-
CD Project (tvůrci Zaklínače) by měli platit za vzor, co se týče zákaznické podpory i smyslu pro vytváření kvalitních produktů. *3*
-
-
CDProjekt je na herním trhu malinký trpaslík. Podívejte se, kolik se prodává Dragon Age, kolik Skyrim a kolik Zaklínače. Teď nebudu do toho srovnání tahat Call of Duty. Proto se CDProjekt musí více snažit a nabízet fanouškům co nejvíce, aby oni pak tu hru propagovali mezi známými a ti si ji taky koupili (teď mám na mysli spíše západní svět, kde je Sapkowski zcela neznámý pojem).
-
-
Tyhle kluci od Zaklínače jsou prostě božííí.Konzoli nevlastním, ale jejich podpora je příkladná. Škoda že takových není víc
-
-
tihle omlouvám se
-
-
tak zrovna hovorovou češtinu opravovat nemusíš, zato shoda přísudku s podmětem tu trpí v každym druhym postu :) Asi moc složitý na dnešní lidi :D
-
-
ono jde jen něco okomentovat a ne nad tím strávit hodinu času a smolit slohovou práci kde tě pak bude buze.ovat suplující češtinářka. ( u nás je fakt hnusná XD )
-
-
-
-
Tak zase když už ten překlad mají udělaný, proč ho nepoužít na konzole, že?
-
-
tak jasný, možná to měl bejt drobnej trk aby se tu zase rozproudil flame a přišlo víc lidí :)
-
-
Já jen přišel abych řekl, že to trvalo... Jeden by řekl, že port bude do 4 měsíců hotový, ale on to bude 1 rok. Tak teď jen doufat, že se to nejen zaplatí, ale i něco vydělá. Doba zas (někam) nakročila a mnozí xboxoví hráči na Zaklínače pomalu zapomněli. MS je ale, co se exkluzivních her týče, drží dost zkrátka, tak by to mohlo klapnout.
-
-
-
Dneska jsem dohrál zaklínače 1 a musím říct, že je to jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál.
Nechápu, jak mohla tady na tiscali dostat 8/10, podle dnešního hodnocení jasně desítková hra, i na metaritic ma hodnocení hráčů 9/10(hodnocení médií na metacritic neberu v potaz)Až budu mít čast těším se na dvojku.
Mrzí mě, že neměli na PC takový prodeje jaký by si zasloužili, měli mít 5 miliónů prodejí.Doufám, že na konzolích budou mít vetší prodejní úspěch, ikdyž mě pak bude mrzet, že se budou víc soustředit na konzole, hru zjednoduší graficky i herně atd. stejně jako Crysis 2.
Mrzí mě to, ale pokud se chovají pc hráči kteří hru ukradnou jao prasta, tak si nic jiného nezaslouží. A konzolistům to přeju, ať si hru pořádně užijou. -
vyjde i na PS3 ?D
-
-
možná na PC3 ;)
-
-
http://www.xzone.cz/nahledxbox360.php3?idg=686
Na Xzone jen za 999 kč -
-
Jen? Ty vle ta hra je rok stará..
-
-
"PC hráče okouzlil Zaklínač 2 minulý rok". Blbost, neokouzlil, ale zklamal. Hra, kde hrdina dokáže na skalku vyskočit (seskočit) na jediném předem daném místě není RPG. Ale tuto možnost vám mohou tvůrci dočasně úplně odebrat. Např. stojíte na plácku 3 x 3 metry a musíte vymlátit harpyje a teprve pak se vám odemkne možnost přejít jinam, byť plácek je ohraničen pouze schůdkem do výše kolen!!!! RPG je podle mě o svobodě pohybu, o svobodě bojové taktiky apod. V této hře nemůžu z dálky ostřelovat protivníka, mám jen jednu variantu k dispozici, podle toho, co mi autor nakáže. Zaklínač má zajímavý příběh, ale nemá volnost. Proto bych ho stejně jako např. Mafii dal do kolonky akční adventura, ale rozhodně ne RPG!!!!!!
-
-
RPG je druh hry, kde hráči zaujímají role fiktivních postav (role-playing – hraní rolí), které si podle daných pravidel vytvoří a za které v samotné hře jednají.
V jádru jsou tyto hry formou interaktivní zábavy založené na výpravnosti příběhu, který lze ovlivnit a na kterém lze mít svou fiktivní rolí autentický podíl a také možnost odnést si reálný zážitek, plynoucí z procesu transformace vlastní libovůle do fiktivní postavy herního světa. Hráč takový svět svou fiktivní rolí tedy odvíjí a na základě sobě vlastní libovůle do jisté míry spoluvytváří.
Víc na Wikipedii.
Tohle všechno Zaklínač 2 splňuje mírou vrchovatou a o skákání v tý definici neni nic, tak nevím proč by to nemělo být označováno za RPG ?!
RPG odehrávající se na uzavřené a z části koridorové mapě, to určitě, ale pořád RPG a podle mě RPG jako řemen. -
-
Blahoslavení chudí duchem..... Skákání pochopitelně není to, na čem RPG stojí, je to uváděno jako příklad. Ale jestli jste měl v Zaklínači pocit volnosti a výběru řešení, tak to jsme hráli každý asi jinou hru. Například první velká potvora v přístavu se likviduje jediným možným způsobem. Useknete první a druhé chapadlo, pak se povozíte na třetím, atd. Nemáte možnost útočit na ni z dálky střelnými zbraněmi nebo kouzly, oběhnout ji zezadu, poškodit ji na těle a ne na chapadlech. Prostě nulová volnost a pouze předem připravené scény. Ve skutečných RPG máte možnost volby, po druhé a pořetí můžete zkoušet jiná řešení.
-
-
Ve Falloutu 2 jsem si ani jednou neskočil a jaké je to RPG *2*
-
-
Ale Vy to neuvádíte jako příklad, ale píšete " Hra, kde hrdina dokáže na skalku vyskočit (seskočit) na jediném předem daném místě není RPG"
Dál píšete, že nemůžete ostřelovat protivníka s dálky. Já jsem přitom používal dýky a znamení Igni běžně a ujišťuji Vás, že jsme hrály stejnou hru. ;-)
Já se tu s Vámi nechci zbytečně hádat, ale to by se podle té vaší definice nedalo za RPG označit skoro nic. -
to je velmi skvělá zpráva!!! více takových!!! rozhodně díky cz x360 verzi koupím!!!!!
-
Teda, jak já Vám Xboxáři závidím, Skyrim v češtině a teď i Zaklínač... Kdy už na svoje zákazníky Sony přestane kašlat?
-
-
Na PS3 můžeš rozjet kteroukoliv hru, která pro ten systém vyšla.. To ti připadá jako kašlání na zákazníky?? *3*
-
-
A stejně nerozumím, co jsi tím chtěl říct.
-
Skyrim na Xbox vyšel s překladem, na PS 3 nic, to je to co mám na mysli...
-
-
Skyrim na xbox vyšel bez české lokalizace - jen anglicky.
-
-
-