Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Call Of Duty zachránilo svět, díky němu začala bejt moderní válka tak vohraná že do třetí světový nikdo nepůjde *3*
  • Krescz
    já bych zase ocenil kdyby si někdo z tvůrců našel učebnici dějepisu nebo aspoň něco na wikipedii o významných bitvách druhé světové války *7* nebo jinak nechápu proč pořád rekonstruují den D
    • corfer
      Prosím tě, jako den D se označuje jakýkoliv začátek operace, takže si alespoň srovnej fakta, než někoho začneš posílat pro učebnice. Každá ,,významná operace" začíná dnem D a pokračuje D+1,2,3 a tak dále. Ty máš zřejmě na mysli operaci Overlord... Ta sama o sobě skýtá tolik materiálu, který ještě nebyl nijak zpracovaný, že se celkem pochopitelně americký vlastenec zaměří právě na její den D. Jedná se o symbol konce války a nemít ho ve své válečné střílečce by bylo asi stejně hloupé jako natočit film o Titanicu a vynechat jeho potopení... *7*
    • bol v cod den d ??
      nevim, cod 3 a 5 som nehral
    • Američanům od mala tlučou do hlav, že oni vyhráli 2. Světovou válku. Drtivá většina, včetně inteligentních a jinak sečtělých, proto nemá ani tušení, o kolik slabší soupeř bylo Japonsko, se kterým měli ohromné problémy, kolikrát větši část práce v Evropě udělali Sověti, a jak málo Amerických vojáků padlo ve srovnání s jinými zeměmi. Den D a celá západní kampaň byla ze strategického hlediska "jen" gigantická diverze s politickým podtextem. Mnohem důležitější (ale taky ne zcela rozhodující) roli hrály Americké zásoby poslané Sovětům. Ale Američani typicky žijí v iluzi, že tu válku vyhráli Dnem D. A navíc je dnes politicky nekorektní přiznat zásluhy Sovětům, takže se o tom ani nedá racionálně mluvit.
      • Ti Japonci, kteří dobyli takřka celou JV Asii byli slabý soupeř? Američani s nimi měli problém možná tak u Pearlu a na Filipínách, kde je znenadání přepadli, jinak se přes ně valili jak parní válec :)
        A proč by se Sovětům měli přiznávat zásluhy za 2.světovou? Zrovna tak můžeme začít přiznávat zásluhy Němcům za dobytí Ukrajiny, Pobaltí, Severní Afriky......
        A než někdo napíše že Američani se přidali na konci války (tenkrát navíc nikdo nemohl vědět kdy válka skončí) tak je nutno uvědomit si že do bojů s Němci se zapojili už v roce 1942 v Africe.
        • Japonci měli ve srovnání s USA třetinovou populaci a ze začátku pětinový, na konci přinejlepším desetinový průmysl. O přírodních zdrojích ani nemluvě. První zhruba rok po vstupu USA do války Japonci stále postupovali, stavěli technologicky srovnatelné stroje v dostatečném počtu, a celou dobu při každém přímém setkání dělali neospravedlnitelně velké potíže. Američani museli do Pacifiku nasypat přes 10 milionů lidí a několikanásobnou početní převahu lodí a letadel aby dosáhli toho "válcování". Vážně žádná velká sláva.

          Zásluhy jsem samozřejmě myslel v čistě strategickém smyslu slova, bez ohledu na politické následky. Sověti ve válce udělali zdaleka nejvíce práce proti Němcům a taky utrpěli zdaleka nejvíce škod. Vylodění v Normandii možná válku trochu urychlilo, ale v žádném případě nerozhodlo. Rozhodlo se na východní frontě někdy ve roce 43, a Americké zásoby v rámci Lend-Lease hrály určitou roli. Porovnání rozsahu a významu východní a západní fronty je asi tak 15:1. Proto jsem západní frontu označil za gigantickou diverzi. A proto je naprosto komické, že si drtivá většina Američanů myslí, že válku doslova vyhráli oni sami tím, že se vylodili v Normandii a došli do Berlína. A je mi záhadou proč tuhle iluzi žerou i někteří lidé v Evropě. Sověti byli a jsou čuníci zodpovědní za neskutečné množství problémů, ale to nic nemění na historickém faktu jejich většinovém podílu na porážce nacistů.
          A ano, z vojenského hlediska je i Němcům třeba uznat jejich dominanci z počátku války a impresivní efektivitu.
    • Ta zasadni vec je ze den D byl zfilmovanej a navic mam za to ze i docela dobre (opravte me jestli se pletu) a mam takovej dojem ze je pro herni tvurce mnohem jednodussi dat do hry neco co uz bylo ve filmu nez se to snazit vytvorit z nuly a funguje to i na druhou stranu protoze beznej clovek co uvidi hry a nevyzna se v 2. sv. valce vidi neco co mu pripomene scenu z filmu a s vetsi pravdepodobnosti si to bude chtit vyzkouset nez kdyz mu tam napisou ze to je scena z nejaky bitvy o ktery nikdy neslysel.
      • Paulcz
        He? :) Jestli chtějí něčí peníze tak ať se sakra snažej. Stačí vzít dané téma a zpracovat to jak se patří. Tj. historický průzkum, kvalitní scénář, trošku té atmosféry a napětí, mít tam nějaký přesah. A ne shlédnout hollywoodský fantasmagorie typu pohádka o křesťanském tanku (Fury), výlet divize kapitána Ameriky na King Kongův ostrov (Hacksaw Ridge) nebo na hlavu postavenou story z Omaha Beach o padlých bratrech (Ryan). Zkuste se na to podívat znovu, to je těžká nostalgie, páč to většina viděla, když jim bylo 10. A pak postavit Potěmkinovu vesnici okolo toho, střílet panáky co vykukujou z okna nebo zpoza rohu, koukat na skripty, který se točej jak míchačka dokola a dokola :)
        • "historický průzkum, kvalitní scénář, trošku té atmosféry a napětí, mít tam nějaký přesah"
          Tohle vsechno stoji spoustu penez a casu a nakonec je vzdycky vyhodnejsi flaknout tam par proflaknutejch scen z filmu. Je potreba delat prodeje a je potreba je delat vcas.
    • Páč vývojáři jsou američani.A den D byl pro američany nejtragičtějším dnem z celý 2. světový.
      • Paulcz
        Nebyl to Pearl Harbor?
        • Byla to pro ně první rána to jo,ale na počet obětí rozhodně den d.
          • V Pacifiku umíralo mnohem více amerických vojáků při bitvách než v na evropském bojišti. Nejkrvavější americkou bitvou v Evropě byla bitva v Ardenách (skoro 80 tisíc mrtvých a raněných). Další obrovské číslo následuje mezi posádkamai bombardérů.
            • Krescz
              2 měsíce? tím lépe, aspoň si můžou tvůrci vymýšlet smyšlené potyčky s nepřáteli, dává jim to větší prostor....nikdo neříká, že musíme hrát za jednoho "hrdinu", vůbec by mi nevadilo kdybych u každé mise na konci zemřel a ocitl bych se v kůži soudruha vedle mě
            • jo, ale bitva v Ardenách se to táhla přes 2 měsíce... zatímco den D byl masakr během pár hodin!!

              Měl by jste si sám dokázat spočítat počet ztrát na hodinu u obou operací a která je větší.

              Stejně tak s počtem úmrtí kvůli bombardování. Sice je to číslo velké, ale taky to je statistika za velké období (až několik let).
  • No konečně, už bylo na čase.
  • Inquisitor
    No už taky bylo načase. Teď ještě ten výsledek.
  • Všem co zmiňujou "jen" západní frontu - hele, klídek, uvidíme co o novým CoD zmíní v budoucnu. Třeba chtějí celou WW2 rozkouskovat do několika her, což by bylo super! Byla by škoda "zfouknout" celý tohle období jen jednou hrou a pak zas pokračovat do ohraný moderní éry... Takže nechme se překvapit :-) Podle mě, WW2 má tolik obsahu, že by (rozumným dávkováním) vystačila na 10 her... ale samozřejmě chápu, že to třeba využijou pro dokupování DLC... holt, tak to dneska chodí... tak jako tak, aspoň jedna kladná zpráva, že se vracej ke kořenům :-) Pro mě by bylo spíš podstatnější, kdyby příběhovou kampaň zmákly dobře a ne aby to byla taková honička jako ve World at War...
    • Nenech se zmást. Je to COD.... Čekej maximálně 4-5 hodin dlouhou kampaň za nějakého němého yankeeho co masíruje němce od normandy až po rýn a pak závěrečné titulky. Viz. Multiplayer (Caen, Carentan, Omaha, Saint Lo, jiné fronty DLC..)
  • up_er
    Naposledy jsem hrál black ops....tohle bude možná po dlouhé době dalśí co si zahraju. Uvidíme jakým směrem se vydají.
  • mikezz
    Aj keď nejaký súčasný kvalitne spracovaný konflikt z blízkeho východu by som si dal 100x radšej (ale to je pri súčasnej dospelosti AAA hier - hlavne FPS kampaní ako sen z rozprávkova), WW II je pre COD vlastne fajn a možno si od MW3 zahrám ďalší diel. Určite ma to zaujíma viac ako sci-fi generická omáčka posledných dielov.
    • odporúčam spec ops: the line. neprávom zabudnutý klenot.
      a prečo nie sú hry zo súčasných konfliktov na blízkom východe
      1. kontroverzia. vývoj a marketing stojí milióny a ty chceš predaje a nie súdne ťahanice, pranierovanie v médiách a pod.
      2. príliš ožehavá téma pre domáce publikum (USA sú najsilnejší trh, robia hry primárne pre USA a západnú európu). ako zobrazíš príbeh? naši sú hrdinovia lebo naši sú hajzlíci? dáš tam niečo realistické? to je jedno, tak či onak naprdneš nemalú časť publika, ktorá ťa bude bojkotovať a zhadzovať do pekla. + máš silné spolky veteránov, ľudskoprávnych, vojenské kruhy, arabské ligy, africké ligy a neviem koho všetkého. a tí ti zaručene budú robiť peklo zo života za tvoje zobrazenie udalostí.

      a single kampane s kvalitným príbehom sú aktuálne okrajová a umierajúca vetva trhu. o tom si môžeme nechať len zdať (ale súhlas, poriadnu akciu by som si doprial aj ja). bohužiaľ, aktuálne zarába multiplayer a single sa len vezie ako nutné zlo. to nemá ani tak čo spoločné s dospelosťou hier, skôr s ochotou kupovať tie hry.
  • CRYPT
    Hele kupoval jsem si naposled Infinite Warfare z budoucnosti a to i vcetne Remake Modern Warfare na kterem pracovali ubozaci z Raven Software. Dodnes ty hry maji lock na fps, Modern Warfare je nehratelne kvuli neskutecne shitske optimalizaci na pascal grafikach a skube se to jako k*ava. Posledni dil COD, ktery stal za to byly BLACK OPS 1cky, ale i ty, trpely v te dobe neskutecne zprasenou optimalizaci. Takze za mne at to dopadne jak chce, stejne to bude stat za h**no. Navic pocitam s tim, ze tuny DLC, jako RED DOTY s kacenkama a srdicky tam budou taky, takzeat si to narvou tam, kde slunce nesviti
    • Jack1947
      Black ops2 už se začalo trochu mrvit pravda, Mě se líbilo i Advanced warfare naopak Back ops3 byla celkem hrůza a ke konci už to byla nějaká vize na LSD.
  • Stejně za to může BF 1 :)
  • Mohli by aj trochu zmenit mechaniky hry, fyziku atd. Fakt trochu ubrat tej arkadovosti, nove pohyby.
    Napr na najnovsom cod mi strasne vadilo ze tam si proste instantne rychlo zabijal protihracov. Nebol rozdiel medzi headshotom a strelou do nohy

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit