Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Star Wars je daleko větší důkaz "vybíračky" Holstových planet než Gladiátor. Nicméně proč nepoužít to co funguje. To je nějakej novej hippie trend házet špínu na něco co má úspěch a funguje. V hudbě už bylo všechno vymyšleno. Vše se bude opakovat a kopírovat.
  • Jo Lisa Gerrard, bohyně zpěvu.
  • Femto
    No, ano ale to jsou starší skladby, v současností to vrže jenom elektronicky a je to dosti tuctové. Zimmer určitě nezaslouží všechny kritiku světa, že současná hudba zní naprosto genericky ve filmech, na druhou stranu je dosti drsné, že se objevuje v žebříčcích před Goldsmithem.
  • tady máš příklad Zimmerovy generické průměrnosti
    https://www.youtube.com/watch?v=5z-ddsCIPO4
    ne, toto bych si jen tak k poslechu opravdu nepustil
  • až Hans Zimmer složí něco srovnatelného se hudbou k Star Wars, Barbaru Conanovi, LOTR atd, tak mi dej vědět. Většina jeho soundtracků obsahuje jednu melodii a jednu až dvě dobré skladby, zbytek je generická syntetizátorová výplň, jakou by mohl skládat počítačový algoritmus. Na jeden jeho lepší sountrack připadá 5 generických špatných soundtracků. Krom toho vykrádá motivy od talentovanějších skladatelů
    https://www.youtube.com/watch?v=T7uK-Y704oE
    např. pro Gladiátora vykradl Planety od Gustava Holsta (byl i soud) a Wagnerovo Götterdämmerung a Siegfried. Ústřední motiv tuším stejně složila Lisa Gerrard.
    ZIMMER IS OVERRATED
  • maros.goc
    čo sa tu človek nedozvie, že :D :D :D: D Zimmer má na konte Levieho kráľa, Gladiator, Rain Man, Da Vinciho kod, Princ Egyptsky ......Zimmer je DJ :D :D: D lol určite to dokazuje aj táto genialita

    https://www.youtube.com/watch?v=m8bGHbcJa5I
  • *8* cože co co prosím? *15* Jasně, Zimmer je mamlas co neumí dělat hudbu, všechny jeho skladby jsou stejné a všechny jsou k ničemu ... svatá prostoto! Až tedy na fakt že má na kontě už X trháků, sbírá jedno ocenění za druhým a jeho působivá hudba je jedna z věcí, co ty filmy dělá skvělé. Zimmera obdivují po celém světě, jen banda jakýchsi nýmandů z anonymní diskuze o PC hrách má jasno a není pro ně dost velkým profesionálem. Dost možná je podle nich na úrovni neumětela z Horní Dolní, který hudbu skládá tak, že mačká pár tlačítek v nějakém freewaru. Ach božínku, jeminkote, no vy jste mi ale odborníčci šikovňoučcí ...
  • tak ja tenhle problem nemam, me se FF 13 libila, stejne jako se mi libi FF 15. Ale jo, nektere postavy by meli mit vic prostoru a vysvetleni, to mas pravdu.
  • Vogon
    To, že SE je jeden z nejhorších vydavatelů ještě neznamená, že nemůžou udělat dobrou hru. To že se FFXV vcelku povedla neznamená, že hrozná FFXIII a ještě horší Lightning jsou zapomenuty. A Ardyn a ústřední čtveřice jsou možná výborně napsaní a provedení, ale ve hře se nachází i tak nehorázně špatné napsané postavy jako Lunafreya, Cor(Kdo? Co? Proč?) a jakýkoliv záporák mimo Ardyna.
  • souhlas, už dlouho tvrdím, že Zimmer je mamlas, co przní filmovou hudbu. Jeden soundtrack jako druhý, bez nápadu a originality. Pravda, pár pěkných kousků má, např. Poslední samuraj, ale většinou to je o ničem. Talentu ani originality těch tebou uvedených nedosahuje ani náhodou. Ještě by se k nim dal přihodit James Horner
    https://www.youtube.com/watch?v=pZISJqJbQuU
    https://www.youtube.com/watch?v=ZH7vyTv8C20
  • Pockej Vogone, to je ale SE, to ty nerad:)
  • https://www.youtube.com/watch?v=DoNt6hME_rY
  • Vogon
    Spolu s Barikem z Tyranny dle mého nejlépe napsané postavy ve hrách nejen tento rok, ale celkově. Oba navíc výborně doplňují herecké výkony, Darin De Paul předvedl neskutečný výkon, a to jak ve hře, tak i ve filmu.

    https://youtu.be/r3_l2zVsF_0?t=3m42s
  • Dnešní filmová a herní hudba jde do kopru všemi směry.Všichni skladatelé jsou naočkováni tím moderním blasterem typu DJe Zimmera který przní hudbu už delší dobu a naočkoval tím nejenom polovinu hollywoodských skladatelů ale i jiných ve světě včetně těch japonských a FF XV je tím příkladem.Taková klasika Williamse,Barryho,Bernsteina,Goldsmithe,Morricone je dávno za zenitem a nastupuje doba umělých nemelodických soundtracků které nemají hlavu ani patu.To už radši ať filmová a herní hudba zanikne než poslouchat paskvily moderních soundtracků.
  • Femto
    Tož Queenu se nic moc nevyrovná, mám něco neposlouchané z japonské hudby, ale neřekl bych, že je něco lepší než Queen.

    V současnosti je to samozřejmě těžší najít na západě kvalitní hudbu než ve zlatých časech. Mně osobně se hodně líbí Zaz ze současné západní tvorby.
  • Prostě v Japonsku zpívá každý druhý jako Mercury, chápu.
  • Tak jsme se dozvěděli, že si Femto holí p*del a nosí "pánské" kabelky, vzácná shoda toho, že se někdo jako kr*tén nejen vyjadřuje na netu ale i tak 100% vypadá v reálu, jen by měl pro příště pomlčet o vkusu. Na druhou stranu to vysvětluje jeho patologickou averzi k Zaklínači, běhá tam málo nagelovaných hošánku
  • Celkově bych řekl, že s nástupem dabingu ve hrách ustoupila herní hudba trochu do pozadí, asi aby hudba nerušila mluvené rozhovory a spíš podkreslovala. Takže nejlepší japonské soudtracky jsou pro mě ty z konce devadesátých let, kdy hry ještě nemluvily - Uematsu a Mitsuda (Final Fantasy 7 a 8, Xenogears...) jsou to pro mě takoví titáni té nedabované éry a pro mě asi největší herní skladatelé. Pozdější japonská hudba ve hrách mi často přijde nevýrazná, hodně bojová, spíš dokresluje atmosféru, než že by sama vyprávěla příběh (což je asi dobře), ale tolik neutkví.

    Ze západních her se mi líbí Jeremy Soule (Elder Scrolls), Kai Rosenkranz (Gothic 3 je pro mě asi nejlepší západní herní soundtrack všech dob), fajn byl taky Kirill Pokrovsky (série Divinity). Z posledních let asi nejlepší západní soudntracky měl Zaklínač 1 a Zaklínač 3 - náladu světa podle mě vystihují perfektně.

    Řekl bych, že dřív měli skladatelé omezenější prostředky a museli se hodě spoléhat na svůj hudební talent a melodie. Dneska si každý může napsat do hry vlastní symfonii, ale není každý Mahler.

    A jak to souvisí s Kingsglaive? Podle mě to byl pěkný film, jako intro ke hře rozhodně OK.
  • Pred zdejsi debatou zacinaji i nejvetsi diskuteri z novinek blednout zavisti
  • Môžem tu vypísať veľa japonských skupín ale o každej by si mohol tvrdiť že kopírujú západ lebo tiež používajú gitary a majú v nejakej časti podobnú melódiu... napriklada Queen bohemia rhapsody mnoho ľudí považuje za vôbec to najlepšie čo vzniklo.. je to veľmi dynamická a variabilná skladba.. ale mne nikdy neprišla ničím výnimočna.. v Japonsku je podobných skladieb qvantum a je to tam skôr standard aby skladba obsahovala nečakane, dynamicke prvky.. ale chápem ze niekoho kto nemá napocuvanu japonskú hudbu len tak ľahko o jej kvalitách nepresvedčím

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit