Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už jsi něcco vytvořil? :)
  • Tak neni to ještě parádní, nicméně ten skok od minulýho týdne byl fakt velikej... během bety to bylo stále nic moc, sekalo se to hlavně když si přejížděl po mapě a ani po patchích (uf jak se to skloňuje *15* ) nebyl moc znát rozdíl... nicméně release verze tomu pomohla fakt dost :-) Hned sem si dal 4v4 hru a úplná paráda oproti předchozímu stavu *4* A pokud nekecaj s tím, že stále maj dost oblastí, kde zlepšit výkon, tak snad se brzy opravdu dočkáme solidní grafiky za minimum výkonu *4*

    Každopádně už teď je to hratelné natolik, aby šel používat Direct control, což je dost zásadní věc ve hře *3*
  • Mně to ještě trochu škube, snad další patche opraví *13*
  • Kallessin183
    Velmi rád.V jedničce jsem se v editoru zdržel asi 500 hodin, tajkže už teď vím jak na to a mám v plánu pár map (vždy dělám mapy se scénářem), takže už jen sehnat finance a koupit to...
  • Tak nám ten tvůj výtvor dej na workshop, at' si ho užijeme taky *3*
  • Kallessin183
    Strašně se těším, až to vyzkouším, odehraju nějaké mise v SP a v MP a pak se zavřu v editoru a už mě nikdo nikdy neuvidí :)
  • Pokud si to hrál s kámošema, tak v čem je problém ? Šak pokud jednotka dorazí někomu jinému, tak si o ní řekni... nicméně tenhle systém má dělat "pořádek" v náhodných hrách, kde by tak každej kupoval co chce... neni to snadný ale připadá mi škoda kvůli tomu hru zavrhnout... právě sem hrál jednu 4v4 hru a paráda :)
  • Právě jsem otestoval a musim říci, že nevím, jak to udělali, ale hra běží parádně :) A je znát rozdíl oproti AS, výbuchy už ted nesekají vůbec :)
  • DeDy
    Třeba dát možnost volby. Nebo jednou beru já, podruhé kamoš. Škoda. První Assault Squad jsme celkem rádi hráli, ale to přidělování a půlení jednotek nás vytáčelo natolik, že jsme ho po měsíci zavrhli.
  • Jako obvykle děkuji za info games, video jsem si krásně přehrál na youtube... co se týče hry, opravdu dost zvědavý jsem na ten jejich ,,optimalizovaný,, engine, jak tam vidím ty letadla a výbuchy všeho možného haraburdí tak se mi vybavují momenty z jedničky kdy výbuch jakéhokoliv vozidla znamenal 2 sekundový lag a to i v tom případě že má sestava daleko převyšuje HW nároky... každopádně se těším na mise a na ty nekonečně dlouhé a hlavně vtipné lan párty kdy stačila jen chvíle smíchu a pekelný úsměv kamaráda znamenal že má nejlepší jednotka přišla o dělo nebo můj nejlepší tank právě nadskočil výbuchem. uvidíme...
  • Tohle je docela rozporuplná věc, která se už řeší na fórech docela dlouho... vem si, jak by to vypadalo, kdyby měl každý hráč svoje vlastní MP (a bylo by hráčů 8). Tak pomalu by to muselo přibývat, že bys čekal celou hru na lehkej tančík... další varianta, že by dostal jednotku ten, kdo si jí koupí - vem si, budeš hrát s náhodnýma hráčema a jeden nováček ti bude vždy vše vykupovat a vše dostane... Možná proto asi ještě nechali tenhle systém, jelikož je to asi to "nejmíň špatný"...
  • DeDy
    Mě by zajímalo, jak je v co-op misích rozdělována zakoupená jednotka. Jestli je to stejné jako u prvního Assault Squad tak děkuji, nechci. Jde o to, že potřebuji celou jednotku pěšáků a ne jen půlku skupiny já a druhou kámoš. Podle nás dosti nešťastné. Nebo si objednám snipera a dostane ho kámoš.
  • Pánové, klid, asi to bude ten samý "člověk", co tu jen trolí... protože jinak by plácal nesmysly...
  • Nehledě na to, že už naznačili vývoj Men of War 2, který bude právě využívat (otestovaný) engine z Call to Arms a MoWAS2. Tam kampaň a více obsahu bude, neboj *5*
  • Až na to, že původní Men of War měl MP jen "přilepený" a taky to podle toho vypadalo...

    Nepopírám fakt, že mise v MoW byly fajn, ale mořit se s nimi během vývoje her je asi jako nosit dříví do lesa... například, tým moderů vytvořil během AS2 bety skoro celou kampaň v Pacifiku... prostě s modery se závodit nedá, kor když se jedná o strategii (tam se mise modují mnohem snáze, než třeba u FPS).

    Dále piš laskavě konkrétně, DMS tvořilo "jen" mise v MoW, pak celý AS1 a AS2. Nicméně jako hlavní práci mají moderní Call to Arms, což je vlastně MoW z moderní doby, kde bude i kampaň. Ostatní datadisky má na svědomí 1C... první Red Tide byl solidní, Vietnam dejme tomu taky (bylo to spíš spestření, než nový směr vývoje téhle série) a Condemned Heroes, ano, nic moc... Nicméně konec konců, rozhodně lepší přístup, nazvat to datadiskem, než plnohodnotnou hrou (jako to udělalo THQ s CoH2). Navíc za opravdu solidní cenu (cca poloviční cena jako za AAA hru).
  • NEO NEO NEO... kdybys jenom tusil jak NEOveritelna ptakovina z tebe vysla tak by ses sel stydet nekam do kouta a uz nikdy bys na tuhle diskuzi nenapsal. Nanestesti to nevis...
  • A takové CoD nebo AC, kde pokračování nejsou ani pořádné datadisky ti nevadí?
  • Čo urobili s touto sériou ? No najviac ma štve to že odkedy vyšiel prvý Men of War robili len datadisky, nie plnohodnotné pokračovania ( ktoré mali strašnú kvalitu ). To čo hovoríš je pekné, ale podľa mňa je chyba že sa sústredili len na MP a singáč nechali na komunite, pretože prvý Men of War mal pútavý príbeh a skvelé tempo misií a to už komunita len tak nedokáže.
  • Dildo_Vagins
    LOL, to je stejný jako říct, že ArmA se nechytá na Call of Duty....
  • Neslo? LOL. Tebe ked nico nesadne usmievas sa?? Ked si niekto kupi vec co sa mu nepaci jasne ze je nasr.. a ma pravdu Men of War je ..... hnoj. Na CoH sa nechyta.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit