Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    neco na styl star wars:galaxies a ja bych byl nadseny, ta hra byla nadcasova a mela strasne moc prvku co nemaji hry doted. naklepnu zajimave tezeni,housing atd atd. kezby..:)
  • Jack1947
    Meli by udelat Offline sandbox ale ja to plne chapu, MORE, More money is in MMO. *3* Kdyby aspon i nedilnou soucasti kampan, nezlobil bych se ba naopak.
  • Shaker
    pamatujes napriklad AotJ a FK? :) btw soubojovej system se mi libil daleko vic v Outcastu, tam to jeste nebylo o cervenym stylu a smrdlani mysi co nejrychleji, aby si dal nejvetsi dmg (dal se tim dat instakill a obrana nebyla krome uteku zadna...)
  • Klidně bych si nechal líbit něco ve stylu kotor 3, ale chtěl bych něco začínajícího od píky kde jsem obyčejným šmudlou a vypracuju se....a ani nemusím být poxté zachránce světa...hodilo by se ukázat víceméně obyčejnou postavu, jejíž příběh i tak může být velký :)
  • Mě by se líbil strašně moc Star Wars horor, mohli by ho zasadit třeba do Mandalorianských válek nebo 5000 let před bitvou o Yavin, do doby prastarých Sithů, Marka Ragnose např.
    Nemusel by to být horor, ale čerpat z těchto dob, kde je toho spousta co ještě rozvíjet, by bylo nesporně úžasné
    Káždopádně Star Wars horor by byla příjemná změna :)
  • Kotor 3 by byl krásnej i když to je asi nemožné díky SWtor. Takový nový Jedi academy by nebyl špatný. To byla řežba mého mládí :)
  • Se mi splašil dešvorc.
  • To sem neznal, ale je to celkem fajn.
  • Kotor 3 = SW TOR vetsina class ma stejne dobry pribeh jako stare singly, partu a rozhovory tam jsou taky zastoupeny ve velkem mnozstvi..neco podobneho bych v nejblizsich letech urcite necekal
  • Tak to se můžeš rovnou koukat do zdi, žádný kulisy, počítač nebo vizuální dokonalost.. Teda pokud na ni neni zrovna obraz toho tvého Jar Jara *3* .
  • Vrook
    Jo takhle, to jo, oproti dnešním hrám to žádný kafíčko nebylo. A to JA je přesně jak píšeš. Ty comba byly sice většinou k ničemu, páč si jakoby ztratil kontrolu nad postavou a zkušenej hráč toho okamžitě využil, ale jinak ten soubojovej systém nemá chybu. A stejně jako se dal dokonale ovládnout single meč, tak se to dalo s double bladem i dual wield. Ježiš jak já bych si to zase zahrál v době, kdy to ještě hrálo plno čechů, fungoval hypno server a dělaly se klanový souboje. *15*
  • Viktor_H
    Souboje v KOTORu jsou zjednodušeným zprzněním 3. edice DnD pravidel...
  • C-BEAM
    u mňa to začal Jar Jar a dorazila počítačová umelosť, vyumielkované kulisy, vizuálna dokonalosť --> nuda.
  • no já nevím. jsem fanda hvězdných válek, ale třetí díl staré série byl plný podobných divných charakterů. neměli sice hlavní roli, ale bylo jich zas více a byly stejně debilní. a podle mě jar jar není tak nesnesitelný. to už je jen takový internetový folklor...
  • Vesnickoslav
    Kdyz se rekne Star Wars, tak na ty nove filmy si ani nevzpomenu, vzdy si vybavim stare SW klasiky. A taky na vynikajici SW specialy Robot Chicken http://www.youtube.com/watch?v=jn_J425eo3Q
  • Amen to that..
  • To sice jj, ale to bylo i o načasování a koordinaci. Když jsem se to učil, bylo to docela těžké, i kvůli málo HP na začátku. Ta možnost pauzy tomu taky pomohla. Prostě to na mě působilo mnohem lépe, než u SWTOR. Jinak, zkoušel jsem Jedi Academy a pořád je to jeden z nejlepších soubojových systémů. Intuitivní, přesto dostatečně akční. A když je štěstí, můžete se rubat přes deset minut. To propojení, běžných úderů, komb, kopání a blocků skvělé.
  • Včera jsem přemyšlel nad tím, že když někdo má nastudovaný určitý materiál (a nemusí to být jen SW), a spojí to s píli, srdcařstvím a talentem, může vytvořit parádní dílko, které se může povést. Pak je vcelku jedno, zda na tom mají podíl původní tvůrci nebo ne. Příklad CD Projekt a Zaklínač.
  • deridon
    taková? http://application.denofgeek.com/pics/film/50ai/28.jpg
  • Vrook
    Šerm v Jedi Academy byl náhodou docela vo skillu, alespoň v multiplayeru. Na to vzpomínám vždycky se strašnou nostalgií, to byla snad jediná hra, kde jsem byl v různejch klanech.

    Jinak souboje v kotoru byly přece taky vo klikání ne? Tam si měl ňákej úder, drtivý úder, smršť a kritickej úder a klikal jsi ty útoky předem do řady.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit