Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pěkný chytlavý článek jen škoda že ta hromada keců je jen pitomá reklama a stahovat si nějaký iTunes Obchod do PC si rozhodně nehodlám :D Ještě mě přes to začnou vyskakovat tnějaký reklamy .....
  • krátce řečeno: Left 4 Dead

    Na vyšší obtížnost kooperativy a nebo versus mod, to se pak bojite o život a to nejen svůj. A druhý pól je třeba Red Orchestra: "teď musíme všichni do útoku, a třeba jeden proběhne".
  • Zajimavá je v tomto ohledu hra na PS3 Demon's Souls. Má hodně vysokou obtížnost, smrt čeká na každém rohu. Řečeno ve zkratce, když zemřete ve "fightu s bossem", dostáváte se do jiného světa, který se jmenuje tuším "Nexus". Konečnou otázkou nejspíše je, kolik lidí si koupilo tento tip přísné a zajimavě pojaté hry.
  • Simulacia bojoveho vrtulnika pod nazvom HIND mala na vyssej obtiaznosti casovac, kedy ste po zostreleni napr. nemohli 40h hrat, pretoze ste boli "zajati" :)
  • Masa-san
    Tahle myšlenka asi nebude nic pro mě, asi opravdu záleží od typu hry. Když si vzpomenu, že jsem u některých her nahrál třeba 80 hodin a že bych měl ke konci umřít a nemohl to nahrát, tak už bych dalších 80 hodin opravdu nechtěl opakovat.
    Co se týče bež-skoč-střel 2-D her se 3mi srdíčky jako život ,tam se to dalo a celkem pěkně to fungovalo.
    Já jsem typický F5(quick-save) hráč *1* ale co hraje na vysoké obtížnosti, aby to nebyla nuda .. chalenge je ve hrách důležitá věc *5* zkoušeli jste ME2 za adepta na nejvyšší obtížnosti ? zajímalo by mě kdo tam za adepta na insane neumřel ani jednou *1*
  • Taky sem to zkousel (kliky) a taky mi to nevydrzelo, ale libi se mi ze tyhle pitomy napady nemam jenom ja...
    • Masa-san
      Já zkoušel kliky při nahrávání, pak jsem si koupil lepší PC a už jsem to nestíhal než se nahrál level tak mě to taky přešlo *1*
  • Tento element by měl odpovídat stylu hry, ne? U onlinovek typu Project reality, když si nedáte pozor a umřete, tak Vás čeká další patnáctiminutový přesun zpět na bojiště, někdy už se ani na daný bod zájmu ani nedostatene a čekáte, kam se situace vyvine příště. Nenásilné a logické. A co teprv takovej ježen Sonic. Když se vyplýtvaly 3 životy, byl konec dlouhého putování :-)
    • Cajk
      Mario to samý žejo:)
  • Pokud si vzpomínám, tak byla smrt celkem dobře ztvárněna v prvních dílech Rainbow six, Ghost recornu a pod. Člověk si na začázku mise vybral tým a když mu někoho zabili, tak se za něj nedalo dál hrát a musel hrát za jinou postavu nebo si pustit level znovu. Chtělo by to remake prvních dílů, co se taktiky týče, je to nepřekonané.
    • Masa-san
      To si pamatuji, u toho jsem si skoro škubal vlasy vzhledem k tomu, že jsem hrál všichni nebo nic stylem *1* JJ dodnes si pamatuji jak se tam pližim jak ninja v shogunovi a vždy mě někdo od někud viděl *1* No ale když to srovnám s hry kde jsem mohl F5(q-save) tak jsem si to ve finále asi užil méně. *7*
  • Zapomínáte na famózní Way of the Samurai na PS2, to byl kousek!
    Samurajské dobrodružství, vesnice s několika znepřátelenými rody, schyluje se k válce mezi nimi, do toho přijdete vy, jako potulný rónin. Taková klasická "vyprávěnka", která byla zajímavá tím, že jste mohli nastalou situaci řešit několika způsoby, podle toho se příběh ohnul, mělo to snad 10 různých zakončení. Jenže hlavní vtip byl v tom, že jste měli jeden život. Když vás zabili (ve hře se hodně bojovalo), byl konec a jeli jste znovu. Bylo to neskutečně zajímavé. Když jste prohrávali boj a bylo jasné, že tohohle protivníka nedáte, museli jste rychle něco vymyslet. Mohli jste se vzdát a škemrat o milost, ale to vám na slávě dvakrát nepřidalo, mohli jste utéct (dtto), samozřejmě nejlepší řešení bylo do zbytečného boje se vůbec nepouštět a pokusit se protivníka ukecat nebo zastrašit, atd. atd. Tenhle prvek byl úplně neskutečný. V žádné hře, kde tři frajírci obtěžujou nějakou ženskou a vy jste samuraj, nic neřešíte, ale prostě na ně skočíte. Tady si je zatraceně dobře předem prohlídnete. Není někdo z nich šampión? Co když je nedám? Neměl bych je raději nějak vyrušit a umožnit holce utéct?

    Bohužel US vydavatel vyměkl a hra tam vyšla normální, s ukládáním. Hodnocení pak dostávala bídná. *9*
  • Konečně způsob který mě donutí cvičit :D .. hned si nainstaluju nějakou těžkou střílečku a zkusím to :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit