Přejít na výpis diskuzí
Kamera jako živá na nových záběrech z SHIFT 2 Unleashed
7.2.2011 | Petr Poláček
33 příspěvků
-
Je trochu smutne, ze EA za nejake dve dekady co delaji tuhle serii porad jeste nepochopil ze zavodni hry by mely byt predevsim o zavodeni a hlavne chovani auta, ne o vsech nesmyslech okolo KROME toho hlavniho
-
-
Bohužel musím souhlasit. První díl pro mě nebyl ničím co by se po stránce automobilových závodů dalo brát vážně.
Jediné o co asi v jedničce šlo byla kamera z pohledu k řidiče, která se zatřásla po nárazu do bariéry.... A zase tu máme jen řeči o kameře a "blbostech okolo" jak říkáš.
Ačkoliv jsem si prvního dílu v podstatě ani nevšiml protože EA v tomhle směru už nějakej rok neberu vážně tak i přesto mě další díl příjde dle screenů a videí zajímavej.
To ale EA umí perfektně, narvat hromady peněz do adverismentu i když finální výsledek stojí za prd.
Nechám se překvapit... S řečmi že se bude jednat o vážnou konkurenci nejlepším simulacím bych byl ale hodně opatrný..
-
-
Mno je tam strašně moc rychlých střihu na plnohodnotné posouzení toho jestli ta kamera skutecne reaguje na pohyb auta v dané situaci a nebo se jen tak "třese"
-
Nechápu, kde na ten reálný pohyb hlavy přišly. Měl jsem několikrát možnost se svézt v ostrých závodních speciálech a nepamatuju si, že by mi hlava lítala dopředu a dozadu, byl jsem totálně utažený k sedačce a s hlavou moc hýbat ani nešlo. Každé sešlápnutí plynu nebo brzdy bylo cítit neskutečně, ale ne tak, že by mi lítala hlava dopředu nebo dozadu *1* Mají to trochu přehnané, ale zase je to pořád asi lepší, než kdyby tam ta kamera byla úplně statická.
Jo a na Shiftu mě vytáčí ještě jedna věc - když jedete moc rychle, tak se rozostří palubovka a vidíte jen na cestu. Ve skutečnosti si přece sami určujete, na co se díváte -
-
Já bych spíš řekl, že ve skutečnosti, když jedeš "moc rychle", se bedlivě díváš na trať, ne na palubovku. :)
-
-
I když jedu na počítači, dívám se buď na cestu, nebo na budíky. Nikdy nestačím zaostřit na obojí najednou. Nepotřebuju blur efekt na to, aby mi přikazoval co mám a co nemám dělat . Ve skutečnosti tam žádnej taky není a když mě omrzí život, můžu si klidně zavřít oči *3* Aspoň by člověk koukal jen na palubku, která je hned pod čelním sklem. Mnohem lepší, než pak čučet někam do rohu na animovanej tachometr.
-
-
Na budiky sa nikdy nepozeram a vzdy mam povypinane vsetky casomiery a podobne. To ma iba rozhodi z koncentracie.
-
Jo přesně todle jsem myslel a souhlasím s tebou
-
-
v jakejch speciálech si to jezdil, že tam máš ukotvenou i hlavu? :o) Hlava ti právě lítá sem a tam jak ti lítá skokově přetížení. Upoutaný máš tělo, ale hlava je volně a navíc krk neni zvyklej na tu váhu navíc v podobě helmy a lítá to ještě o to víc.
-
-
Říká ti něco systém HANS?
Jinak ty auta konkrétně Opel Astra gsi A7, Lancia Delta Integrale evo3, Honda Civic Type-R -
Závodní auta upevnění krku mají, právě kvůli přetížení. Po pár desítkách kol by každýmu smrtelníkovi upadla hlava. Jednoduchá vložka na sedačku. Jo kdyby se hlava třásla v neupraveným interiéru a po výměně sedačky za závodní přestala, to by byla jiná písnička. Ale vsadil bych boty, že se nic takovýho netane *3*
-
-
-
-
-
-
v závodních hrách jsou oproti reálu věci, který se prostě doslovně a přesně přenést nesměj, protože to pak má úplně jinej účinek. Vedle reálnýho chování auta, po kterym spousta lidí pořád volá a přitom, kdyby to tak bylo, tak skončej v první zatáčce, tak je to například ještě právě ten pohyb hlavy. Ano když budu mít v závodech helmu na škéře, tak mi tam bude lítat hlava jako nudle v bandě, ale pokud bych připlácnul sensor na tu helmu.. udělal závodní hru a tam ten pohyb převedl podle přetížení, tak je to nesmysl. Není to samý, mít hlavu v helmě v závodnim autě a koukat v nehnutý pozici na gauči na nehnutou televizi, kde se mi ten pohled hýbe. Tohle je podle mě prostě chyba a nápis "máme přesný pohyby hlavy, jako v reále" vypadá na krabičce pěkně, ale naprd se to hraje. Mnohem lepší, je tyhle pohyby tam klidně nechat, ale dát jim tak 10% intenzitu. Tohle házení s obrazem je opravdu nesmysl.
-
nuda nuda nuda. dejte mi prosim nekdo novy flatout nebo neco, kde nejezdim porad po ploche zemi a jeste k tomu ve meste...
-
Hrál jsem dost "simulátorů" a i když byla jízda víceméně věrná (v rámci možností her), nebyla to taková zábava. Tohle vypadá zábavně (na velký televizi), nemusí to bejt nutně věrný..je to jenom hra. Například Froza je podle mě kvalitní (nechci říkat simulátor) závodní hra, ale jízda je docela nudná, i při rychlosti 320km/h nic moc pocit rychlosti. Rozhodně nechci řikat co je lepší a co horší. Vim akorát jedno, podle všech co na tohle budou reagovat jsem nejhorší já :D
-
-
prostě jednoduše - jsou lidé pro které je plnohodnotnou zábavou řídit simulátory a přijde jim hlavní fun ovládání auta, setupy, porovnávání zajetých časů s reálem, AI, kupování nejdražších volantů k pc atd. A pak je druhá, daleko početnější skupina kteří prostě chtějí hrát jenom hru.
-
-
no video nic moc vsechno se to traslo az moc ze bych z toho dostal jeste epilepsii *1* u shift 1 mi to nevadi to bylo dobry ale todle je prehnany
-
tak to je teda trápna grafika, radšej si počkám na DIRT3 ten bude oveľa lepší.
-
aaaa já to zabiju, kdy už vyjdou tentorkát realistické street illegal závody v téhle sérii(nebo jinde mimo okruh, hlavně ať to nevypadá jak benevolentní silniční aréna typu HP 2010), damn někdo jim naordinujte hroší dávku NFS porsche! Koho mají pořád zajímat ty samý auta +1 rok s jinýma kamerama/gfx když je to furt o tom samém honění za nižšími čísl *10* .
-
No zatím se nedá nic jiného než čekat, co z toho nakonec vyleze :) Na preview videa a interview z F12010 se taky koukalo blaze a výsledek byl nakonec krapet jiný (neříkám, že špatný). Osobně jsem si třeba v rFactoru/GTR nastavoval "look to apex" na 7-11%, větší hodnoty už měly spíše negativní efekt. Uvidíme, jak se to bude chovat tady. Z některých videí to vypadalo dost splašeně.
Osobně myslím, že Shift2 bude spíše sázet na co nejvěrnější podání závodění jako takového, než dokonalou simulaci podvozku a pneumatik a nepochybně bude jízdní model zase trošku vstřícnější masám, ale komunita věřím leccos zase potom doladí. Více než na jízdní model jako takový jsem nyní spíše zvědav na obsah a kariéru a všechny ty featurky kolem. Kariéra v Shift1 nebyla zrovna nejvychytanější.