečně není argument dokazující kvalitu. To dokazuje především kvalitu marketingu výrobce/produkce.

    A mimochodem tady nic nekážu, jen vyjadřuju svůj názor, ať už se ti to líbí, nebo nelíbí. Díky.
  • Na COH, Cossacks a Tycoony jsem zapomněl, ty se tam s přehledem řadí taky.

    Ta definice strategické hry je samozřejmě dost ošemetná a C&C i StarCraft i WarCraft ji v podstatě splňují. Nicméně ta pointa měla být v tom, že C&C, StarCraft a WarCraft mají tak málo strategických a taktických možností, že se výsledná hratelnost omezuje jen na co nejrychlější těžbu a nejrychlejší upgrade a nejrychlejší produkci co možná největší masy jednotek s těmi nejsilnějšími parametry, případně jejich matematicky ideální mix. Samozřejmě, progameři by namítli, že mají spoustu různých taktik, jak nejlépe rushnout protivníka atd. Nicméně já tady mluvím především o tom, že v oněch hrách je tak málo proměnných s vlivem na výsledek, že to ani nelze považovat za taktiku, nebo strategii. Spíše za kámen, nůžky, papír model ve kterém papírově silnější z 99% vždy vítězí. Představ si, že bys bojoval proti přesile Zergů s malou skupinkou Teranských vojáků, kteří by se mohli krýt a taktizovat, jako vojáci v Men of War, zatímco Zergové by byli omezení například nedokonalým zrakem (zůženým FOV) apod. Hned by byl každý boj mnohem zajímavější a variabilnější a tím pádem i taktičtější a strategičtější (a to ani nepočítáme s parametry, jako je únava, teplota, schůdnost terénu apod). A to je v podstatě vše, co jsem měl na mysli. Proměnnost a propracovanost hratelnosti C&C, StarCraftu nebo WarCraftu je prostě tak malá, že ve výsledku o žádnou opravdovou strategii, ani taktickou hru nejde. A přitom by nebylo zapotřebí z těch her dělat Hardcore RTS, aby se hratelnost stala trochu oduševnělejší. Ale samozřejmě zcela chápu, že fanouškům oněch her se určitě nebude líbit, co tady píšu. Je to koneckonců jen můj subjektivní pohled na věc.

    Nicméně naopak např. zmíněné COH (ačkoliv to není žádná hardcore RTS) umožňuje hráči využít různých guerillových taktik, které umožní papírově slabšímu protivníkovi porazit mnohem silnějšího a už tak základní model balistky a krytí, který se ve hře nachází, dostává celou hratelnost do úplně jiných rozměrů.

    Takže závěr celého příspěvku:

    C&C, StarCraft, WarCraft jsou ve své podstatě strategickými hrami, ale velice povrchními. To je vše.
  • C&C: Generals / C&C: Generals - Zero hour mám nahráno tisíce hodin online i offline a pokračování bych rozhodně uvítal. Vylepšit grafiku, nové jednotky, schopnosti, hratelnost atd, ale prosím hlavně ne žádný posraný roboty a UFOny jak C&C3KW / C&C4...žádný "super" jednotky ve stylu C&C3KW, který jsou schopný zničit úplně všechno pokud se dostanou na generálskou úroveň.

    nechte stejnou, jen mírně vylepšenou hratelnost ( neposerte to ), na Generalsech se mi líbí ta jednoduchost.
  • sleepless
    Navrh uz je hotovy, ale protoze se jedna o integraci do vsech webu Tiscali, chvilku to holt trva. Ale bude to brzy.
  • Kr.Pa
    Velice by me zajimala tva definice strategie, to co jsi zde vyjmenoval, jsou vetsinou hybridy strategii a neceho.

    Ja za sebe muzu napsat jako skvele strategie Stronghold, Original war, Dune 1, Homeworld.

    A jaky je nazor na vsechny Earthy XXXX, Tycoony, Cossacks /a jim podobne/, Settlers, CoH ? Zbytecne hry ?
  • Generals bola najzabavnejsia. teda ak neratam prvy c&c a datadisk k tomu. to boli super strategie.
  • Irisis
    Tak potom jsi musel být skutečně nadšen z posledních CnC a RA3 :P
  • smejki
    A podle mě to strategie jsou, next please *6*
  • XorxoxTalarius
    Tak jenom to ne. Ja Generals bytostne nesnasim, tahle hra si nezaslouzila titul Command & Conquer. Nemela s tim universem nic spolecneho, ani pribehem ani ovladanim.
  • ZvacA
    Subjektivní žvást jednoho panáčka, který není nejspíše ochoten, přes svůj léta nabitý smysl pro hc strategie a zatvrzelý výčet oblíbených her, pochopit, že C&C jsou ve výsledku primitivní, ale stále se oblíbenosti těšící tituly, které svoji kvalitu , ať se to někomu líbí nebo ne, zkrátka mají ( alespoň v souvislosti starších C&C titulů ). Avšak, stále mě překvapuje, že se vždy musí najít nějaký ucho, který tu musí nejen vyložit naprosto zbytečnou pointu o tom, že se mu daná věc nelíbí, páč pro ostatní jsou tyto negativní infa důležitý jak lejno u cesty, ale dokonce zahájit i filozofii v pojmech, co má a co nemá mít právo se nazývat ' strategií '. Jestliže ti kolego C&C není po chuti, tak na to hoď bobek a mysli si co je libo, ale kua nesnaž se ostatním kázat proti věci, která může být pro ně naopak zajímavá, byť to může být věc, u které si bez výčitek strategicky neucvrkneš...
  • A co se herní historie a mých zkušeností týče, tak hraju od dob, kdy první DOOM znamenal nevídaný technologický skvost. Hrál jsem i stařičkou Dunu a první C&C, takže mám přehled, neboj se.
  • Naopak, já strategie miluju. Jagged Alliance, Combat Mission, Men of War, SHOWW2, Total War, Civilization, Perimeter. To jsou všechno hry, které se mohou bez výčitků nazývat strategiemi a jsou vynikající.

    Minul jsi pointu, nebo jsem se nejasně vyjádřil. C&C ani StarCraft nemají se strategiemi nic společného - snad pouze to ovládání myší, jinak to je jen stupidní clickfest.
  • Ak to má byť C&C universe, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou pokračovanie Generals.
    Podľa toho týpka letiaceho vzduchom, ktorý nie je nepodobný nejakému teroristovi z buginy a dopravných prostriedkoch na screene.
    Aj by to logicky vyplývalo. Bol tu Tiberian sun, Red Alert 2 a Generals. Prišiel Tiberium Wars, Red Alert 3 a ...
    ...už chýba zopakovať len Generals!
    Ak by to tak bolo, vôbec by som sa nehneval :)
  • taky bych bral Dunu hlavne události okolo boje o Corin to je na Hru jak dělany
  • Kr.Pa
    Vyslechnou si "nazor" od nekoho, kdo ocividne nenavidi strategie, a ani nema poneti o CaC a nedejboze o herni historii je ... no velice usmevny.

    Ano pravda, ve strileckach se dalo mene klika a uz vubec se nehmata na klavesnici ... *8*
  • Cahir
    V článku si se mohl dočíst, že se nejedná přímo o Bioware.
  • Upřímně, celá série C&C není nic jiného, než neuvěřitelně přeceňovaná hloupost s primitivní hratelností, kompenzovanou množstí klikání (stejně jako StarCraft, WarCraft a podobné "strategické hry"). Jediná C&C hra, která mě bavila bylo paradoxně Renegade, což je dost smutné vzhledem k celé sérii.
  • IWKYN
    NE NE NE A KU*VA zase ne! Prosím nechte C&C spát! Už tak dost pokurvili mojí milovanou značku v podobě C&C 4 (RA 3 bylo jen lehce nadprůměrný). Příjde BioWare, udělaj z toho blbost - nejlépe turn based fantasy rpg (podle filosofie - to tu ještě v sérii nebylo a změna se bude zajisté líbít - viz. C&C 4), a já je pak za to už ale opravdu budu muset postřílet!
  • Já bych tolik prosil novou Dunu *7*
  • nehral si to ani to nevidel tak jak muzes vedet ze to je sracka?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit