Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takze to zasa s tym Levinom a Irrationalom take ruzove nebude a neni ziaden dobry strejda. Podla vsetkeho je Irrational v srac*ach lebo Infinity sa nepredaval ani vyborne ani podla ocakavani, takze si na svoj nakladny a dlhy vyvoj asi nezarobil. Podla sprav zo studia by Levine musel Irrational aj tak do roka zavriet takze je docela mozne ze ho k tomuto kroku dotlacili investori, teda pokial ho nechcel uplne opustit a prist o znacky na hry ktore robil. Lietaju cisla ze sa predalo nieco okolo 4mil kopii Bioshocku Infinity, lenze vyvoj trval 5 rokov a naklady 200mil dolarov. Tak isto podla vsetkeho ani nalada v studiu nebola idealna a Levin si asi neda moc do veci kecat. Poriadky sa zacali diat az ked tam dosiel Fergusson z EPICu. Bez neho by Infinity asi nikdy ani nevysiel. Inak original clanok na Gamasutre - http://www.gamasutra.com/view/news/211139/Irrational_Games_journalism_and_airing_dirty_laundry.php?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GamasutraNews+%28Gamasutra+News%29
    • Mozna jsem naivni, ale ja bych to videl spus tak, ze vydavatel Levina donutil udelat konzumni predskriptovany koridor s wow efekty, protoze to prece u masy leti. Hra byla navzdory tomu neuspesna a Levina to stve a chce si delat hry po svem. A to jde jen s malym tymem.
      • Treba si precitat ten clanok na Gamasutre. Samozrejme su to len dohady ale ten clovek tam pise ze podla toho co mu hovorili aj samotny luda z Irrationalu tak nalada tam bola taka ze vsetci museli stale frcat na max bez prestavky a Levin sa pohyboval niekde v oblakoch a bol schopny kazdu chvilu prist z niecim novym a zahadzovat hotove veci. Proste strasny kreativec bohem ktory je mimo reality, asi. Takto riadeny projekt by sa nikdy nedokoncil a ani nedopadol dobre, aj samotny rozpocet prekrocili niekolko krat. Pravdepodobne aj preto T2 sa nasralo a najali tam Fergusona ktory ich dal do late a vydal to. Ostatne to mi tak trochu pripomina prveho Stalkera kde sa tiez z tym placali a ku koncu tam vydavatel tiez poslal svojho cloveka nech to uprace a do pol roka to vydali. No vydavatel/investor mu asi povedal ze si na seba nezarobili tak do roka mu Irattional zavru a jeho presunu niekde inde, tak sa rozhodol ze oseka naklady - tj vyhodi ludi lebo to su vecsinou najvecsie naklady a daju sa rychlo "zoptimalizovat" a s malym teamom mu tie peniaze mozu vystacit na niekolko roko a dokoncenie zopar mensich hier. A zasa asi T2 nechcelo o neho prist pretoze jeho meno je dost popularne a zname.
  • Ted uz cekat jen na KC
  • Kvalita a dusa >>> kvantita a pozlatko. Back to the roots, good luck!.
  • Spades
    A znamená to, že Burial at Sea EP2 nevyjde?
    • fallanga
      Ta ještě vyjde. Když je skoro hotová, tak by byla hloupost ji nevydat.
      • Jack1947
        Bylo by ale vtipne... " Burial at sea part2 nevyjde, pribeh a jeho konec si domyslete sami".

        Tedy minimalne me by to docela nastvalo. *12*
        • fallanga
          To by bylo hodně vtipné *1* Mě by to zrovna nenaštvalo, protože se nemůžu donutit to zahrát. Ale byl by to slušný troll hráčů *1*
  • Nechápu ten hate na B:Infinite. S tý hry byli všichni nadšení, pak si lidi uvědomili, že je nadhodnocená, což je, a najednou o ní všichni mluví jako by to byla jedna z nejhorších her na světě.
    • Tilwaen
      Úplně to samé se děje s Dishonored a Skyrimem.
      • Dishonored byl fajn, ten se povedl, mel slusnou hratelnost.
  • Žádná škoda.
    • irdzi
      Třeba po prvním Bioshocku by mě to asi zamrzelo hodně:)
  • Well I guess this decision is…
    puts on sunglasses
    irrational *5*
    • http://youtu.be/6YMPAH67f4o
  • Tak nejak sa to dalo cakat. Ostatne nedivil by som sa keby podobnych vyhlaseni a odchodov hernych matadorov bolo tento rok mozno este viac. Jednak je to unava a stres z riadenia velkeho teamu a potom si myslim ze riziko neuspechu pri velkej AAA hre, oproti nakladom je krute. Naopak maly team, nizsie naklady a potencionalne rovnaka sanca prerazit a zvlast z jeho menom je ta sanca ovela vecsia. Tak isto mobilne/tabletove hry a zisky tych uspesnych ho mohli zlakat ale je docela mozne ze v tom maju prsty aj nove konzole. Predsa len je vyraznejsi posun podpory Sony aj MS k indie vyvojarom, samotne konzole su postavene na x86 takze netreba sa dlho ucit novu platformu a podpora zo strany enginov bude vyborna. A dnes uz fakt neni porblem si licencovat engine a aj v malom pocte spravit dobru hru na popularne platformy (Unity napriklad alebo UDK).
  • MrSanta
    Tak díky za System Shock II a BioShock. Hodně klika při další práci *1*
  • Ono mozna neuskodi ustoupit od trochu vycpelyho bioshocku a udelat dobre neco uplne jinyho. Ono i "from creators of bioshock" bude v ramci marketingu pro masy docela silny. Pro fandy bude stacit jmeno Levine, aby zbystrili.
    Uprimne bych se dalsiho bioshocku docela obaval... ne, ze by infinite byl zasadne zlej... ale sila byla pro me jen v pribehu, hrani uz tak super nebylo - pro mne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit