Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Heh kokam ze se tu urodila pekna rada sracek...

    Morrowind-naprosta atmosfericka rpg bomba, misty az otravna svou rozlehlosti, ukecanosti, buggovosti a presto po ni silham i ted proc? Proste ta atmoska je bozi! to v dnesnich hrach jen tak nenajdem.

    Oblivion-pro me hrozny paradox, strasne me ta hra nebavi a je mne to lito atmoska nulova a umelotina pres umelotinu, nedohral jsem a asi nikdy nedohraju, snad je to tim ze je pro me hra tak jak ji chci hrat prilis tezka? nestoji za to hrabat si prachy a equipment nic me k tomu netahne

    Skyrim -neco mezi vyse uvedenyma, atmoska trochu lepsi, prilisne zjednoduseni ale taky neni dobre, diky za datadisky

    Kazda vyse uvedena hra i jejich predchudci maji obrovsky potencial upravitelnosti, proto jsou tak oblibene... neoblibene jsou diky tomu ze je nekdo bere pouze jako nedotazena a nevyvazena rpg... kdyby jste cuchli k prachum tak jak bethesda taky byste se snazili mit za malo penez hodne muziky tak to ve svete bohuzel chodi *6*
    • Uu naTESO jsem jaksi... *1* hral jsem betu a bavila me, pro me po zkusenostech s wow cerstvy vanek ale nemusi sedet vsem spousta veci byla tehdy nedotazena nicmene nezatracoval bych ji tak jak vsichni je to jen dalsi nedotazenec z dilny bethesdy, do hry me tahl hlavne lore ktery byl pry udajne tezce zprznen kdybych mel cas podival bych se tam co je na tom pravdy takto nemuzu soudit asi jako 90 pcent zde
  • tolik prispevku u hry, kterou podle mnohych nikdo nehraje *14*
    tak hlavne ze se bavite.. jdu si dat dung v ESO :D
  • Kdyz uz je tady takovy ot o Skyrimu :). Nemuze mi nejaky dobrak poradit par zakladnich modu popr. stranku, ktera vysvetluje co a jak? Mam v palnu ho poprve zahrat, tak netusim co je potreba opravovat a co ne , ktere mody zvolit apod. diky moc
    • Předpokládám, že aspoň trochu rozumíš anglicky. Pokud ano, doporučuju tyto kanály na youtube:
      Gopher, Nozi87, Brodual.
      Gopher ti vysvětlí, jak se vůbec Skyrim modifikuje, doporučí ti dobré modifikace atd. Ti dva další ti ukážou doslova stovky modifikací.
      Na této stránce: http://www.nexusmods.com/skyrim/? se zaregistruj. Registrace je zdarma. Najdeš tam všechny modifikace i potřebné programy.
      Zjisti si, co je to Nexus mod manager, WryeBash, TESVEdit a LOOT. Na internetu jsou k dispozici návody - vše je i na youtube.
      Doporučuju toto forum: http://forum.bonusweb.cz/elderscrolls/index.php?c=1
      Je to české forum, kde najdeš návody, jak se modifikuje Skyrim a co vše tam můžeš modifikovat. Najdeš tam i tzv. must have modifikace i s rozborem, co která dělá.
      • super, diky moc
  • Myslel jsem, že to po fiasku na Pc zařízli.
  • Skyrim se opravdu moc nepovedl. O tom bych se s nikým nehádal. Ani ESO se moc nepovedlo. Jak tu bylo napsáno, je ESO v podstatě velmi osekaným Skyrimem v online podobě s mnohem horší grafickou podobou a ještě hůře navrženým herním světem. Jenže zatímco Skyrim už léta opravují fanoušci a do značné míry se jim to opravdu povedlo, ESO nikdo neopraví a proto bude vždy velkým zklamáním.

    ESO na F2P určitě nepřejde, dokud se ESO nezaběhne na konzolích. Takový přístup se očekával už při vydání, stejně jako se čeká, že bude ESO nakonec spíše konzolovou hrou. Vždyť samo ESO je ve svém základu navrženo jako konzolová hra.
    • Skyrim byl pro mě jednou z nejlepších her vůbec.
      • v základu to byla velice solidní hra, mody ji dovedly skoro k dokonalosti, jen to chtělo tak 4x větší mapu na stejný počet míst co tam byly, chtělo to nějaký kompromis mezi šílenou nekonečnou mapu v Daggerfallu a prťávou ve Skyrimu, tak něco mezi
    • tak já se tedy omlouvám, ale já se u Skyrimu skvěle bavil, hanba mi *1*
      • Plno lidi se u Skyrimu bavi, a zdaleka to nejsou nenarocni hraci, jen si spis umeji s tou hrou opravdu hrat.

        Skyrim jako takovy je legendarni hra, a klidne se muze každý stavet na hlavu, kazde vetsi rpg které od te doby vyslo se srovnava prave s nim. Zatím nikdo a nikdy nepredvedl něco lepšího, co se tyce open world rpg. to ze v tom někdo hleda další baldurs gate, torment nebo zaklinace je je jeho problém a s kvalitou hry to nemá co delat.

        Skyrim je porad stredem pozornosti, staci mala zminka u jakekoliv recenze a uz to jede, samozrejme to uz je dost unavny, tenhle boj lidi co nepoznají dobrou hru ani kdyby jim ji povesily na nos.
        • Jakmile je troll těžší nepřítel než drak, není něco v pořádku.
          Pokud se staneš po pár questech leaderem nejváženější skupiny bojovníků v celém Skyrimu, není to úplně v pořádku.
          Arcimágem se staneš i tehdy, když neumíš kouzlit - stačí ti splnit jediné kouzlo při nabrání do Koleje a další při plnění úvodních questů. Tzn., že jako arcimág - tj. nejvyšší čaroděj z celého Skyrimu a jedna z největších autorit v oblasti magie v celém Tamrielu, ti stačí znát dvě kouzla (+ ta základní, které má hráč od začátku). To tedy mně vůbec nedává smysl. No ale na druhou stranu, ono o moc více těch kouzel není, což je smutné.
          U hlavní quest linie mi strašně vadilo, jak moc rychle se šlo na věc. Člověk teprve vylezl z díry (tj. po pár minutách od založení postavy) a už je hnán po hlavní linii. Za hodinu už hráč ví, že je drakorozený a za další hodinu už drtí draky (přitom hráč sám nezabije v tuhle chvíli ani medvěda, ale draka ano).
          Bylo by toho hodně. Vůbec neberu v potaz uživatelské prostředí, nulový quest log, celé 4 hlasy, kterými mluví celý Skyrim atd.
          Drtivou většinu zásadních chyb a nedodělků naštěstí opravují fanoušci. Bez modifikací je Skyrim nehratelný.
          • Nemůžu opomenout bojový systém. To je fakt slabota. Krytí štítem je neefektivní a vždy dostanete nějaké zranění (a to i s velkým štítem), zatímco po určitém perku je štít v podstatě cheat, kterým znemožníte bojovat dokonce i drakovi. Ve hře není vůbec uhýbání a vykrývání (lze jen blokovat štítem nebo zbraní), takže boj vypadá v podstatě jen tak, že naběhnete a klikáte, občas hodíte heal a když jde do tuhýho, stačí vyskočit na kámen, jít za kořen atd. a nepřítel se zasekne a pak jen sekat a sekat a sekat. Nemožnost se bránít jinak než skrze armor a útěk (a slabý a později příliš silný) blokování je fakt brutální chyba.

            Nastavení obtížnosti je naprostá slabomyslnost. Normální obtížnost je příliš lehká, ale dejme tomu - hráč dává 100 % poškození, nepřítel dává 100 % poškození. Jenže když jdete s obtížnosti výše, snižujte se poškození, které dává hráč a zvyšuje se poškození, které dává nepřítel, takže vás v důsledku na legendary (či na mastera, to už je celkem jedno) obtížnost umlátí stará bába holýma rukama a to můžete být v plné zbroji, zatímco vy jako hráč musíte do této báby seknout několikrát, i když má na sobě jen sukni. WTF?

            Atd. Atd.
            • 2max: kdyz je to ve hre 1x, 2x, tak to prejdes, ale kdyz se s podobnejma blbostma setkavas na kazdym rohu, tak je to spis k zbliti. Viz trebas film Fury, kde se ti snazej nemluvit, ze US tanky za IIWW strilely zcela presne za jizdy, byly zcela nezasazitelny, a skopcaci ze byli totalni trotli, protoze pouzit proti pechote tristivou munici bylo mimo jejich schopnosti.

              Ono te svym zpusobem kazdy dilko vice nebo mene taha za fusekli, ale musi se stim umet zaobchazet. A v pripade TES to jde pekne od desiti k peti. Oblivion byl proti Morrowindu velmi vyrazny zhorseni. Skyrim je naprosto presne totez, jen se tu hruzu pokusili zamaskovat. Svet kterej leveluje s hracem je proste trapas, a nikdy to fungovat nebude.
            • Co dodat, ze jsem podobne pindy cetl uz stokrát?..asi jo..jak jsem psal..radsi uz drzte hubu, uz to je skoro 5 let co to vyslo, tak klidek a bezte prudit na forum o Sims 4, to je aktualnejsi:)
            • Max,
              pleteš se. Komunita předělává prakticky všechno. Dokonce vytvořila nadstavby nad engine Skyrimu, což umožnilo přidání pokročilejší fyziky, dalších možností scriptů atd.

              Nejhorší bolístka Skyrimu na první pohled poznatelná je obtížnost, bojový systém a magický systém. Toto vše bylo opraveno komunitou. *3*
            • Vávra jakožto dizajnér zminoval hlavne chyby v dizajnu a ty mod neopravi, museli by predelat celou hru. Nekdo proste nereší že hrad a mesto vypada jak kdyby ho stavel kkt, že reka teče do kopce a užíva si hru i tak.
        • Já umím hrát hry a Skyrim je hloupost. Psal o tom i Dan Vávra, ale nechce se mi teď dávat sem link a hledat ten článek. Ta trapná snaha tu hru obhajovat už každému leze krkem.
          • MrSanta
            Odkaz na Vávrův trolící článek není potřeba. Já si dokážu udělat názor na hru sám. Nepotřebuju aby mi někdo říkal, co si mám myslet.
            Tvůj názor je, že Skyrim je hloupost. Dobrá. Já s tím sice nesouhlasím, ale je to tvůj názor a já ti ho vyvracet nehodlám. Tak to zkus brát podobně a nesnaž se obracet na 'správnou' víru tu část hráčů, co si umějí Skyrim užít.
            Ta trapná snaha tu hru hejtovat už každému leze krkem.
            • Co je to za vola ten/ta Brumla? Vavruv clanek zna každý a to ze dela hru kazdej vi taky, si vylezl ted z hrobu nebo co, ze nam to oznamujes?

              A je to presne naopak, jakmile se nekde objevi clanek který ma něco spolecneho ze Skyrimem tak se tam hned objevi banda lidi jako Brumla a zacne prudit, nezazil jsme ze by tam někdo jako první zacal psat ze Skyrim je super. Ta hra vam lezi v zaludku, protože se o ni porad mluvi a vy ji nejste schopni normalne hrat. Jinak si neumim vysvětlit snahu Skyrim strhat při kazde prilezitosti která se naskytne, když vas to nebavi tak drzte hubu, a piste nekam kde to ma nejakej smysl.
            • MrSanta
              Nikoho nepřesvědčuju o tom, že je to dobrá hra. Akorát jsem napsal, že záleží jak k té hře hráč přistupuje. Což platí plus mínus o každé hře.
              To že je Vávra herní vývojář nemá žádný vliv na to, že ten článek byla z části snůška nesmyslů a byl psán za účelem Skyrim ztrhat.
            • Tak si ho užívej a nepřesvědčuj ostatní o tom že je to dobrá hra. Děkuji. Až jednou budeš tak dobrý, že z Tebe bude recenzent, pak Tvoje názory budou mít nějakou váhu.
              Vávra není troll, je to herní vývojář a teď dělá nějakou novou hru.
      • Jsi nenáročný hráč. Nemám ti to za zlé. Je tam ale takové množství chyb (nemyslím tím bugy, ty neřeším), že je to až obdivuhodné. *1* Ale jak jsem psal, fanoušci Skyrim opravili, takže je hratelný. Sám Skyrim hraju teď po třetí a pokaždé jsem nahrál desítky (až stovky) hodin.
        • MrSanta
          Skyrim je o přístupu hráče. Já to beru jako simulátor dobrodruha. Ať už oplechovanou mlátičku se štítem, nebo tichošlápka s dvěma kudlama, nebo smrtícího lučištníka nebo mága - všechno si tam můžeš zahrát. A hraní to je zábavné.
          Na propracovaný příběh a hráčovo rozhodnutí, které ve velkém ovlivňují hraní a dění ve světě jsou jiné hry.
          A simulátor dobroduha očekávám i od TESO a těším se, až vkročím do oblíbeného herního světa na velké obrazovce s gamepadem v ruce. A jestli mi The Elder Scrolls Online vydrží na měsíc, nebo půl roku mi je úplně jedno.
          • Já to beru stejně. Ovšem to dobrodružství mi dost kazily různé chyby, jak jsem naznačil výše.

            Od TESO toho moc nečekej. Ten herní svět se fakt moc nepovedl - je prázdný a dost mrtvý. Vlastně působí jako "Potěmkinovy vesnice". Živo je jen tam, kam vedou questy a jen v době, kdy jsou questy aktivní. Těžko se mi to popisuje, ale je to fakt děsný (ale možná to opravili, i když pochybuju).
            • 2Zetko: Nejvetsi problem TESO byl ten, ze to neslo vubec jako MP hrat. Prave kvuli fazovani, takze pokud bys chtel hrat s nekym, musite oba hrat spolu 24/7. Jinak se vam rozjedou qsty, a kazdej vidi neco jinyho. No a pak samo ten trapas, ze kun je luxusni zbozi, ale abysme to vykompenzovali, mas teleport na kazdym rohu, lol.
            • Upřesnění: I ve Skyrimu existuje několik lokací přístupných jen skrze questy - takže i tam lze narazit na uzamknuté dveře do budov, ruin apod. V TESO je to ale častější.

              Skyrim je podle mě (a celé TES od Morrowindu) vyjímečný svou modifikovatelností a dobrou komunitou. Díky tomu lze ve Skyrimu dělat téměř cokoli. Já například nyní hraju Skyrim jen v roli obchodníka, který se snaží postupně koupit většinu nemovitostí ve Skyrimu. Samozřejmě realizovatelné jen skze modifikace.
            • Jo, jenže v TESO to funguje žalostně. Ve Skyrimu jdeš a najdeš ruinu. Normálně do ní vlezeš nehledě na okolnostech a prozkoumáš jí. Jenže v TESO se mi často stávalo, že byla řada míst zamčená do doby, než si měl příslušný quest. Fázování světa taky dělal to, že zatímco ve Skyrimu jdeš na určitý místo a tam něco bylo nehledě na okolnostech, v TESO to bylo zcela závislé na fázi questu. Když se stalo, že se člověk dostal na nějaké místo a nebyl v požadované fázi questu, místo bylo prostě naprosto prázdné - mrtvé. Samozřejmě to tak nebylo všude, ale narážel jsem na to dost často.

              TESO na mě nepůsobilo moc jako open world hra. Každou chvíli jsem cítil omezení - časté byly překážky v podobě skal, vodní plochy či dokonce neviditelných hranic.

              Mě tohle MMO vůbec nezaujalo z dalších mnoha důvodů. Třeba spolupráce s jinými hráči byla jen na obtíž. Bojový systém byl nezajímavý - takový klon WoW like a Skyrim like systému. Já třeba rád hraju za lučištníky kvůli potřebě dobře časovat útoky, dobře mířit atd., což v TESO není třeba, protože je tam lock systém - tj. jednou zaměřím nepřítele a zůstane už zaměřený. Questy byly slabé a lore naprosto podivné, vybudované čistě pro potřeby zjednodušeného MMO, naprosto nedávající smysl, nebo minimálně velmi nezajímavé a nudné.
            • MrSanta
              Ad TESO a prázdný svět - jestli jsem tě pochopil správně, tak to by se mi naopak mohlo zamlouvat. Na Oblivionu a Skyrimu mi trochu vadil fakt, že když člověk udělal pár kroku ve volné přírodě, tak narazil na bandity/divou zvěř se vzteklinou/jeskyni. Chybělo mi tam to zkoumání a hledání cesty volnou krajinou jako bylo v Morrowindu. Tam nebyl problém třeba půl hodiny hopsat po krajině a nepotkat nepřátelsky naladěnou NPC/zvěř. Takže jestli je TESO prázdné v podobném smyslu, tak pro mě je to spíš výhoda. Nemám potřebu něco kydlit každých pět minut.
              Uvidím. Doufám, že nebudu muset čekat celej rok *1*
          • já teď hraju Skyrim potřetí, tentokrát na nejvyšší obtížnost a ironmana na jeden život a musim říct že to má docela grády, většina pastí mě one hituje, takže si v dungeonech dávám bacha fakt na každý krok
  • A kde su asi skodoradostne pripomienky PC hracov na adresu konzoloidov??
    Spraaavne - nikde, co dokazuje vyssiu vyspelost PC populacie.
    • a koho uz len zaujima nejake mrtve TESO?
    • Draken69CZ
      Spíš jde o to, že tahle hra už nezajímá vůbec nikoho.
  • species
    Ja to rikam furt - skyrim je nejtupejsi a nejosekanejsi TES a oni vzali skyrim a jeste ho osekali pro potreby mmo. Co z tohohle mohlo asi tak vyjit?
    • Oblblion byl imho ještě horší
      • Oblivion byl nejlepší rpg co jsem hrála.
        • Ano, ale pepa to nehrál.
        • Nejlepsi RPG?
          Tak to mame jiny vkus.
          BETHESDACKE dialogy jsou opravdu retardovane a moznost volby vetsinou nulova. To uz i ten TES je na tom lepe.
          • TES hry jsou sandbox, kde na dialozích a možnostech hry moc nezáleží. Prostě je hra taková jakou si ji sám uděláš.
            Na Skyrimu se mi nelíbila ošklivá grafika a nudné dungeony a jednotvárný svět.
            • nightborne
              Nikdo (snad) netvrdí, že by Skyrim byl špatnou hrou, jenom někteří, včetně mě, nechápou ten naprosto nekritický kult nábožného uctívání, který se kolem vytvořil, když by si ho jiné hry, a to třeba přímo od Bethesdy - proto to řešení Morrowindu - zasloužily víc =).
            • TES hry (i Skyrim) jsou o stylu hrani každého hrace, jaky si to tam udelas takovy to tam mas...někdo to umi, někdo nechce, někdo neumi..a vůbec, tohle téma me uz leze krkem..je to porad dokola..Skyrim je dobra hra, tak uz konecne drzte hubu:)
        • tak si zahrej tes 3 morrowind , to byla nej tes hra *3*
          • nightborne
            Doteď mne přepadají záchvaty nostalgie a slzí oči, když slyším Morrowind theme. Po Balmoře bych se nejspíš vyznal poslepu ještě dneska =). A taky si nutně musím vzpomenout, jak mě Morrowind donutil koupit si svojí první GeForce, protože tam byla tak nádherná voda, že jsem se bez ní nemohl obejít =)).

            Mimochodem, Daggerfall po asi tak bambiliónu patchů taky vůbec nebyl špatnou hrou =).
            • a pak ještě ten divný quest uvnitř obrazu, ten byl docela zapamatovatelný
            • nightborne
              Kozy - tak nějak. Navíc, doteď si vzpomínám na procházky snovou krajinou na severu Morrowindu, která jako by z oka vypadla Saltholmu ve Švédsku, les skal surrealistických tvarů v moři, mlžný melancholický opar nad Calderou nebo úžas při objevu města domů v nohách hub.

              Když se řekne Oblivion, vzpomenu si pouze na to, jak bylo všechno poněkud plastové a jak mě neuvěřitelně vytáčelo, když mě na cestě přepadl bandita v ebonitové zbroji v hodnotě menšího města, který se stále musel živit přepadáváním pocestných kdesi na lesní pěšině uprostřed ničeho.
            • Kozy
              Tak tak, ta hra měla prostě kouzlo, Oblivion i Skyrim byl takovej prázdnej.
            • JezboX
              Nedávno jsem rozjel Morrowind Overhaul a postupně při hraní jsem si vzpomněl na kupu questů a dungeonů co mě čekají. Skoro nevím jestli to mám hrát dál *1*
            • species
              Daggerfall jsem hral bohuzel jen rozbity, takze nic moc. To i arenu si pamatuju vic.

              Mimochodem s tim Morrowind themem mas sakra pravdu ;)

              Je nas malo kolego, dneska je moderni rezat to hlava nehlava ve skyrimu.
          • species
            Na nekoho takovyho jsem tu cekal, kdyby jsi stal vedle me, podam ti ruku :)

            Presne tak, morrowind byl jeste TES.
            • species
              To z tech tvych kecu taky, a trpime je.
            • Z té grafiky by se jeden poblil.
      • *7* *7*
  • God-of-War
    Hra, na kterou se zapomnělo týden po vydání.
    • Omyl, zapomnělo se na ní ješte než vyšla (prakticky hned po oznámení).
      • "..se zapomelo"
        Mluv aspon za sebe a neschovavej se za to slovicko "se".
        Mimochodem,kdyz si procitam ruzne zebricky MMORPG her , tak v top 10 vetsinou byvaji hry,o kterych jsem v zivote ani neslysel.
        • Momentalne nejlepsi MMO co je na trhu je ArcheAge. Tady se o hre vubec nepise, pritom tak rozsahla MMO tady jeste nebyla.
          • species
            Mas docela padny argumenty, nicmene to ze tady slepe prohlasujes ze je neco nejlepsi jak GGG o COD ti dost ubira na kredibilite.
            • No myslel sem pro me nelepsi MMO. Kazde na to ma samozrejme svuj pohled.
    • Vogon
      Ale jakmile vyjde na konzole, tak na ní budeš psát ódy, co?
      • God-of-War
        Sem z ní celej vydřenej. To už si raději dám znova celej Skyrim. *3*
        • Se Skyrimem si tedy pomuzes.
          Proc vlastne ve Skyrimu odstranili vyrobu kouzel (jedna z nejlepsich veci v cele TES serii)a jak to ze to ani hracum nevadilo? Tech 5 kouzel co tam ted je je opravdu jak pro male deti.
          • KingOfWorms
            Jenze i ten vychvalovanej Morrowind byl oproti Daggerfallu zjednodušenej v tom systému kouzel :X Já v Daggeru miloval levitaci, a ejhle, jaký kouzlo v Morrovindu a Oblivionu nešlo vyrobit? :C Dále se mi na Daggeru děsně líbilo skillovat Climbing, potom sem moh přijít zvenku k městským hradbám v noci, kdy už byla zamčená hlavní brána, vyšplhat se na ně, nahoře si zakouzlit Slowfall pomocí artefaktu (build co nekouzlil - kouzelník by si dole zakouzlil tu levitaci a neřešil by skill climbing) a skočit dolu do města (sry jdu se vybrečet do rohu, sem tu hned...).

            Climbing byl prostě supr. A co athletics a running? To mělo na hru děsnej vliv při mojem stylu gameplaye... running skil ovlivnoval jak rychle se člověk pohybuje, to už taky nikde pak nebylo, přitom je to tak přirozený (supr např pro thiefa). Athletics ovlivnoval jak daleko a vysoko clovek doskocil a dmg pri pádu z výšky (taky pro thiefa např). Mě bavilo skillovat i swimming, když sem nehrál za mága. Protože v dungu casto byly zatopený chodby, a hlavní cíl moh v klidu bejt někde v tech chodbách... v Daggeru se sváma proste nikdo nemazal. Když si nebyl mág, nebo neuměl plavat, tak si určitý dungy nikdy nemoh dořešit... a to si zistil treba az po celym dnu v nejakym megadungu, ze item co hledas je nakonci chodby, za zamcenejma dverma, kerý pod tou vodou musíš vymllátit :D A s malym swimming skillem neslo ten item vyzvednout a doplavat živej zpátky :D Tak si z toho dungu potupně vylez a šel to řešit jinak

            Ta volnost, možnost šplhat a lítat mi vždycky v dalších TES chyběla. Dagger mel taky lepsi fight system nez Morrowind atd, no škoda mluvit *9*
          • species
            pod tohle se podepisu
  • znam lidi co mají TESO radi, ale je to hodne o stylu hrani, bohužel valna většina lidi co je zvykla na WoW a korejsky MMO to moc nedoceni, takze jo, uspesna hra to moc není. kazdopadne proc to nezkusit i na konzolich, zas tolik práce a nakladu s tim portem nemaji, hra je hotova.
  • stacil by jeden clovek z venku kterej se pohybuje v hernim svete aby tem omezencum zavrenejm ve sklepe ktery si myslej ze to ma smysl delat vysvetlil, ze to delat ani nemusej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit