Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir

    Jsem rejpal vím, ale tohle nejde přehlédnout. Všech 27 misí z původní hry bude nezměněno......

    Btw původní hra má 20(21) misí....

  • JohnnyLegend

    Proc vypadaji jinak hlavni postavy v rekaku RE2. Ja chci zpet tri polygony s dvaceti pixelovym oblicejem :(

    Mimochodem Salieri v ukazkach vypada porad stejne.

    • Ano, ale očividně mladší :)

  • Já věřím, že to bude pecka a Vávrovi z pozitivních recenzí rupne cévka. 

    • uher

      Díval jsem se co přesně Vávrovi vadí a popravdě ho celkem chápu. 

      • Carnage666

        Vávrovi by vadilo i kdyby to byl dokonalej 1:1 remake. Ne proto že by to bylo špatný ale protože na něco si stěžovat je tak trochu jeho životní styl, tady je to dokonce věc osobnější.

        • uher

          To že obecně držkuje na kde co je už jeho trademark a já se tomu akorát vždycky zasměju.

          Ale ty výtky co má k Mafii mi přijdou věcný a dávají mi smysl.

          • ja_nic_nevim

            můžeš sem prosím hodit link? 

            • uher

              Na co?

    • ja_nic_nevim

      Možná protože současná generace je těžce konzumní (bez jakýchkoliv kvalitativních nároků) a Vávra ve své době stvořil se svým týmem klenot, který se zapsal do herní historie. Ať ti nepraskne cevka. 

      • To není pravda. Hry jsou dnes lepší než dřív. Stejně jako dnes, i tehdy vycházelo dost špatných her. Dnes, pokud vyjde dobrá hra, tak je opravdu dobrá. Hratelnost už dnes (ideálně) neobsahuje frustrující prvky, všeobecně se hry lépe ovládají a mohl bych pokračovat jak moc se vše zlepšilo.

        Je to už ale taková lidská vlastnost, že si člověk doby minulé idealizuje.

        • ja_nic_nevim

          Tvrdí někdo, komu ještě teče mliko po bradě. Na PCGameru občas vychází zajímavé články, jak to fungovalo ve studiích, historii vývojářů... naposledy skvělý článek o Ion Storm. Dneska už by nikdo z garáže nový Microsoft nevytvoril, z herní produkce je těžký business, který řídí kravataci bez hlubšího vztahu k produktům. 

          • Tvůj nick docela sedí. rozhodně mi mlíko po bradě už dávno neteče. Pamatuju víc, než myslíš. A hezké, že říkáš A, tak řekni B. Třeba to, že dnes je vlastně defakto strašně jednoduché si udělat hru (dá se říct, že hodně her i dnes vzniká "v garáži". Z mnoha hledisek a to včetně toho, že i engine dnes je mnohdy zadarmo nebo za velmi malý poplatek. Ano, sice tu je korporát, ale to nejsou zdaleka všichni. Je tu stále hodně malých firem, indie vývojářů případně i korporací s trochu jiným přístupem (třeba Valve). Dokonce ani nemůžeš říct, že by každá hra byla zkažená DLC politikou (jak je také dnes populární). A nějaké nostalgické články ten fakt nezmění. Ano, fungovalo to jinak, ale neznamená to, že to fungovalo lépe. Herní design jako disciplína je dnes také úplně někde jinde (v dobrém slova smyslu).

            • Femt0

              Jo, herní "moderní" design typu autoheal, autoaim, qte, otazníčky, wallhacky (čti: cover systém), to je fakt úplně jinde.😂

              Zakončím tautologií ve tvém stylu:

              Funguje to jinak, ale to neznamená, že to funguje lépe.

              • Reakce na příspěvek:

                Jenže to co jmenuješ nefunguje ani zdaleka v každé hře. Her je navíc dnes mnohem víc než dřív, takže logicky je i více "těch špatných". Navíc to co jmenuješ nemusí nutně být špatné. Může to být špatně implementováno, ale v zásadě se nejedná nutně o špatné prvky. Osobně třeba rozhodně nevidím nic špatného třeba na qte, pokud to je uděláno z citem a neudělají tak defakto celou hru...

                • ja_nic_nevim

                  Reakce na příspěvek:

                  Nenarazim na nostalgii, ale na kreativitu a umění tvůrců. Kdy dnes vznikají hry jen proto, aby okopirovaly jiné a generovaly zisk za vložení minimu času a nákladů. To, že dřív neměla studia řádně hospodařit, je věc druhá.

                  Takže ano, her dnes vzniká hromada. Ale 90% indie scény tu vždy vhodně okomentuje TheGGG. A ty velké tituly jsou zpravidla jako polívka z pytlíku. 

                  To by mě zajímalo, co pamatuješ? 

                  • Reakce na příspěvek:

                    Pamatuju třeba Wolf3D...

                    • Reakce na příspěvek:

                      Přesně, na svou dobu mega úspěšná hra, ale co jsi tam mohl dělat? Jen chodit bludištěm na jedné úrovni a střílet vše co se hnulo. Výzbroj - nůž, pistole, samopal a rotočák. Vše na stejnou munici a prakticky jediné čím se zbraně lišily byla větší kadence. Pak stačí vzít i novější hry, které ve své době byly velmi originální a inovativní (což byl i wolf svým způsobem) a taky ti velmi rychle spadnou růžové brýle z toho, jak je ta hra omezená a těžkopádná.

  • Thanquol

    Až budu někdy chtit hrát to samy znova, tak nebudu. Dík za to, ze někdo jinej děla znova  nějak jinak. 



  • Jack1947

    při výchozím nastavení vás kupříkladu nebude pronásledovat kvůli překročení rychlosti...

    Tohle by bylo i na mě trošku moc i když těch 40mil tolik nevypovídá k realitě stejně bych to tamradši měl kvůli té iluzi zaplé přřeci jenom, v takovo Mafii3 kde se běžně porušuje 60km/h a policie nic nedělá. Působí docela legračně.


    • Zachování kontrolu rychlosti mě tedy opravdu potěšilo. Nějak mi přijde, že od dvojky už nereagovali na jakékoliv přestupky, včetně jízdy na červenou.

      Tohle mě štve i u dalších GTA like her, nikde není důvod jezdit podle předpisů. Můžeš, ale není důvod, ani motivace...

      • Thanquol

        Tak GTA mělo odvypravet jinej příběh, než simulátor silničního prestupkoveho řízení. 

        V mafii to v kontextu podplácení policie s odvypravenim příběhu dávalo smysl.

        • No já myslel obecně hry s otevřeným světem, kde se jezdí autem po městě. Jestli si to nepamatuju špatně, tak jen Mafie mě donutila během mise jezdit podle předpisů, což má docela velký vliv na atmosféru a prožitek ze hry. V ostatních hrách se se semafory ani nemuseli snažit.

          • Presne, napr v Mad Max dokonca auta likvidujem a dialnicna policia nikde....😁 

      • Jednička mi přišla nejlepší. Jednak vás musel někdo přímo vidět a pak nabonzovat strážníkovi. A pak to bylo logicky odstupňované - pokuta -> zatykač -> střelba. Další vychytávky, že pěší hlídka musela doběhnout do budky, jinak nebylo pátrání... dál už se víc blížili GTA, kde po vás šli z čista jasna i když nebyl zjevný důvod nebo naopka ty "banálnější" přestupky ignorovali.

        • Tak poslední dva díly GTA se odehrávají v současnosti, takže má každý pepa smartphone v kapse a policii zavolá hned.

        • Mluvíte mi přesně z duše.

        • Jack1947

          Mafia3 je asi nejlegračnější/komičtější kde jsou všichni svědci a pak už to komické vraždění celé ulice aby někdo nezavolal policii ale tomu se dá vyhnout odpojením linek😛

      • Jack1947

        U Gta se to dá chápat ještě, jinak ga promine i takové prkotiny s čímž souhlasím když třeba jen strčíte omylem do policejního auta. To zase Mafia3 měla moc agresivní zbytečně policii. Mafia2 je policie ještě celkem nekompromisní a trestá za každou blbost včetně jízdy na červenou, ale tam se dala za ty menší přestupky uplatit tak ti to asi tolik nepřišlo🙂

        • No je pravda, že už je to nějaký ten pátek, co jsem hrál dvojku. Tak se to asi vykouřilo z hlavy.

          • Jack1947

            Spíš bych ji nazval až nereálně otravnou, každá blbost a hned pokuta a když je tam blbost větší tak střelba " Ten parchant to napálil do policisty, sejmeme tu svini"! Dopařil jsem nedávno tak proto ale tohle bych si pamatoval. Navíc se to nesrovná s GTA když je to jak už bylo psáno arkádovější pojetí hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit