Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MishKonn
    The Jedl Order.
  • A v jaké jsi guildě? :)
  • MishKonn
    Thanks again.
  • Neni zac ;) Muzes tam hodit jeste tohle pokud neznate...souhrnne info na oficialnim foru..

    http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=188836
  • MishKonn
    Mockrát díky, hodím na zeď své guildy:)
  • Jeste nejake souhrnne informace zde:
    http://www.mmo-champion.com/threads/874061-SWTOR-information-gathered-thus-far-from-various-sources
  • Mahcake
    Tyhle videa nemají cenu, koukněte se radši na pořádnej gameplay, viz. jak ukazoval Cahir.
  • Rozhovory: Stačí se podívat na nejnovější video na oficiálních stránkách s názvem Esseles. To je ukázka Flashpointu a tam máš vše hezky komentované a rozhovory vysvětlené. Pakliže neumíš anglicky, rád ti to řeknu.

    Já bych nestahoval kalhoty, dokud je brod ještě daleko. Oficiální beta by měla začít v září a vyjít by to mělo na konci roku, nebo na začátku toho příštího. Hodně informací je prozatím zatajeno. Ani my nevíme jaké to bude, ale bude to jiné než Wow.
    Já za plus považuji: Star Wars univerzum, zakomponování příběhu, NPC spolubojovníky, plně nadabované, lodě, space - combat, rozhovory. Uvidíme, co přijde dál.
  • Pamatujte že pořád probíhá beta...ladění, balancování atd
  • MishKonn
    Na tom samozřejmě něco pravdy bude, i když já mám za to, že samotná značka Star Wars dokáže utáhnout i průměrnou hru - ačkoliv si nemyslím, že hra taková bude.
  • Tady je ale na miste byt hodne skepticky, prece jenom jedna se o pribehove MMORPG, coz dosud nebylo a je to od firmy co ma nulove zkusenosti s MMO zanrem. V dnesni dobe prosadit se s MMO a vydrzet dele nez pul roku nezvladne jen tak nekdo.
  • MishKonn
    Je rozdíl mezi tím být "trochu skeptický" a "vidět apokalypsu".

    Podle všeho o skupinové rozhovory jde především ve questech, dunzích a raidech. O žádné "přeřvávání" nejde - pokud jsi viděl alespoň jedno video, musíš vědět, že zde funguje systém náhodného rozhodnutí toho, kdo odpoví.

    Přijde mi, že děláš z komára velblouda a maluješ čerty na zeď, ale o hře samotné toho víš málo. Někdo ti chce narušit tvou MMO-grind-farm-kill anabázi, a ty z toho šílíš.
  • Od kdy je špatně na něčem hledat ty šedé stránky? To nemůžu být ani trochu skeptický?

    Opět otázka ty skupinové rozhovory budou jenom v dungách a v raidech? Nebo hra bude nutit hráče hrát skupinově i mimo instance? Bude to jen po prvním průchodu? Nebo tuhle anabázi budu muset dělat každý průchod instancí. Já v tom furt nevidím něco extra, nějakej hlubší smysl... "Přeřvávat se u NPC"

    Každopádně mě mrzí příklon všech her ke casual gamingu...
  • Tak to jsem nehrál :)
  • Este trochu doplnim o tych NPC: Stale pri sebe budes mat jedneho spolocnika, nemozes ich mat so sebou viac. Vlastne mu/jej mozes len povedat nech beha okolo teba a zbiera suroviny naokolo, ze ty urobis vsetko ostatne. Ak hras napriklad tanka tak ta moze healovat. Ale plnohodnotnu partu nenahradi, lebo bude vzdy len jeden, takze zivu partu nenahradi.
  • Bioware na tom urcite neprodela, jde to z penez EA. Jedine na cem potrati je jejich jmeno...coz uz po DA2 asi horsi nebude.
  • Třeba Age of Conan. :) Které aspoň podle mě dokáže konkurovat grafikou a mnoha jiným Singleplayerovkám. :)
  • MishKonn
    Zdá se mi to, nebo se snažíš na týhle hře v každým ohledu najít to nejhorší, popř. si představuješ co nejpesimističtější variantu?

    Komunikace a dohoda bude na těžší dungy a bossy nezbytná, nicméně skupinové rozhovory jsou zde proto, aby hráče posunuly dál v rámci zkušeností a příběhu, popř. bodů za světlou / temnou stranu. Slouží k tomu, aby hráči mohli společně procházet příběhem a ne, jako u konkurenčních MMO (např. Champions Online) sledovat všichni tu samou cutscénu se svojí postavou v hlavní roli - není nic horšího, než mít desetičlennou partu na dung a v cutscéně sledovat svoji postavu naprosto osamocenou.

    Co se party NPC týče, proč si myslíš, že tady jsou? "BioWare", "KotOR", "Mass Effect", "Dragon Age" a především "Star Wars" jsou obrovská jména a trademarky zážitků, která lidi k této hře přitáhnou. A party NPC tady budou pro ty, kteří by si jinak k MMO ani nečichli. Co je tobě po tom? Najdeš si k sobě takové hráče, kteří nebudou trávit čas jen s NPC společníky, ale budou vyhledávat skupinu. Přidat se do guildy je pak samozřejmě kapitola sama o sobě.

    Zkus přestat hledat na týhle hře mermomocí co nejvíc záporů a najdi si v ní to, co po ideální MMO hře ze Star Wars univerza chceš. Věřím, že většině z tvých požadavků vyhoví a ty featurky, které budou navíc, ti určitě nebudou překážet.
  • OK uznávám, že video z PAX vypadá o něco lépe..
    S tím příběhem jsem to říkal levelování bude fajn. Ale zase opět jsou zde dvě frakce. Nebylo by třeba lepší kdyby se začínalo ze stejného bodu a až tvým rozhodováním v příběhu by ti vykrystalizovalo tvoje povolání? (Dejme tomu povolání by sis vybral "Ten se světelným mečem" a postupem v příběhu bys byl buď sith nebo jedi)

    Skupinové rozhovory z toho jsem skeptický nevím co se z toho vyvine. Doufám, že to není náhražka toho aby spolu hráči nemuseli komunikovat a dohodnout se na postupu sami. Ale, že každej si bude sledovat svůj cíl.

    Ti tvoji NPC ok. Pokud by to fungovalo třba jako ve falloutu. Ok. Doufám, že to zase není náhražka toho abys věci zvládnul sám a nemusel hrát s hráči.Tohle SOLOlizování MMO mě pěkně štve.

    Tak velké množství kombinací jako je v RIFTu asi mít nebude...
  • Ked uz ten flashpoint porovnavas s wow, tak napr ako healer v RFK tiez nemam moc co robit, skupinky mobov su easy, tank sa niekde flaka lebo nema poriadne tankovacie skilly ani gear este, dps si to proste zerguje. To je presne ten pripad *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit