Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja jsem za to moc rad. Prisel novej komp a sejvy odesly do pryc ( mam jak jednicku tak dvojku plus vsechny dlc ) uz mi neni patnact abych si sedl ke kompu a prosmazil nekolik dni v kuse a vytvoril nove. Jen doufam ze v keepu se objeví vsem automaticky i vsecka dlcecka s moznostma :)

    PS slysel jsem i nazory typu ze je to cheatování ..... ne fakt není prostě je to uděláno pro lidi co proste nemaj cas hrat a autori jim chtej dat stejnej herní zažitek .

    PPS ikdyz je fakt ze savy ze Zaklínače mám poctive uschovány ale to je jen náhoda :D
  • No doufam ze tech 100 moznosti tam opravdu bude a ze budou mit i nejaky ten dopad, v ME serii to jaksi osekali coz byla skoda
  • pri prvotných správach o DA: KEEP z toho čo som pochopil malo ísť o nástroj na vybudovanie pozícií, ale nie z dôvodu zjednodušenia, ale z dôvodu problémov s optimalizáciou, ktorá bola známa už po DA:O s prvým datadiskom Awakening a následne s DA2 ktorá sama o sebe niesla množstvo bugov pri prehrávaní zo savu...
  • Naopak. Místo možnosti "Dvojku sem nehrál" to umožní nastavit všechny volby z dvojky, aniž by ji člověk hrál!

    A pánové, TO SE VYPLATÍ!
  • Keyz
    To budu moc snad posloužit. Nedávno jsem to hrál tak abych si vytvořil paletu savů. Ještě to není dokončené ale když nebude editor apod. Tak to bude dobré.
  • Souhlasím, mě se dvojka taky líbila, až na opakující se dungeony a náhle se zjevující nepřátele v soubojích.
  • Aha, tak to pak jo, já jsem svojí postavu nikdy nezabil a tak jsem to nezkoušel.
  • Bla, bla, bla ...
  • Náhodou Mako bylo super, docela se s ním dalo vyřádit. Navíc jednička byla dost ukecaná, tak nevadilo občas vypnout a jen tak se někam prostřílet. To mě teda víc žrala těžba surovin ve dvojce.
  • Tak doufám, že jste takhle nadával také při hraní vedlejších misí v prvním Mass Effectu.
  • slavek.skara
    Já to bohužel opakoval a nadával jsem skoro na každém kroku na nekonečné opakování stejné potvory ( pavouk) na totálně nesmyslné vracení do stejných lokalit a na level design obecne....bylo to fakt strasne.
  • to byl umysl, oni rovnou řikali že ta možnost tam bude, i když je to nelogické.
  • Mám úplně stejný názor. Mám v plánu si před DO:I projet oba díly, ale když si vzpomenu na příběh DA:O, tak mi to v tom docela dost brání...
  • Vývojáři pracujou na tom abys svoje sejvy mohl naimportovat do Keepu .. a následně poslat do DA:I zdali to už funguje nebo fungovat bude ví jen vývojáři ... zatím je to tak že si chce vzpomenou na to jak si to měl a v Keepu si to udělat
  • Asi si vysloužím lavinu mínusků, ale mně se víc líbila dvojka. Připadala mi, že si narozdíl od Origins nehraje na návrat ke klasikám (ruku na srdce - ony tři klasy a hrstka použitelných skillu vlastně nejsou žádné RPG orgie) a spíš se soustředí na příběh. Ten byl osvěžující svou komorností v rámci jednoho města a rodiny a i přes recyklaci prostředí mě bavil víc než fádní "pozor přiletí drak a s partou nemrtváků zničí svět." Můj názor samozřejmě...
  • No já jsem o tomhle taky slyšel, ale pak jsem nahrál svou pozici z Origins a hra mi prostě hodila mojí "mrtvou" postavu, za kterou jsem pak pokračoval dál. Jinak v datadisku byla možnost si vytvořit novou postavu a rovnou skočit do Awakening, akorát jsem si tam nikde nevšiml nějakého odůvodnění.
  • Lotr
    No vidíš na tohle jsem zapomněl. Jo máš pravdu
  • Jestli si opakujes i 2, tak jsi proste masochista
  • slavek.skara
    A když mám save tak jde použít nebo ne?
  • Možná se pletu, ale v datadisku bylo přece možné hrát jako Šedý strážce z Orlais (v případě že se hráč obětoval) a i ve dvojce byla možnost mít jako událost z předchozí hry dalish elfa co se obětoval. Na příběh to sice velký vliv nemělo, ale ta možnost tam byla.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit