Kingdom Come na Steamu soutěží o titul nejlepší hry roku
-
Jinak aby jsi tu nebrečel že tu hackujeme kvůli plusku tak jsem ti taky kliknul na plus abys konečně přestal fňukat
-
Co to meleš? Než tu plácneš takovou blbost tak ono to nejde si sám sobě kliknout😀😀😀😀 nejde pochop to!!!
-
Že si naklikává sám sobě kladný hodnocení ke svým příspěvkům je mně celkem jedno - o tom můj příspěvek nebyl. Je to sice ubohost, ale k němu se to asi hodí.
Co mně jedno není, že píše blbosti, o kterých nic neví - používá slova, který někde slyšel a pořádně neví co znamenají. Dotace a sponzorský dar jsou úplně odlišný věci - to bude asi překvapení i pro tebe.
-
No přiznal ale co ti je pořád potom, nikoho tady nezajímají tvoje problémy. Tak si je to nevylejvej na ostatní
-
vidělané - vážně je tam měkké i? Silně pochybuji.
předlož důkaz - čeho? Že si Jack kliká plus sám svým příspěvkům? To už tady sám dávno přiznal.
-
Za prvé, hra se mi taky líbila a proti jejímu zařazení do ankety nemám vůbec nic.
Za druhé, Vávra a ostatní byli schopní dát dohromady půl miliardy na hru, ale bylo jim zatěžko poslat backerům - třeba i dodatečně - co jim slíbili. Podepsané plakáty jsou kde? Steelbook je kde? Artbook (ne ta trapná brožurka, ale to, co si každej představí pod tím pojmem, a co teď Warhorse normálně začal prodávat) je kde? Making of na DVD je kde? A tak bych mohl pokračovat. Tobě podobné chování zřejmě nevadí, mně vadí principiálně, intenzivně a Vávra můj respekt nikdy mít nebude, dokud se k věci nepostaví jako chlap a nedodá všecko, co velkohubě nasliboval. Prachy jsou, není ochota splnit, co bylo slíbeno.
Za třetí, žádnej "majsterštik" neexistuje a když chceš používat cizí slova, zjisti si napřed, jak se píšou. Jinak seš suterén s termity a každej se ti bude smát.
-
Dotace sponzor oboje nejsou vidělané peníze, ale forma sponzoru. Jinak předlož důkaz....
-
Dám nemusíš mi to připomínat ? ( tomi klikáš ty ty pluska :D)
Jinak, jo vlastně můžeš mi to připomenout, občas na to zapomenu.
-
Hodinky nebo holinky, není to jedno? Vždyť je to skoro stejný, že? Hlavně si nezapomeň dát sám sobě + za kvalitní příspěvek, ať je to cajk.
-
Kdyby jste byl sběratel a někdy si už koupil nějaký Artbook, tak by jste měl představu, co je to artbook a jak by to asi mělo vypadat.
Jenže to, co backerům přišlo, se dá jenom velmi těžko označit jako za plnohodnotný artbook. Je to taková brožurka, v které je zobrazených jenom pár assetů jen tak, aby se neřeklo.
Kdyby vývojáři u toho skončili, že prý nic lepšího nestihli/nemohli/neplánovali udělat, tak se o tom nedá moc polemizovat... jenže oni nakonec začali prodávat ten plnohodnotný artbook, který měli backeři slíbený.
-
Oúplně mimo mísu. Ostatrně jako každá větší-menší nominace.
-
Dotace/sponzor není to jedno ? psal jsem že aspon že se to stalo jinak byneměli vůbec šanci, nesnažím se tady dehonestovat Warhorse ani Vávru.
-
Jo, ale ta nominace vůbec nereflektuje roky. Třeba PUBG vyšel v roce 2017 a přesto soupeří o kategorii "nej hra roku 2018".
Pak jsou tam kategorie typu "nejlepší hra s přáteli", kde soupeří třeba CS: Global Offensive z roku 2012.
-
Tak někomu vadí, že jako backer dostal jakousi brožurku s pár artworky. Zatímco si teď Válečný kůň účtuje nemálo grošů za plnohodnotný artbook.
-
Zrovna KDC získalo na začátku vesměs -5-10% hodnocení za buggy, které jsou již opraveny. ...No asi si to přes Vánoce znova prubnu.
-
Vávra žádnou dotaci nedostal. Možná tak Bohemka dostala 40 mil. na Argo(to jsem teď našel, když jsem hledal dotaci pro Warhorse).
Warhorsům se nakonec podařilo získat jako hlavního investora Bakalu. Ten však do investice šel, až po výsledku crowdfundingové kampaně KDC na Kickstarteru, kde Warhorse získali daleko víc, než chtěli.
-
Jejich DLC jsou sice fakt hrůza, ale hra jako taková na tu nejlepší hru roku má. :)
-
"vzali všechno, co uživatelé naklikali v 1. kole ankety"
Tomu se prosím říká nominace 😀
-
Čecháčkovství si myslím 😉
-
Tak AC nikdy nemělo nějak zvlášť propracovaný soubojový systém, od toho jsou tu jiné hry. Nepamatuji si, že by někdo někdy pochválil soubojový systém v AC, maximálně tak v recenzích probírali "co se změnilo v soubojích".
A abuse parry/dodge byl věčný problém jejich soubojového systému... ale jak jsem říkal, pokud člověk chtěl opravdu propracovaný souboj, tak vždy šel hrát jinou hru.