Přejít na výpis diskuzí
Kickstarter kampaň Divinity: Original Sin II směřuje k masivnímu úspěchu
26.8.2015 | Adam Homola
61 příspěvků
-
Super. Prostě takové základní věci jako vliv počasí na průběh boje...Dělají to poctivě, to je vidět. I ten první díl hodně vylepšili od verze 1.
Držím palce aby to bylo jak chtějí a vybrali tolik, aby měli slušnou rezervu. -
No one has as many friends as the man with many cheeses! *5*
-
-
Heavenly herring, delicious dogfish, yours for the scrap of gold each...
They say it is a crusade. A crusade for what!
-
-
Takže asi takhle: První Original Sin se zaplatil po 12 dnech, druhý Original Sin po 12 hodinách a penízky vesele dál naskakují. Mě osobně se nezbývá než těšit na Vánoce 2016, protože jsem hrdým backerem (a nestydím se za to) a na polici se bude vyjímat další sběratelská edice (stejně jako v případě prvního dílu) *14*
-
Peniazie som jim iba dal... tato firma zabujicie najlapsie hry.
-
Jen škoda, že Kirill Pokrovsky již nesloží další úžasnou hudbu pro Divinity. Velká čest jeho památce.
-
Waaau, to vypadá hodně slušně. 26.8. 17:37 říká pan Homola, že měli přes 100 000. Dnes 27.8. 9:34 se dívám já a částka je přes 586 000 *8*
Přeju jim to velmi! Jedničku jsem si s kamarádem nesmírně užil! *15* -
25 doláčů za plnou? Backnuto.
-
Tentokrát bez váhání přispěju. A také jsem si všiml, ze v odměnách je Lorebook, takže konečně soupis historie světa? Co se týče samotné hry, tak série Divinity zraje jako víno. Líbí se mi, že budem moci hrát za více ras, modely postav jsou hezčí, více kouzel, skillů, nepřátel, prostě všeho. Za svůj co-op systém by měli být Lariani chváleni na každém kroku. Ale dost keců. Cloumá se mnou čirá radost a nadšení neboť D:OS 2 je příslibem kvalitního RPG a desítk až stovek hodin zábavy.
-
Když si zkontrolujete tržby studia které DOS postavilo lehce zjistíte, že první díl jim narejžoval takovej peněz že by mohli rovnou udělat další dva díly. Naštěstí se tvůrce neštítí nechat si zaplatit i druhý díl opět od lidí zatímco na penězích které vydělal sedí. Hra dobrá ale zlodějské praktiky.
-
-
Když si to přečteš, tak zjistíš, že tam říkají, že si hru financují sami, ale na KS jsou kvůli rozšíření featur.
"We're already funding the game ourselves and are coming to Kickstarter with the aim of expanding the game's feature-set and seeking funds to integrate community input."
Nevím proč by to byly zlodějské praktiky... nic netají a říkají jak to je, do ničeho tě nenutí. Pokud nechceš přispět, tak prostě počkáš na vydání. -
Kolik si myslíš, že stojí vývoj takové hry? Prodali cca 700 000 kusů včetně KS kampaně. A zlodějské praktiky? To fakt netušíš, co zlodějská praktika je viz mikrotransakce v Unity, CoD DLC ala 3 mapy atd. Navíc za 25 dollarů dostaneš plnou hru. Co ti na tom přijde zlodějského? Povídej, přeháněj.
-
-
vytwcna hra ale nekteri enemaci... proste takovy jak z knizky pro decka a taky by se tam hodilo vice kouzel zbrani a armouru jinak v pohode *5*
-
-
tak ono to bylo schvalne, ta hra byla v podstate nevazna, coz predevsim nekteri priznivci dark fantasy nedokazou zkousnout
ale podle me enemaci byli nadherny, takovy komixovy zapornaci *5* -
Co mě docela vadilo, že když si našel opravdu unikátní zbraň/armor (např. legendární), že neměl vlastní skin, vlastní animaci, nic. Prostě vypadal jako ostatní - vylepšení toho bych ocenil.
-
-
jestli to nebude tim, ze opravdu unikátních zbrani tam bylo minimum, většinou to byl random generátorem namichanej barevnej koktejl vlastnosti
-
ano prave v tom stylu sem to tak nejak myslel no
-
-