Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir

    Jsem rejpal vím, ale tohle nejde přehlédnout. Všech 27 misí z původní hry bude nezměněno......

    Btw původní hra má 20(21) misí....

  • Já věřím, že to bude pecka a Vávrovi z pozitivních recenzí rupne cévka. 

    • uher

      Díval jsem se co přesně Vávrovi vadí a popravdě ho celkem chápu. 

      • Carnage666

        Vávrovi by vadilo i kdyby to byl dokonalej 1:1 remake. Ne proto že by to bylo špatný ale protože na něco si stěžovat je tak trochu jeho životní styl, tady je to dokonce věc osobnější.

        • uher

          To že obecně držkuje na kde co je už jeho trademark a já se tomu akorát vždycky zasměju.

          Ale ty výtky co má k Mafii mi přijdou věcný a dávají mi smysl.

  • Thanquol

    Až budu někdy chtit hrát to samy znova, tak nebudu. Dík za to, ze někdo jinej děla znova  nějak jinak. 



  • Jack1947

    při výchozím nastavení vás kupříkladu nebude pronásledovat kvůli překročení rychlosti...

    Tohle by bylo i na mě trošku moc i když těch 40mil tolik nevypovídá k realitě stejně bych to tamradši měl kvůli té iluzi zaplé přřeci jenom, v takovo Mafii3 kde se běžně porušuje 60km/h a policie nic nedělá. Působí docela legračně.


    • pichpe

      Zachování kontrolu rychlosti mě tedy opravdu potěšilo. Nějak mi přijde, že od dvojky už nereagovali na jakékoliv přestupky, včetně jízdy na červenou.

      Tohle mě štve i u dalších GTA like her, nikde není důvod jezdit podle předpisů. Můžeš, ale není důvod, ani motivace...

      • Thanquol

        Tak GTA mělo odvypravet jinej příběh, než simulátor silničního prestupkoveho řízení. 

        V mafii to v kontextu podplácení policie s odvypravenim příběhu dávalo smysl.

        • pichpe

          No já myslel obecně hry s otevřeným světem, kde se jezdí autem po městě. Jestli si to nepamatuju špatně, tak jen Mafie mě donutila během mise jezdit podle předpisů, což má docela velký vliv na atmosféru a prožitek ze hry. V ostatních hrách se se semafory ani nemuseli snažit.

          • Jevo83

            Presne, napr v Mad Max dokonca auta likvidujem a dialnicna policia nikde....😁 

      • Jednička mi přišla nejlepší. Jednak vás musel někdo přímo vidět a pak nabonzovat strážníkovi. A pak to bylo logicky odstupňované - pokuta -> zatykač -> střelba. Další vychytávky, že pěší hlídka musela doběhnout do budky, jinak nebylo pátrání... dál už se víc blížili GTA, kde po vás šli z čista jasna i když nebyl zjevný důvod nebo naopka ty "banálnější" přestupky ignorovali.

        • LiarForHire1

          Tak poslední dva díly GTA se odehrávají v současnosti, takže má každý pepa smartphone v kapse a policii zavolá hned.

        • pichpe

          Mluvíte mi přesně z duše.

        • Jack1947

          Mafia3 je asi nejlegračnější/komičtější kde jsou všichni svědci a pak už to komické vraždění celé ulice aby někdo nezavolal policii ale tomu se dá vyhnout odpojením linek😛

      • Jack1947

        U Gta se to dá chápat ještě, jinak ga promine i takové prkotiny s čímž souhlasím když třeba jen strčíte omylem do policejního auta. To zase Mafia3 měla moc agresivní zbytečně policii. Mafia2 je policie ještě celkem nekompromisní a trestá za každou blbost včetně jízdy na červenou, ale tam se dala za ty menší přestupky uplatit tak ti to asi tolik nepřišlo🙂

        • pichpe

          No je pravda, že už je to nějaký ten pátek, co jsem hrál dvojku. Tak se to asi vykouřilo z hlavy.

          • Jack1947

            Spíš bych ji nazval až nereálně otravnou, každá blbost a hned pokuta a když je tam blbost větší tak střelba " Ten parchant to napálil do policisty, sejmeme tu svini"! Dopařil jsem nedávno tak proto ale tohle bych si pamatoval. Navíc se to nesrovná s GTA když je to jak už bylo psáno arkádovější pojetí hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit