Přejít na výpis diskuzí
Komunitní modifikace předělává Dark Souls II do pohledu první osoby
23.10.2014 | Ladislav Loukota
38 příspěvků
-
Co furt brblate. Kdo chce, mod vyzkousi. Kdo nechce, hraje postaru. Proste moznost navic, na pc normalka...
-
samozrejme že to je o rozume, na svet sa pozeráš z vlastných očí, preto práve pohľad z vlastných očí je najlepší na to aby sa človek cítil ako hlavná postava a nie že ovláda niekoho iného. O takýchto veciach sa tu predsa vôbec nemusíme baviť *7* to potom rovno píšte že biela je čierna a 1+1 je 3
-
Zetko: Když do DS přidáš mody a neoficiální patche, tak to taky opraví většinu problémů PC verze a ve finále je to i lepší, než na konzoli.
-
Lidi, nebojte, zase takový hlupák nejsem, abych něco takového psal o původním Skyrimu. Ten u mě dostal kolem 6/10. Já hraju Skyrim velmi modifikovaný včetně zásadních úprav soubojového systému a vlastně prakticky všeho. Modifikace opravily většinu toho, co Dan Skyrimu zcela poprávu vytýká ve svých 100 důvodů, či jak se to jmenovalo.
Já hrál DS oba díly a bavily mě, ale prostě mi holt nedaly tolik. Některé lokace byly naprosto skvělé, ale svět jako celek až příliš tuneloidní a co mi vadilo nejvíce, bylo to ovládání (začal jsem to hrát na PC a tam to bylo fakt děs, na PS4 už to šlo). DS nemělo nikdy na PC vyjít, protože já si dělal primárně názor podle PC verze a ta by se nedostala na lepší hodnocení jak 6/10.
Gothic sérii jsem hrál od jedničky do trojky a bavily mě všechny díly. V mnohém jsou lepší než TES. -
Ztratit se v DS2 lze jenom v jedne lokaci. Ostatni jsou primocare az hruza.
-
A to má té hře pomoct nebo ještě víc uškodit? *5*
-
Tohle není ale o rozumu, nýbrž o subjektivním vcítení se do dané hry a jejího nastavení pohledu. Jeden vývojář ti dá do ruky FP pohled a k postavě, kterou ty ovládáš ti nepřiřadí jméno ani osobnost, to některým třeba vyhovuje. Druhý ti dá do ruky též FP pohled, ale tentokrát s postavou se jménem a scénáristy napsanou osobností. To může někomu vadit a někomu vyhovovat. To samý pak platí pro TP pohled. Takže žádný rozum, jen čistě subjektivní vnímání.
-
Tvůj názor ti neberu, ale poslední hra od Bethesdy, která mne bavila, byl Morrowind. I v současnosti s grafickým modem Morrowind Overhaul vypadá solidně. Oblivion i Skyrim mě ze začátku bavily, ale po času se dostavila nuda a ten svět mne přestal bavit - ty questy jsou všechny na jedno brdo, zcela nenápadité - jdi tam a zabij tam toho, jdi do té jeskyně a dones tamto. Navíc to levelování potvor spolu s tebou je game-breaking prasárna. Zahrej si Gothic 2 (skvělá hra), ať vidíš jak mohl vypadat Skyrim nebo Oblivion, kdyby....
-
Jo no, neni nad to kdyz se brneni poradne leskne, i kdyz porad metas kotouli jako nekdo v hadrech. To brneni by uz davno bylo spinave a nebo i zarezle od bahna.
-
Ma to kuzlo, este vacsie nez predtym, ma to znamenity feeling serie King's Field
-
Vyzera to paradne az nebezpecne dobre sa k tomu hodi... Kto ale hral seriu King's Field (vzhladom na prispevky dole, tak ani jedno z tych deciek) ten sa urcite nebude cudovat, ba skor prave naopak, okamžite sa mu to zapaci a kapne mu slzicka z predstavy ze hraje King's Field V
-
Skyrim je hlavně o prozkoumávání světa, ale souboje jsou tam na dvě věci a herní mechanismy celkově za moc nestojí, aspoň ne bez pomoci modifikací. Lektvary a enchanting jsou zbytečně komplikované, inventář je nepřehledný, všichni nepřátelé se chovají skoro stejně, blokování nefunguje, rozdíly v HP mezi nepřáteli jsou často extrémní.
V Dark Souls má každý zásah nějaký dopad a je nutné si neustále dávat pozor. Tvůj úspěch závisí na tvé schopnosti naučit se co nejvíc o herním světě, najít svůj způsob hraní a přivést ho k dokonalosti. Dark Souls rozhodně nejsou jen tunely, každá lokace je hodně rozlehlá a třeba v kanálech se dá snadno ztratit, a tady člověk nemá příhodnou mapku s každou pidiuličkou zakreslenou.
Ve Skyrimu je vyšší obtížnost řešena vyššími healthbary a téměř nevyhnutelnými zásahy, takže skill hráče nemá moc velký vliv. V Dark Souls můžeš porazit prakticky cokoliv, pokud se naučíš nepřítelovu taktiku a budeš rychlý a přesný. -
ludia ktorí chcú FP pohľad sa nechcú vživať s postavou, oni chcú mať pocit, že ONI sú tou postavou. Verím, že ak trochu pohneš rozumom budeš schopní vnímať tento rozdiel.
-
Blbost, kolikrát jsem se líp vcítil do 2D postavičky viděné z ptačí perspektivy než do first person generického panáka (Oblivion, Fallout 3...) To jak se do postavy vžiješ, záleží čistě na kvalitách dané hry. A v Dark Souls je 1st person naprosto kontraproduktivní, jednak si neumím představit souboj s houfem nepřátel, jednak se velmi rád kochám svým nablýskaným brněním... *5*
-
Pro mě jasný vítěz Skyrim. Díky modifikacím umí nabídnout mnohem více než DS. Ale pokud někomu vyhovují jen tunely, nulový příběh a špatné ovládání, tak ok. Nic proti tomu nemám. I mě to taky bavilo, ale na Skyrim to nemá. *4*
-
nevidím v tom problém, niekto potrebuje FP pohlad aby sa do hry lepšie vcítil, aby nehral za niekoho ale hral "on". Nerozumiem komu už len môže vadiť to, že teraz majú hráči aj túto možnosť, vašu hru to predsa nijak neovplyvní.
-
Je ale plno zbraní, který maj unikátní moveset, hlavně zbraně z bossů, takže bych to viděl jako problém.
-
Pár hodin jsem to hrál, je tam hodně zbraní, ale jen pár typů, každej typ má svůj moveset to bych neviděl jako problém.
-
Ta modifikace se mi osobně nelíbí, je to nepřehledné a souboje ztrácí kouzlo. Video s hackrem je je fakt síla, nechápu kdo si na to posiluje ego :-( Naštěstí jsem měl vždy kliku a invaze byla, aspoň dle mého, v pohodě. Teď zkusíme LOTF a pak BB !
-
v DS jsou desítky různých zbraní a skoro každá má svůj set animací.