Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zajímavý, ale trochu jednostraný článek:
    http://ogameslog.blogspot.cz/2013/04/je-battlefield-3-takova-hruza-jak-se.html
  • ale prvy NFS si si zahral a este si si u toho chrochtal blahom ...
  • Já už v 90. letech vnímal EA jako zlý korporátní moloch vydávající jen mainstreamové hry a sázející na jistotu, který jen skupoval nebohá menší studia, aby pak parazitoval na jejich vlastních nápadech *1* Mimochodem, když se řekne "staré logo EA", vybavím si tohle http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/eb/Electronic_Arts_historical_logo.svg/2000px-Electronic_Arts_historical_logo.svg.png
  • Shaker
    Penize z prodeje her na steamu ma/mela by EA taky, tak proboha proc delat neco jako origin? Neznam jedinyho hrace, kterej by s tou s prominutim sr*ckou byl spokojenej at uz se jedna o chod programu, pohodlnost nebo smluvni podminky. Pokud se ti libi, ze te vydavatel drzi za koule, tak je to tvuj problem, ale vetsinu lidi to opravnene stve.
  • Hej, ale nikto nespomenie, ze to malo retardovanu online aktivaciu s limitom (jedna taka hra mi stacila - Burnout Paradise)
  • A takhle EA vybere nového šéfa...

    http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/5/6/4/6/1/3/eajoke.png/EG11/resize/600x-1/quality/91
  • TheGGG
    Kdo tu má 8+ já nebo ty hmm?
  • Spíše čekám, že se v EA zrodí další mainstream značka, která bude chrlit hodně peněz a vycházet každý rok, jelikož je to dneska obrovský trend, který Activisionu a Ubisoftu přináší každoročně hromady peněz. A u EA to chtějí taky.
  • Viktor_H
    To není v žádném případě jedno, protože tady je řeč o distributorech a ne o vývojářích. Bioware stojí za konceptem DA2, nikoliv EA, stejně jako BGS stojí za TES... EA může za to, že jim poskytla málo financí a málo času. Toť vše. Chceš-li někoho vinit za to, že DA2 je podle tvého názoru slepenec, pak Bioware.
  • Viktor_H
    Super článek! Díky Martine.
  • Viktor_H
    Yep *1* , dvojsečná zbraň a krásná ukázka pokrytectví hráčské komunity. Zatímco ve vztahu k prvnímu Mirror's Edge byla komunita naprosto schizofrenní (dáno už principiálně tím, že jsme KOMUNITA), jakmile jde o hledání viníka absence pokračování, mají všichni jasno...

    Přátelé, důvod, proč nebude Mirror's Edge 2 je ten, že jste jedničku nekupovali. Poděkujte si (tzn. střílejte do vlastních řad a ne distributora, který vážně není charita) a běžte o dům dál...
  • Stejně je zajímavé, jak to nakonec dopadlo. Na Games.cz pod JD sr*l pes, vypadalo to zavřením a pak se zbláznila skvadra z Levelu, přešla sem... a výsledek? EuroGAYmer není vůbec tak dobrý, jak se očekávalo, Games.cz ruluje a už je druhý nejčtenější a LEVEL teď jede na plné obrátky, aby se vůbec udržel na trhu. Nepsat do něj Macura, Rybka, Luke a Vávra, tak už je asi po něm *9*
  • Martine Bachů, tohle piš do Levelu a možná ho vytáhneš na lepší prodejní čísla! Článek byl dobrý, skvěle se četl a člověk se z něj dozví spoustu věcí. Takhle vypadá ta pravá herní novinařina, pánové *3*
  • Viktor_H
    Nesouhlasím. Steam není žádný monopol, který si zabral digitální distribuci a ostatní jsou povinování lézt mu do prd*le! Je naprosto přirozené a pochopitelné, že EA, Ubisoft etc. chtějí být na tomhle poli autonomní. Origin potřebuje ještě poladit, ale jinak s ním jakožto s konceptem nemám absolutně žádný problém a kdybych byl na Riccitellově místě, měl bych k steamu/digitální distribuci stejný přístup.

    Tvoje filozofie je v podstatě zahnívání firmy.
  • to je jedno ze budu mat viac casu, lebo nevidia chybu v sebe ale v tom ze uz sa asi ludom nepaci taky typ hier. Takze teraz budu vymyslat uplne sprostosti a nakonec z toho vyjde nejaky zlepenec pre vsetkych ale vlastne pre nikoho
  • TES? Really????
  • Viktor_H
    Tady je potřeba si vyjasnit, co to znamená "zprasit"... CDP bych sem vůbec netahal, to funguje úplně jinak než EA a Zenimax. A zde je pak rozhodující to, jakou autonomii mají vývojáři, kolik mají času a jaký budget. Zatímco v případě Bioware si myslím, že je ta autonomie stejná jako BGS, čas a peníze jsou ten opravdový rozdíl. DA2 bylo hotové za 11 měsíců a mělo velmi omezený rozpočet, takže ano, v tomto ohledu to EA skutečně "zprasila". Tedy nikoliv přímo, ale nepřímo... Podle všeho se ale blýská na lepší časy, nové DA je vývoji skoro dva roky a minimálně před koncem roku 2013 nevyjde.
  • Rhulad
    TES i Fallout sérii již úspěšně sprasila Bethesda samotná čili není potřeba další pomoc od EA.
  • "Prodeje Mirror's Edge byly mizerné, ale pokračování by chtěl každý. Kde se stala u prvního dílu chyba?" --- Ehm, asi se v té době dost pirátilo, a když hráči zjistili, že je to bezvadná hra, tak by si to nejradši koupili, akorát si řekli, že když už to mají přeci dohraný, tak za to nebudou platit. Ale za dvojku určo už zaplatí!

    Jinak tl;dr, tak zas moc mě EA nezajímá. A lepší obrázek na hlavní stránku jste vybrat nemohli, vypadá to přesně, jako když se ten někdo chystá vyblejt.
  • Kez bys dospel

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit