Přejít na výpis diskuzí
Když plány narazí na realitu - příběh pěti her, které vzdor velkým slibům nikdy nevyšly
13.12.2015 | Ladislav Loukota
40 příspěvků
-
Prey 2
-
star citizen, dayZ
-
-
Tyhle prispevky ve me vzbuzuji souhlas s vyhlazenim cele populace. Bude to tak lepsi.
-
-
Copak? Jsi uražený, že tam zmínil SC? Ale no tak. Jen bych rád věděl, kolik lodí a za jaký prachy jsi už nakoupil?
-
-
Rust
-
SC bych tu moc nezmiňoval nebo sem dojdou lidi, co do předobjednávek hry a lodí narvali desítky tisíc a budou si tu ty prachy před sebou obhajovat. *7*
-
*1* *1*
-
-
Pro mě Stalker 2.
-
Nechybí tady DayZ?
-
-
To urcite ne, a nevidim ani zadnej duvod k tomu proc by tenhle vtipek mel vubec existovat.
-
-
U Star Wars 1313 by bylo docela důležité podotknout, že se nedávno Lucasfilm nechal slyšet, že s touto hrou by nemusel být nutně konec... Informaci mám sice jen ze dvou zdrojů, a možná to není tak extra důležité, protože nepadlo nic o tom, že na hře se zase pracuje, ale je to dosti .. 'atraktivní' poznámka :)
-
-
Já četl zase něco v tom smyslu, že nástroje a koncept z 1313 použije EA ve své další SW hře, protože jak jistě všichni víme, okrem Battlefront, jsou v produkci ještě minimálně 3 hry z tohoto univerza pod jejich hlavičkou. No, naděje umírá jako poslední...
-
-
Néééééé Silent Hills... tak na toto jsem se těšil jak šílenej... Hideo Kojima a Guillermo del Toro dělaj na hře kde hlavního hrdinu hraje Norman Reedus. Za toto bych upsal duši satanovi...
#pull the lever...
#fu*konami -
-
Ty máš toho kodžimu tak hluboko v análu že ti to musí lechat mandle, ne?
-
-
ty jsi hustej krocane... *6* *6* *6*
-
-
Tyhle Haštagy *7* už přestávají být kůl.
Jinak jo, nechápu proč to takhle v zárodku pohřbily, asi k tomu měli moc pádný důvod... nebo nás jen tahaj jak se řiká za fusekly. -
-
jedinej pádnej důvod je že #fu*konami se o hry moc nezajímá a prachů má dost hlavně z pachinko machines...
#hashtagsarecool *5* -
-
Zdroj bohužel nemám ale nedávno jsem četl, že hry vydělavají Konami víc než pachinko. Problém je v tom, že CEO Konami je totální mamlas, kterej dostal firmu od tatíka.
-
-
blbost, co já četl, herní divize je pro ně okrajová záležitost... automaty a pak aj nějaký továrny či co jsou to hlavní...
-
-
nope jacku, zase se pleteš... Konamu začínalo jako opravna a prodejce jukeboxů...
-
ja jsem zase cetl ze vy dva jeste oba tucny ho*na co resej naprosty, opet, ho*na
-
Takže je to megalomanská společnost ale základ byl přece u nich vždy ve hrách ne? Proč by upřednostnovali něco jiného... to nechápu. Spíše to budou okrajové aktivity... na přilepšenou.
Nojo začínali a upřednostonali je něco poněkud trochu jiného. *3*
Mimoto začátky jsou vždy poněkud rozdílné... -
konami je mateřská společnost, která pod sebou má tunu dalších firem s různým zaměřením... podívej se klidně po netu, konami je gigant a herní část je pro ně jen zlomek... Klasické AAA hry pro ně nemaj moc přínos, spíš různé blbiny typické v japonsku...
-
Továrny? na co proboha *8* *7*
-
-
-
Automaty jsou bussines jako každý jiný... dokusd na tom v Japonsku budou lidi hrát...
-
-
-
-
Prey 2 a DayZ, škoda, na obě hry jsem se moc těšil.
-
Pro mě je to Indiana Jones 2007, gameplay z E3 s ukázkami co umí engine Euphoria mě fascinuje ještě dnes
-
Six days of Fallugah mohla bejt zajímavá taktická akce, ostatní hry o kterých jsem snad vůbec neslyšel zněli taky celkem dobře... i když kdoví možná je lepší že nakonec nespatřily světlo herního světa.
-
Hry které nakonec nevyšly? Díky za článek, taky přihodím své "favority":
* Strident:The Shadow Front (2002)
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=NxpIyZYZ8sQ
Něco o hře: http://www.ign.com/articles/2002/04/08/strident-the-shadow-front-2
Hra, která dle popisu evidentně aspirovala na pozici "Oni 2". Ovšem na rozdíl od Oni nikdy nevyšla...
* HiTech
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=mfnk2xw4ssQ
Nikdy nevydané dítko Dana Vávry. Škoda, že to nedostalo zelenou.