Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jakože hra stojí na animacích? jakože vážně?
  • Dworkine, ty máš fakt místo hlavy žaluda...
  • Eh, ok, tak zakladni aritmetika. 1 mil. $ je 21 455 700.00 CZK. Dejme tomu ze to je 22 melounu, abych nezral. To je 1 833 333.333 CZK na mesic (dejme tomu, ze chceme aby nam to vydrzelo na rok). Dejme tomu, ze to je 1 900 000, abych zral jeste min. To je pri nejakych 80 lidech (WH ma momentalne vic, ale dejme tomu, znova) 23 750 prumerna hruba mzda. V Praze. A to jsme nezaplatili HW, najemny, dane, licence, nic.

    Chapu, ze je to pro cechacka, ktery nikdy nemel nic spolecnyho s rizenim nejaky vetsi firmy, tezko pochopitelny, ale 1 mil. $ je obrovska spousta penez jenom v nekterych kontextech.
  • Tak debilita to neni, jenom uplna neznalost technickeho problemu. A cim nekdo o problemu vi, tim snazsi se mu zda.
  • Tak krome toho, ze to je jenom staticka scena a k tomu jeste asset flip, tak to porad nema s tim, co vyrobili environmentari nic spolecnyho. Jako chapu, ze jsi na sebe strasne hrdej, ze si neco naklikal v Sandboxu, ale vazne...

    *Jeden* z duvodu, proc se to nemuze KCD ani priblizit je, ze vanilla CryEngine podporuje jenom zlomek vegetacnich instanci, co upravena verze WH. Toliko k "engine uz je hotovej".
  • O ano, psycho halucinace jsou na programu.
  • Boha jeho, Dan Vávra "nevytvoril" Flashpoint, vubec na nem nedelal. A ten zbytek... "tohle jsem dělal už v roce 2007, když jsem chodil na základní školu". Vážně? Vážně je někdo tak mimo?
  • "zde na Games mají zdaleka největší počet dobrovolníků, kteří reportují návrhy, bugy a kritické připomínky, nikde jinde není tolik expertů"

    To je jenom vtip, ze jo? Ja doufam, ze tohle nikdo nemyslel vazne.
  • Lol, ne.
  • přeji vám, abyste svých slov nemusel nikdy litovat...
  • jo, aha. Vy myslite hlavniho designera... uz chapu.
  • Dělat vtipy na adresu handicapovaných je nechutné... dělejte jak myslíte.
  • Ja se za to nestydim. A vy?
  • Promiňte, ale neberte si handicapované lidi do vůbec úst, když nevíte, o čem mluvíte. Jste „dobytek“...
  • http://www.imdb.com/title/tt3414510/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast

    typicky ceska jmena *5*
  • Pokud jsi prodelal obrnu, kape ti slina od huby, telem se vubec nehybes a negestikulujes, tak ano. K tomu nepotrebujes hrat COD.
  • tak pokud nebudou mít přesně realisticky vymodelovaný a mappingem navázaný rohy v barácích, hráči jim to prominou :-P
  • nj. To bych to nesměl dělat už patnáct let...
  • btw: tim samozrejme nerikam, ze to delaji tak nebo tak. Ciste jen osobni zkusenost a nazor obecne o Cryenginu + jejich rozhovory (ala tohle a tohle engine nedokaze, tak si napiseme vlastni tooly). Kdyz to delas jinak, muzes si vygenerovat spoustu zbytecnych bugu a hra ti mezitim zastara. A s klidem mohu prohlasit, ze Cryengine ma stejny featury jako Unreal 4, v nekterych smerech jej i predci. Jen je tezce uzivatelsky zastaralej.
  • Ano. Pokud jsi to z te vety (blend je tam od zacatku a blendspaces od 2015), mozna si to zkus znovu precist. To nic nemeni na tom, ze blendspaces musis mit pro kone. Jestli to delas jinak, nepouzivas nastroje jak se maji a neridis se jejich dokumentaci a priklady :-P

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit