Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • derkel

    w3 nebyl vyloženě špatný, jen nesnese srovnání se Sapkowskim a byl utahaný na konci, mimoto se nemohli moc vzdalovat knihám

  • Corvus

    Všechny varianty beru! Keanu je láska! Breathtaking™! :-)

  • Corvus

    Já jen horko těžko zvládám vydržet ten měsíc do startu. Klidně se přiznám, že co se týká CDP, tak jsem prostě skalní fanoušek. A Cyberpunk je pro mě skutečně vymodlený titul od dob prvního System Shocku a četby Neuromancera... Přesně za měsíc je to tady... Hru mám předobjednanou 6 let! Bez legrace. Být tojiné studio, tak asi ne, ale protože to oznámili tehdy CDP, nebyly naprosto vůbec žádné důvody k zaváhání.

  • LadaVanBar

    Jeste zkusim slovo do pranice. 

    Anketa: Keanu Reeves byl vybran do Cyberpunku 2077 protoze?:

    A) NEO

    B ) JOHN WICK

    C) JOHNY MNEMONIC

    D) ALL OF THE ABOVE

    E*) Ma v sobe Gatesuv chip, ktery mu tajne implantovali pri testu na C-19

    *jenom pro fanjsmekry (sdilejte nez to smazou)

  • LadaVanBar

    No uz jenom prvni vterina toho videa u clanku  mi potvrdila, ze se mam na co tesit :) 

  • Corvus

    Tohle není hra, ale p-o-r-n-o. :-)

  • 0011

    Ono se to nezdá, ale jsou to poměrně krátké hry, obzvlášť když je znáš nazpaměť, na stránku howlongtobeat většinou nadávám, že tam mají moc krátké časy ale zrovna u Deusů mám pocit, že je to naopak. U CP jsem sběratelku neurval, ale artbook má vyjít samostatně a jsou i jiné pěkné sběratelské předměty jako třeba tahle parádní kožená bunda.

  • iSpirit

    nakonec bude katarze, že budeme zachraňovat město na základě tři otcovských rad.

    Do teď nechápu, jak mohli tak zmrvit "writing" u Witchera 3. 

    Jsem zvědav, jak si poradí s daleko hlubším cyberpunkem, od kterého se čeká mnohem větší přesah včetně sociální sondy, filozofie a obecně přesahu. 

    Popravdě tomu moc nevěřím a tipuji, že budou hrát na efekt a opravdová hloubka nebude, snad se pletu.

  • Inquisitor

    O příběh bych se nebál. Naopak je dobře, že ho nevykecají předem.

  • MrDonut

    Jo zavidim ti ze mas tolik casu na to zahrat nekolikrat z nudy Deusy a jeste louskat knizky. Kazdopadne diky za tipy, mrknu se na to a dam si to do fronty mezi veci, na ktere se musim casem podivat. S tema zberatelkama to mam podobne, kdyz uz hru kupuju, tak se vzdy snazim sehnat sberatelku. Nastesti se mi u Cyberpunku podarilo predobednat, tak uz jen odtrhavam kalendar a uz se tesim az si tu nadheru doma rozbalim 🙂

  • 0011

    Jasný je to tak, já nemám talent na kreslení a dělal jsem dřív ve stavebním projektování, hlavně klasické 2d okótované výkresy ale občas bylo potřeba něco vymodelovat takže to beru z pozice fachmana který pracoval s rozměry a ne nápady. Já koncept artisty strašně obdivuju a kupuju sběratelky her s artbookama, 3D modelování je těžká rumařina ale stojí to na práci a fantazii 2D kreslířů a než se vytvoří finální koncept tak si určitě projdou tvůrčí krizí, jak říkáš je to o úhlu pohledu, myslím že ani jedna skupina to nemá lehký. Těším se na obě hry, akorát u Valhally vím skoro přesně co dostanu a u CP doufám, že dostanu minimálně větší a lepší Mankind Divided, z nedočkavosti jsem poslední dva deus ex za posledních pár měsíců několikrát otočil a přemýšlím, že si znovu přečtu některé klasiky od Gibsona a Stephensona, Sníh je moje nejoblíbenější sci-fi knížka a díky ní a Neuromancerovi mám rád subžánr cyberpunk, tak doufám, že mě CDPR nezklamou.

  • MrDonut

    Hele ja toberu. Kazdy na to mame jiny uhel pohledu. Podle me je jednodussi vzit si atlas dobove mody zpracovany historikama, kde je vizualne zpracovane i to brneni a jen z toho vytvorit asety. Oproti tomu u cyberpunku museli vytvorit jednotlive frakce co tam ukazovali a vymyslet a nadyzajnovat styly, ktere je budou jasne definovat, reprezentovat jejich tridu a postoje, byt funkcni a uveritelne a jeste to vsechno musi vypadat cool, coz z meho pohledu neni snadne tak, jako zpracovat neco co uz existuje. 

  • 0011

    Tak sorry, ale znělo to jako že v Ubi dvakrát kliknou a mají hotovo, já sice z herní branže nejsem, ale vím co je práce vymodelovat jeden pitomý barák a to zdaleka ne tak detailně jak to je v AC,  ale s tím vymýšlením CP od začátku nemáš pravdu, jednak mají systémy ze stolního rpg a vize toho, jak má svět vypadat je celkem jasně daná umělci, kteří se podíleli na vydání tištěných rulebooků pro jednotlivé edice. A naopak mi příjde lehčí vymýšlet si absurdní koncepty které mají hlavně za úkol vypadat cool jako světelné katany a létající auta než se pižlat s historicky přesnou budovou, protože u světelné katany se nemusíš a ani nemůžeš držet reality.

  • Akorat nekam tomu chybi pribeh, takhle je to zatim dalsi hra na efekty ale casto u nekterych dnes her najdu skoro nic moc pribeh a potom to nudi :(

  • MrDonut

    Tvuj prispevek je uplne mimo. Nikde jsem nepsal, ze vyrobu asetu dela od navrhu po finalni model jeden clovek. Vzhledem k tomu ze jsem z branze, tak mam celkem jasnou predstavu o tom jak to chodi a proto dokazu posoudit za cim je podstatne vic prace. Ubi ma obrovske databaze asetu od modelu, pres animace az po zvuky a podobne. Z velke casti je to skladacka, jak u motivu egypta, tak u motivu recka, meli materialu pro koncepty habakuk a tim myslim hlavne obrazovych. Obrazove literatury a materialu je pro tyto obdobi vic nez dost. Jedine v cem muzu souhlasit jsou ty systemy, kde v podstate na hotovy koncept nasadi jen nove tema a jen pridaji veci navic, aby to nepusobilo uplne jako kopirka. Navic jak pises, Ubisoft ma MNOHEM vice lidi, kteri na hrach delaji, takze obdivovat to, ze hru zvladnou vyrobit bez odkladu je trochu kratkozrake.

  • 0011

    Učebnicový příklad "představovat si to jak Hurvínek válku". Spoustu assetů obzvlášť v posledních dílech nelze nijak sehnat a vycházet z popisů starých textů je horší než si něco vymyslet. Dále ti, co modelují nevymýšlí předlohu, od toho tam mají umělce aka "2d artists", kteří načrtnou jak by měl svět/scéna/asset vypadat a stejně to dělají obě firmy, respektive všechny firmy na světě bez ohledu na zasazení hry. Jediné, v čem mají "podstatně" jednodušší práci jsou samotné herní systémy, které v Ubisoftu mají udělané a postupně je vylepšují, zatímco v CDPR museli vyvýjet od píky, ale není jediný důvod shazovat práci týmu grafiků v Ubisoftu. Na Cyberpunk 2077 se těším jak na žádnou jinou hru ale to jak detailně je zpracovaný obrovský svět AC Odyssey mě nepřestává udivovat a navíc to zvládli sice z mnohem více lidmi, ale narozdíl od CDPR bez mnohočetných odkladů a hlavně bez crunche.

  • RAMIUS89

    a to je nový Assassin drahší než Cyberpunk 😂

  • RAMIUS89

    som zvedaví aký typ multiplayeru bude ta hra mať?

  • 0011

    Nevím, pravděpodobně nějakou fešnou nomádku 😛 ale vážně - vozidla jsou tam zajímavá a určitě ve hře strávím tolik hodin, že vyzkouším všechna.

  • Thanquol

    Nic víc Cool tam asi řídit nepůjde. Osobně co do stylu 🤔 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit