Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja nechapem, preco je taky problem spravit hru, napr D3, a spravit 2 verzie (kvazi mody, ked to chcete tak nazvat)

    1. SP mod - no online, no achivement etc...barebones SP hra ako kedysi
    2. Online Mode - zlucenie tych ich vymyslov bla bla bla bla

    verim tomu ze statistika by rychlo ukazala ze 1 je vzdy lepsie ako 2 *1* *1*
  • Veď to je v poriadku keď o päť rokov hra nebude hrateľná. Zoberú starú hru, dajú jej novú grafiku, iterujú číslicu na konci a ryžujú odznova. Ja na tom nevidím nič zlé.
  • Jako u Cryteku...ať si to narve do špic, jednoduchý. Ale tak jestli to chce prodávat xichtknížkovým bravo girls, tak prosím, sem zvědav, jak uspěje...

    koneckonců xichtknížková bublina taky pomalu splaskla...

    nejsem tam, nebudu tam a s nikým se socializovat nepotřebuju, na lidi, s kterýma chci a potřebuju mluvit mám ICQ, do online co hraju TeamSpeak kvůli organizaci a toť vše, nikdo další mě nezajímá, nezajímají mě blbci, co mi kurwí hru, nezajímají mě nějaký idioti, co mi polezou do hry(viz. teď teď nedávno jakási ta hra už nevím co to bylo, mluvilo se o tom v některým z posledních podcastů), nic takovýho nechci a nehodlám do toho investovat. Pokud chci od hry singleplayer, tak tyto hry odstřihuju firewallem od internetu, protože na něm nemají co pohledávat, pokud přestanou fungovat, seženu funkční opravu(čti crack)

    Jestli si nějaký distributoři myslí, že mě budou terorizovat svými nelegálními ochranami lezoucími do soukromí, odesílajícími kdovíco a případně tím, že až se jim umane, že vypnou server a já už si nezahraju, no tak na to ať klidně zapomenou. A já sem z těch, kteří klidně hrajou hru starou 10 let nebo víc a očekávají, že když tu hru vytáhnu z regálu a nainstaluju, že bude fungovat a ne, že mi řekne sorry, nejde se připojit k serveru-zbytečně, jelikož mě žádnej server ani online aukce(*cought* D3 *cought*) ani online statistiky ani debilní achievementy nezajímají. Prostě nezajímají a hotovo.
  • Socialni hry by se meli rozloucit a ne sloucit, ale toliko stesti mit opravdu nebudeme.
  • Veskoslav
    Aneb jak zabíjíme hry v přímém přenosu. Ačkoliv mám Fb, tak cpát všude sociální sr*čky je vážně na hlavu. To si mě dříve mi přátelé vymažou, když budu zveřejňovat kolik a čeho jsem co zabil.
  • Fallon
    To možno ale hneď nato to aj s gustom ofrflali, takže tak isté to nie je. Problém je skôr v tom čo by "always online DRM" prinieslo. Už teraz majú s tým najväčšie firmy ako Blizzard alebo Ubisoft problémy a to obidve aplikovali toto DRM na relatívne malí počet hier. Ak by sa takýto systém aplikoval globálne na každú hru, tak v budúcnosti by to znamenalo ,že mnohé hry by v budúcnosti neboli hrateľné dlhšie ako 5 päť rokov(nanajvýš) od vydania, kvôli nákladom na serveri. Aj to by asi boli len tie úspešnejšie, kúsky s slabšími predajmi by asi išli dole veľmi rýchlo.

    A to je asi najväčšie riziko prepojenia "sociálnych sietí" s hrami, páč by si niečo také automaticky vyžadovalo "always online DRM". No zostáva dúfať ,že niečo také zostane len na papieri(alebo krátkodobo zažiari v reále a potom v ágonií zhynie).
  • "ACH"block = achievementblock
    *1*
    ach - vyjadruje príjemné alebo nepríjemné prekvapenie
    http://slovnik.azet.sk/synonyma/?q=ach
    *1* *1*
  • Treba budou jednou crackum rikat "Adblock"
  • Ale spousta lidi se chce chlubit tim co hraje a jak jim to jde. A vitaji, kdyz to ta hra dela automaticky. Dokud to neni povinne a nestavi na tom herni mechanismy, tak mi to nevadi.
  • A propojene se socialnimi sitemi.
  • casual hra nemusi byt socialni, casual hra jsou treba i karty ve windows
  • Co letos všichni maj s tím koncem světa... To nenatočili jinej film?
  • Nevite jaky premiery filmu v kine budou pristi vikend? To mi prijde jako lepsi zpusob jak investovat penize, i kdyz za me stalo kino 2,-
  • Už teraz, človek musí crackovať original hry, aby ho neobťažovali online "vymoženosti".
    Ja osobne držím pirátom palce, bo nadchádza doba marasu. Už Blizz chcel rozhodovať kedy má človek hrať singleplayer tzv "online oknom".
  • Ale to nebude problem. Po uspechu D3 tu do tri let nebude hra, ktera by nebyla always-online. Vzdyt hraci dali svymi penezi jasne najevo, ze to tak chteji. *9*
  • DangerousDave
    si niekedy pripadám ako Alice v králičej nore, všade samí ekofili, homofili, multikulti, ľavičiari, konšpirácie, dementná hudba, casual hry a teraz ešte tieto socialne jeb*viny ... čo som komu urobil.
  • Taky trpíš konformitou?
  • Fallon
    Nejak si nie som istý ako Kojima vôbec k tomuto došiel. Nie je to náhodou práve snaha vyhovieť všetkým to čo herný priemysel posledných pár rokov kazí? Hardcore hry a "sociálne hry" sú prakticky v totálnom protiklade, neviem si teda predstaviť ako ich efektívne zlúčiť bez toho aby jeden element(či už HC alebo sociálny) neutrpel.
    Ja si napríklad ešte pamätám ako Blizz rozbehol nový battlenet. To sa vtedy ukázali také novinky ako: -vaše reálne meno na fórách namiesto prezývky
    -nonstop info o tom čo robíte/hráte zakiaľ ste pripojený
    -možnosť chatovať s kamošom i keď práve hral niečo úplne iné, ingame...
    V podstate taký mini facebook. To by ste netušili aká strašná "shitstorm" sa za to na Blizzard vrhla. Nikomu sa to nepáčilo, nikto nechcel aby jeho kamoši z WoW vedeli či práve hrá za svoju druhú postavu alebo starcraft. Reálne mená na fórach v podstate diskvalifikovali z diskusie kohokoľvek s ne-anglickým menom a ingame chat bol viacmenej k ničomu. Nič to nevylepšovalo, len vám to kradlo tú trochu súkromia čo ste ešte mali. Pýtam sa teda ak firma ako Blizzard nebola úspešne schopná zlúčiť sociálny element s HC, tak ako to má spraviť niekto iný?
    Ku všetkému ak Kojima spojením týchto dvoch elementov myslí niečo na spôsob ingame facebooku, tak to v závere znamená ,že každá hra bude musieť byť permanentne online! A všetci si ešte pamätáme ako skvelo takéto pokusi končili, že Assassins Creed, Diablo a spol. *3*
  • Jasne, ale proc michat funkce soc siti do her?? Kdyz mam nezvladatelne nutkani sdelit lidem jakou barvu melo to, co jsem dnes rano zanechal v zachodove mise, tak si zalozim profil na FB. Kdyz si chci zahrat hru, tak nechci aby me u toho nekdo otravoval a pochybne socialni featury jsou mi jen na obtiz.
  • Amylee.Anderson
    Sociální hry jsou hardkór když máš 11 přátel na FB :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit