Přejít na výpis diskuzí

Jedi diplomat v SW: Old Republic nebude žádné tintítko

8.8.2011 16:05
Jan Vitík 147 příspěvků

Vydání MMO Star Wars: The Old Republic se blíží (a všichni fanoušci se modlí, aby nedošlo k...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jeste nejake souhrnne informace zde:
    http://www.mmo-champion.com/threads/874061-SWTOR-information-gathered-thus-far-from-various-sources
    • MishKonn
      Mockrát díky, hodím na zeď své guildy:)
      • A v jaké jsi guildě? :)
        • MishKonn
          The Jedl Order.
      • Neni zac ;) Muzes tam hodit jeste tohle pokud neznate...souhrnne info na oficialnim foru..

        http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=188836
        • MishKonn
          Thanks again.
  • Mahcake
    Tyhle videa nemají cenu, koukněte se radši na pořádnej gameplay, viz. jak ukazoval Cahir.
  • No jsem na to zvedavy, tu grafiku a animace pohybu bych moc neresil. Precijen to ma hrat hodne lidi a proste to nemuze byt nejak extra narocny. Jinak s koupi urcite pockam a rozhodnu se podle toho jak to uspeje. Muze to mit sice pekny pribeh, ale ten se projde jednou a pak je to jen grindovacka a raidy a pokud tuhle cast nezvladnou tak tam po roce zustanou jen skalni fanousci.
  • Nicitel1993
    Nebude to už takové jako předtím, asi z toho už jen ždímou peníze...
  • Jsem zvědavej jak se to chytne.Aby na tom Bioware nakonec neprodělali :D
    • Bioware na tom urcite neprodela, jde to z penez EA. Jedine na cem potrati je jejich jmeno...coz uz po DA2 asi horsi nebude.
  • ty effekty tech ruznych schoptnosti je na dnesni dobu nic moc
  • Cahir
    Tady na novinká...ech, pardón - Games.cz je to samej erudovanej analytik, prognostik. Žádný informace nejsou třeba, zdejší mistři prostě kouknou na minutový video... a hned mají jasno! Úchvatné *7*
    • 30. 9. 09 to mi přišel email kdy jsem se přihlásil do SWTOR komunity. (Mám na to důkaz na emailu.) Takže tuhle hru sleduji docela dlouhou dobu. Aspoň si to myslím.

      Možná ji sleduješ mnohem déle. Víš o ní nejvíc a Bůh co všechno ty o ní víš. Tak nám pověz v čem je tak skvělá nová úžasná.

      P.S. Nechci slyšet slovo o tom, že grafika je super na high detaily a že to namluvilo 900 dabérů.
      • Cahir
        "Tak nám pověz v čem je tak skvělá nová úžasná. " Nikdy tu nebylo MMO s důrazem na příběh. Autoři tvrdí, že rozhodnutí mají mít signifikantní dopad na další průběh. Existuje (alespoň co jsem zatím viděl) docela zajímavý systém skupinových rozhodnutí. NPC společníci nebudou jen panáci na udílení dodatečného damage jako v ostatních MMO, ale jsou v podstatě to samé, jako charaktery z jiných Bioware her - je možné s nimi hovořit, reagují na tvůj postup ve hře, lze si je naklonit/znepřátelit, někteří jsou dokonce romancoidní atd., Originální systém povolání/kombinace povolání - např. Pašerák, který se kryje za překážky jak Shepard v Mass Effectu, mě dost zaujal.

        Těch potenciálně zajímavých a originálních prvků je v té hře nepřeberná spousta. Neříkám se 100% jistotou, že to vyjde, ale minimálně to stojí za pozornost. Odsoudit tohle všechno jen na základě videa, v němž se ti nelíbí, jak postavička hází na nepřítele motor vyrvaný ze země, je přinejmenším krátkozraké. Takovou bohatost obsahu shrnout do věty: "to bude ale hovadina, páč se mi nelíbí, jak máchnul mečem", mi prostě přijde mimoňský
        *7*
        • OK uznávám, že video z PAX vypadá o něco lépe..
          S tím příběhem jsem to říkal levelování bude fajn. Ale zase opět jsou zde dvě frakce. Nebylo by třeba lepší kdyby se začínalo ze stejného bodu a až tvým rozhodováním v příběhu by ti vykrystalizovalo tvoje povolání? (Dejme tomu povolání by sis vybral "Ten se světelným mečem" a postupem v příběhu bys byl buď sith nebo jedi)

          Skupinové rozhovory z toho jsem skeptický nevím co se z toho vyvine. Doufám, že to není náhražka toho aby spolu hráči nemuseli komunikovat a dohodnout se na postupu sami. Ale, že každej si bude sledovat svůj cíl.

          Ti tvoji NPC ok. Pokud by to fungovalo třba jako ve falloutu. Ok. Doufám, že to zase není náhražka toho abys věci zvládnul sám a nemusel hrát s hráči.Tohle SOLOlizování MMO mě pěkně štve.

          Tak velké množství kombinací jako je v RIFTu asi mít nebude...
          • Rozhovory: Stačí se podívat na nejnovější video na oficiálních stránkách s názvem Esseles. To je ukázka Flashpointu a tam máš vše hezky komentované a rozhovory vysvětlené. Pakliže neumíš anglicky, rád ti to řeknu.

            Já bych nestahoval kalhoty, dokud je brod ještě daleko. Oficiální beta by měla začít v září a vyjít by to mělo na konci roku, nebo na začátku toho příštího. Hodně informací je prozatím zatajeno. Ani my nevíme jaké to bude, ale bude to jiné než Wow.
            Já za plus považuji: Star Wars univerzum, zakomponování příběhu, NPC spolubojovníky, plně nadabované, lodě, space - combat, rozhovory. Uvidíme, co přijde dál.
          • MishKonn
            Zdá se mi to, nebo se snažíš na týhle hře v každým ohledu najít to nejhorší, popř. si představuješ co nejpesimističtější variantu?

            Komunikace a dohoda bude na těžší dungy a bossy nezbytná, nicméně skupinové rozhovory jsou zde proto, aby hráče posunuly dál v rámci zkušeností a příběhu, popř. bodů za světlou / temnou stranu. Slouží k tomu, aby hráči mohli společně procházet příběhem a ne, jako u konkurenčních MMO (např. Champions Online) sledovat všichni tu samou cutscénu se svojí postavou v hlavní roli - není nic horšího, než mít desetičlennou partu na dung a v cutscéně sledovat svoji postavu naprosto osamocenou.

            Co se party NPC týče, proč si myslíš, že tady jsou? "BioWare", "KotOR", "Mass Effect", "Dragon Age" a především "Star Wars" jsou obrovská jména a trademarky zážitků, která lidi k této hře přitáhnou. A party NPC tady budou pro ty, kteří by si jinak k MMO ani nečichli. Co je tobě po tom? Najdeš si k sobě takové hráče, kteří nebudou trávit čas jen s NPC společníky, ale budou vyhledávat skupinu. Přidat se do guildy je pak samozřejmě kapitola sama o sobě.

            Zkus přestat hledat na týhle hře mermomocí co nejvíc záporů a najdi si v ní to, co po ideální MMO hře ze Star Wars univerza chceš. Věřím, že většině z tvých požadavků vyhoví a ty featurky, které budou navíc, ti určitě nebudou překážet.
            • MishKonn
              Na tom samozřejmě něco pravdy bude, i když já mám za to, že samotná značka Star Wars dokáže utáhnout i průměrnou hru - ačkoliv si nemyslím, že hra taková bude.
            • Tady je ale na miste byt hodne skepticky, prece jenom jedna se o pribehove MMORPG, coz dosud nebylo a je to od firmy co ma nulove zkusenosti s MMO zanrem. V dnesni dobe prosadit se s MMO a vydrzet dele nez pul roku nezvladne jen tak nekdo.
            • MishKonn
              Je rozdíl mezi tím být "trochu skeptický" a "vidět apokalypsu".

              Podle všeho o skupinové rozhovory jde především ve questech, dunzích a raidech. O žádné "přeřvávání" nejde - pokud jsi viděl alespoň jedno video, musíš vědět, že zde funguje systém náhodného rozhodnutí toho, kdo odpoví.

              Přijde mi, že děláš z komára velblouda a maluješ čerty na zeď, ale o hře samotné toho víš málo. Někdo ti chce narušit tvou MMO-grind-farm-kill anabázi, a ty z toho šílíš.
            • Od kdy je špatně na něčem hledat ty šedé stránky? To nemůžu být ani trochu skeptický?

              Opět otázka ty skupinové rozhovory budou jenom v dungách a v raidech? Nebo hra bude nutit hráče hrát skupinově i mimo instance? Bude to jen po prvním průchodu? Nebo tuhle anabázi budu muset dělat každý průchod instancí. Já v tom furt nevidím něco extra, nějakej hlubší smysl... "Přeřvávat se u NPC"

              Každopádně mě mrzí příklon všech her ke casual gamingu...
            • Este trochu doplnim o tych NPC: Stale pri sebe budes mat jedneho spolocnika, nemozes ich mat so sebou viac. Vlastne mu/jej mozes len povedat nech beha okolo teba a zbiera suroviny naokolo, ze ty urobis vsetko ostatne. Ak hras napriklad tanka tak ta moze healovat. Ale plnohodnotnu partu nenahradi, lebo bude vzdy len jeden, takze zivu partu nenahradi.
        • Popravde me zase v dnesni dobe prijde trochu mimonsky, jak bezmezne hltate kazdy slib co vyvojari dali.
          • MishKonn
            Hlavní je, že ty "sliby", o kterých se bavíme, jsou základní, proklamované, neoddělitelné a základní prvky hry, ergo je na nich stavěno.

            Jestli vývojáři některé ze slibů dodrží, budou to tyhle.
        • +1
          Je fajn ze si tu dokazal este takto pekne povedat, ja som z toho unavneho buchania hlavou o stenu plnu trotlov uz totalne unaveny unaveny... *4*
          • MishKonn
            Amen.
      • Cahir
        http://www.youtube.com/watch?v=S4-0aurF-9k&feature=related sice nic moc kvalita, ale jde si z toho udělat obrázek, jak hra vypadá v pohybu. Řekl bych, že finální verze nebude v ničem zaostávat např. za DA. Prostě se tu opět strhla naprosto zbytečná davová masáž pramenící pouze a jenom z pověr.
        • Animace moc pěkný i grafika vypadá jak DA2 což se mi docelá líbilo, ale to je tak všechno, jestly tohle má být dung tak pane jo.Celou dobu jim neklesly životy pod 50% až na konečnýho bosse teda kde umřeli, kterej měl jedinou abilitku a to bylo házeni bomb.Jestly nebyla ňák zásadně snížena náročnost tak pane jo.Teť chápu proč tam bylo napsané ža hra není cílená na hardcore hráče.MMO má byt podle mě o spolupráci lidí kteří si řeknou ,,Pojďme složit toho bosse" nebo ,,dem zabít par těch poserů do BG" a né o tom že si stavím vlastní loď a kecám s npc jako v mass effect a takhle ta hra zatím vypadá.V té instanci nebylo potřeba ani špetka spolupráce a soustředění.Nevím teda co najednou všichni umřeli asi nevěděli co maj udělat.To je můj názor a nemyslím ho ňák zle, chci říct že jako hrače co rád PVE hraní a výzvu mě tahle hra ZATÍM vůbec nezaujala.Udělat s toho sing RPG jako mass effect nebo DA a bude to paráda,kdyť už to tak i vypadá tak to nemůsí byt takovápráce.
          • Ked uz ten flashpoint porovnavas s wow, tak napr ako healer v RFK tiez nemam moc co robit, skupinky mobov su easy, tank sa niekde flaka lebo nema poriadne tankovacie skilly ani gear este, dps si to proste zerguje. To je presne ten pripad *7*
            • Pamatujte že pořád probíhá beta...ladění, balancování atd
          • Cahir
            náročnost je pokaždé nastavitelná - odvíjí se od ní kvalita lootu *3*
      • A mozno niekoho zaujima menej grafika a viac hratelnost a mozno dokonca aj ten pribeh zo sveta star wars! Holt, kazdy mame ine hodnoty *3*
    • Rika se tomu mit vlastni nazor, za minuleho rezimu to nebylo pravda moc oblibene (ted nakonec mozna taky ne) *4*
      Navic tyhle videa vypousti,at nalakaji fanousky, ale stejne tak tim muzou nektere potencionalni zajemce odradit.
      Ruku na srdce, boj a jeho animace vypada vazne dost prkenne.
      I tak jim drzim palce,zadna predobjednavka z me strany ale fakt nehrozi. Pekne si pockam
    • Každej není tak zdělán jako ty a tyhle minutové videa rozhodujou jestly to člověka zaujme nebo ne a pokud se video nelíbý tak není problém u nás ale někde jinde.Ale tihle lidi jsou možná zaujetí a hru by nehráli ani za nic, to já ale numůžu vědět a ani ty.Upřímě zatím prezentace hry stojí za nic.
  • Nejak ty nove MMORPG nemaji koule... Rift, ted tohle... Preju SW aby to bylo lepsi nez to vypada, ale neco mi na tom nesedi bohuzel...
  • vyzera to strasne spoteno ...
  • Ach jo, tohle mi fakt nic neříká.Kdyby radši místoto tohohle experimentu udělali další Kotor s pořádnou grafikou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit