Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    neco na styl star wars:galaxies a ja bych byl nadseny, ta hra byla nadcasova a mela strasne moc prvku co nemaji hry doted. naklepnu zajimave tezeni,housing atd atd. kezby..:)
  • Jack1947
    Meli by udelat Offline sandbox ale ja to plne chapu, MORE, More money is in MMO. *3* Kdyby aspon i nedilnou soucasti kampan, nezlobil bych se ba naopak.
  • Klidně bych si nechal líbit něco ve stylu kotor 3, ale chtěl bych něco začínajícího od píky kde jsem obyčejným šmudlou a vypracuju se....a ani nemusím být poxté zachránce světa...hodilo by se ukázat víceméně obyčejnou postavu, jejíž příběh i tak může být velký :)
  • Mě by se líbil strašně moc Star Wars horor, mohli by ho zasadit třeba do Mandalorianských válek nebo 5000 let před bitvou o Yavin, do doby prastarých Sithů, Marka Ragnose např.
    Nemusel by to být horor, ale čerpat z těchto dob, kde je toho spousta co ještě rozvíjet, by bylo nesporně úžasné
    Káždopádně Star Wars horor by byla příjemná změna :)
  • Kotor 3 by byl krásnej i když to je asi nemožné díky SWtor. Takový nový Jedi academy by nebyl špatný. To byla řežba mého mládí :)
  • Pro mě Star Wars umřely když jsem poprvé viděl Jar Jar Binkse
    • C-BEAM
      u mňa to začal Jar Jar a dorazila počítačová umelosť, vyumielkované kulisy, vizuálna dokonalosť --> nuda.
      • Tak to se můžeš rovnou koukat do zdi, žádný kulisy, počítač nebo vizuální dokonalost.. Teda pokud na ni neni zrovna obraz toho tvého Jar Jara *3* .
    • no já nevím. jsem fanda hvězdných válek, ale třetí díl staré série byl plný podobných divných charakterů. neměli sice hlavní roli, ale bylo jich zas více a byly stejně debilní. a podle mě jar jar není tak nesnesitelný. to už je jen takový internetový folklor...
    • Vesnickoslav
      Kdyz se rekne Star Wars, tak na ty nove filmy si ani nevzpomenu, vzdy si vybavim stare SW klasiky. A taky na vynikajici SW specialy Robot Chicken http://www.youtube.com/watch?v=jn_J425eo3Q
      • To sem neznal, ale je to celkem fajn.
    • Amen to that..
    • prosim toho nepripominej
  • Téma Star Wars je více než dobrý a může mít velice dobrý potenciál, jen se toho musí ujmout dobré studio složené hlavně ze zkušených hráčů, kteří vědí, co ve hře má být a co v těch ostatních chybí. Bohužel ti zkušení nedo nedostanou možnost se podílet na vývoji her.
    • Včera jsem přemyšlel nad tím, že když někdo má nastudovaný určitý materiál (a nemusí to být jen SW), a spojí to s píli, srdcařstvím a talentem, může vytvořit parádní dílko, které se může povést. Pak je vcelku jedno, zda na tom mají podíl původní tvůrci nebo ne. Příklad CD Projekt a Zaklínač.
  • Na třetí Battlefront je ještě brzo, 1313 je asi u ledu, KOTOR? Těžko, Něco na způsob Republic Commando? Jedi Academy či Dark Forces? Nebo snad bitvy ve vesmíru? Nechám se překvapit. Zrovna hraju všechny díly ARMY a nebylo by na škodu propojit vojenský simulátor s SW universem. To by mohlo být zajímavé. Představte si takovou simulaci troopera :)
    • deridon
      tak Battlefront vyjde nejspíš příští rok ve stejnou dobu jako vychazel do teď Battlefield/Medal of Honor, tedy na podzim jakožto "konkurence" pro CoD

      jinak já bych byl strašně rád, za nějákou kombinaci Jedi Knight/Kotor
    • C-BEAM
      sry ale nič nudnejšie ako Arma trooper si ani neviem predstaviť *1* to už radšej nejakú poriadnu realtime SW stratégiu ktorých je totálny deficit.
      • No strategii jako Empire at War bych bral všemi deseti. Kdyby se třeba spojili se šikovnými modéry (kteří si na některých dali opravdu záležet) a vytvořili ty spousty hvězdných systému. No, bylo by to super. Možností je spousta :)
      • Já bych radši Jedi Knighta, ale při dnešnim stylu her by to nevyžadovalo žádnou zručnost. Určitě by se to odvíjelo od trapný Force Unleashed II, a to teda radši něco novýho. Jinak něco takovýho jako RS, by dneska vypadalo jak Tom Glancy's H.A.W.X... Děkuju, ale těch zprzněnejch návratů k (novodobejm) kořenům bylo dost. Btw: Roque Squadron jsem miloval...
        • Tak šerm se šavlí byl sice v Jedi Knightech jednoduchý (pár kláves), ale byla to neskutečná zábava. I teď je. KOTOR to mel taky dobré. Kéž by některý z těchto systému byl ještě uplatněn. Pokud by se časem otevřelo víc skillů, stačilo by to předefinovat nebo lehce nahradit. Na klikání ala WoW a jiné onlajnovky jsem si nikdy nezvykl a moc se mi nelíbí. Ale chápu, že někomu to zase vyhovuje.
          • Vrook
            Šerm v Jedi Academy byl náhodou docela vo skillu, alespoň v multiplayeru. Na to vzpomínám vždycky se strašnou nostalgií, to byla snad jediná hra, kde jsem byl v různejch klanech.

            Jinak souboje v kotoru byly přece taky vo klikání ne? Tam si měl ňákej úder, drtivý úder, smršť a kritickej úder a klikal jsi ty útoky předem do řady.
            • Shaker
              pamatujes napriklad AotJ a FK? :) btw soubojovej system se mi libil daleko vic v Outcastu, tam to jeste nebylo o cervenym stylu a smrdlani mysi co nejrychleji, aby si dal nejvetsi dmg (dal se tim dat instakill a obrana nebyla krome uteku zadna...)
            • Vrook
              Jo takhle, to jo, oproti dnešním hrám to žádný kafíčko nebylo. A to JA je přesně jak píšeš. Ty comba byly sice většinou k ničemu, páč si jakoby ztratil kontrolu nad postavou a zkušenej hráč toho okamžitě využil, ale jinak ten soubojovej systém nemá chybu. A stejně jako se dal dokonale ovládnout single meč, tak se to dalo s double bladem i dual wield. Ježiš jak já bych si to zase zahrál v době, kdy to ještě hrálo plno čechů, fungoval hypno server a dělaly se klanový souboje. *15*
            • Viktor_H
              Souboje v KOTORu jsou zjednodušeným zprzněním 3. edice DnD pravidel...
            • To sice jj, ale to bylo i o načasování a koordinaci. Když jsem se to učil, bylo to docela těžké, i kvůli málo HP na začátku. Ta možnost pauzy tomu taky pomohla. Prostě to na mě působilo mnohem lépe, než u SWTOR. Jinak, zkoušel jsem Jedi Academy a pořád je to jeden z nejlepších soubojových systémů. Intuitivní, přesto dostatečně akční. A když je štěstí, můžete se rubat přes deset minut. To propojení, běžných úderů, komb, kopání a blocků skvělé.
  • Vrook
    Tak jsem zvědavej, jak se poperou s lore, ať už to bude z Old Republic, z období filmů nebo post-yavin (ABY). To je alespoň pro mě u SW titulu nejdůležitější prvek. Vono nestačí jen naházet do hry pár symbolů frakcí a pár jmen. Třeba v SWTOR bylo lore zmáknutý velice dobře, ale asi to nelze brát jako záruku pro všechny tituly. U tak do detailů propracovanýho univerza je prostě dost důležitý, aby reálie seděly a ideálně aby se jim příběh co nejvíc věnoval. Pokud by tomu tak nebylo, tak bych tu hru považoval za zkaženou, ač by měla sebelepší hratelnost.
    • v hlavní roli bude Mickey Mouse
    • XorxoxTalarius
      No to mozna vysvetluje proc tolik poslednich her ze sveta SW stalo za starou belu
      • Vrook
        To trochu rozveď, nevim jak to myslíš..
        • XorxoxTalarius
          No mysleno to bylo tak ze tem hram chybela atmosfera ...
  • C-BEAM
    prial by som si SW hru na báze Star Citizen s bojmi na planétach v štýle Jedi Outcast a prostredím čo najbližšie k prvým trom filmovým predlohám ... ale viem že je to v dnešnej dobe nereálne. Skôr príde nejaká scriptovaná ultrascifi thirdperson mlátička plná qte, "epických" filmových momentov a otravných dialógov.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit