Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super, už se těším, až si to zahraju. Až po nějakých 2 měsících hraní jsem přišel na to, že jsou v kampani side questy a patroly - doporučuji všem, kteří to nezkoušeli, je to dalších X hodin hraní navíc, akorát se musíte v kampani vrátit - pouhé restartování mise nefunguje...
  • Snad se dokopu k tomu, ze to jednou dohraju. Ale to prvotni nadseni je uz nenavratne pryc.
  • MickeyMutant
    Kdyby netroškařili a kampaň vydali ve 12 dílech místo tří, tak by mohli mít článek každej měsíc po celej rok. Bad marketing.
    • Slabší.
  • celoush
    Paradoxní je, že ta kampaň mne do předposlední mise fakt bavila. Má své chyby a nedodělky, ale dobře se to hraje a od konce Adaptu postupně graduje i v nově nastartované linii... jenže pak.... schválně jaký z toho budete mít sami pocit... těším se jak se s tím Kuba Kovář popere a nezávidím mu *5*
    • Tvůj názor beru s rezervou, protože vím, že máš armu hodně rád (Pokud si opravdu ten Celoush). Takže objektivita bude lehce zkreslená. ;)
      • celoush
        Svůj subjektivní názor vůbec nepovažuji za objektivní v pohledu širší hráčské veřejnosti.... *3*
  • Tak co bude konečně recenze singleplayerové části Army ?
  • Zdá se to jenom mně, nebo tu poslední část kampaně totálně odflákli? Čekal jsem v tom trochu lepší příběh na to, že jim kampaň trvala skoro půl roku
  • NEJHORŠÍ epizoda Arma 3 kampaně.
  • Musi se v tomhle dile kampane nekomu velet?
    • celoush
      ano
  • Ahoj, chtěl bych se zeptat hráčů ArmA 3: je to hratelná hra? Nebudu se více rozčilovat nad AI, než skutečně hrát? Nefrustruje vás? Předem díky, uvažuju o ní, ale radši bych nejdřív slyšel, jak jsou na tom ostatní.
    • Imho ARMA patří do skupiny her jako např Battlefield, kde je single player v podstatě jen taková vycpávka co lidi zas tak moc nezajímá, ta pravá sranda začíná až v MP, taky je to hra kde se k cíli přesunuješ 15 minut helikoptérou a stačí ti většinou jedna rána z čehokoliv abys šel k zemi, v tomhle by nějaká supermansky přesná AI co tě sundá na 2km jednou ranou byla skoro na škodu.

      Na druhou stranu, situace které ti např CoD servíruje jako předpřipravené skripty se ti v ARMA stávají zcela přirozeně, jeden příklad z nedávné multiplayer hry, letěli jsme vrtulníkem k cíli mise, ale v půli cesty ho zasáhla AA raketa ze země, pilotovi se podařilo nouzově přistát, nicméně jsme byli bez transportu někde v prostředku ostrova, tak jsme se holt sebrali a šli pěšky na místo kde nás vyzvedne náhradní vrtulník, ale jednoho ze 3 lidí co šli se mnou najednou po cestě odněkud střelil sniper, ale neměli jsme medika tak jsme ho tam museli nechat, nakonec jsme dorazili asi po kilometrové cestě na plácek, hodili dýmovnici a za chvíli přiletěl vrtulník co nás dovezl k původnímu cíli. Naprosto náhodná situace a to se tam stává docela často *3*
      • celoush
        Neco mezi 25-30% hracu Arma 3 preferuje SP pred MP.
      • Ano, to je pěkné a částečně to je i pravda. Ale to neznamená, že na kampaň rezignují a nechají vše na hráčích (ano, bohužel to tak vypadá). Když už tu padaly odkazy na "přímé" pokračování OFP, čekal bych trochu větší důraz na zapamatovatelnou dějovou linii v kombinací s rozmanitostí využívání technologií a systému velení. Původní OFP mělo navíc unikátní atmosféru studené války, určitou imerzi a hlavně... kampaň nějakou dobu vydržela. Btw. ta kampaň měla 42 misí (!) a minimálně třetina byla výhradně věnovaná technice (!!).

        V Armě III je SP záležitost na dva, maximálně tři večery. Navíc, po první epizodě jsem asi po třech hodinách zůstal s WTF výrazem, že... "a tohle je vše?"? Jinak řečeno, pro pamětníky, celá 1. epizoda je DE FACTO recyklace OFP, kdy se Armstrong ztratil po neúspěšné ofenzívě (která vypadala jako ofenzíva (!!!)), utíkal před hlídkami, bojoval ty 3 mise s partizány a pak byl vyzvednut spojenci. Celá tahle úvodní část byla asi tak 3x delší než EP. 1.

        Chápu fanouškovské nadšení pro MP a zážitky v něm, ale pro mě je velmi podstatnou složkou i ten autorský vklad a ten, z mého pohledu, BIS nenaplnila. IMHO bych ustál i odklad o půl roku, ale chtěl bych dostat komplexní hru najednou, kterou nebudou muset dolaďovat fanoušci a modaři. Jestli budou dělat Armu IV a znovu půjdou cestou early accessu, moje peníze už nedostanou. Slíbili moderní OFP, dostal jsem modernizovanou Armu I&II. OFP je možná 13 let stará hra, ale když jsem nedávno čistě zkušebně hrál Resistance, měl jsem z toho mnohem lepší pocit, než co mi naskytl moderní válečný simulátor v SP dnes. Howght.
        • Sto lidí, sto chutí. Třeba mně se kampaň líbí, navíc když jdeš na patrolu a snažíš se hledat questy, tak máš klidně dalších 5 hodin hry a pocit, že ostrov i trochu žije. Flashpoint jsou pro mě pouze nostalgické vzpomínky, když jsem si ho nedávno připomněl, tak už mě vůbec nebavil.
      • Pete.palis
        přesně tohle na těhle hrách miluju...jako když koukáš poprvý na film a nikdy nevíš ;)
      • To zní dobře. A singleplayer hraješ?
  • Jack1947
    Fakt ten nazev je celkem legracni, WIN ... takze vyhrál jsme ? uz v nazvu posledni kampanoveho pridavku maly spoiler - jenze to by byla zasejc nuda kdyby to bylo Fail, nebo Lose. *12* ( ale mene ocekavatelne).
    • Pete.palis
      Jack je zpátky a má s sebou sapíky *16* *1*
    • celoush
      neznáš, nevíš, nesuď....
    • Legrační jsou ty hlouposti, co sem píšeš... Názvy tří aktů jsou dobře vymyšlené, ale tys to (jako vždy) nepochopil. Nápověda: 1. přežij 2. přizpůsob se 3. vyhraj *7*
      • Jack1947
        Nojo, ale jak rikam Lose by bylo ale zajimavejsi ( jen muj nazor jako vzdy *3* ).
        • *7* *7* *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit