„Kratos příliš vyměkl,“ myslí si tvůrce prvního God of War
-
Přesně, ten family friedly shitstorm nemůžu ani cejtit. A ještě se to svezlo na popularitě seriálu Vikingové.
-
Původní console verze jsem viděl jen na youtube. Ale dynamika příliš tvrdého, uzavřeného, nemluvného otce a ukecaného syna mi přišla naprosto špičková.
BOYYY.
-
-
Jo, poprvý dobrej nápad, podruhý už to uzavírání každýho rozhovoru vrčením bylo trochu trapný a potřetí už fakt nevim, kam tenhle novej styl "pokání za toxickou maskulinitu" hnát. 😛
-
-
Poprvé jsem hrál GoD2 na ps2 co mi půjčil bratranec a hned jsem si koupil ps3 a hral jsem všechny hry s Kratem a opravdu mně bavilo vše ničit no pak přišly poslední dvě hry a řeknu tohle první byl úplně úžasný grafika ovládání prostě vše! A že není drsný?!!! Proti všem těm ostatním sračkam co se GOW podobají je krotopřísný a asi nikdo moc nehrajete když řešíte takové Bullshit !!!!
-
Dobře, dejme stranou moderní gameplay, protože tomu prostě není co vytknout a bezesporu patří k těm nejlepším. Jiná věc je směřování charakteru a tady musím souhlasit, protože Krata beru jako zosobnění hněvu, zášti a pomstychtivosti. Původní verze se mi zkrátka zamlouvala mnohem víc.
P.S. a to nemluvím o tom, že příští GoW se bude nejspíš týkat (přinejmenším z větší části) Atrea a to už bude úplně jiná hra 🙄
-
-
"Dobře, dejme stranou moderní gameplay, protože tomu prostě není co vytknout"
Myslíš simulátor otevíraní beden. Sakra, já bych řekl, že tomu modernímu gameplayi lze vytknout x věcí. Ta hra má nejvíce beden v historii gamingu. Ten souboják je pěkně nedotažený díky špatné kameře, berlička šipeček na obrazovce je směšná a celkově pokud na tebe jdou nepřátele z boku, tak jde vidět, že to do dokonalosti má lígy.
-
-
Tak loot přece není povinej a šipičky mě taky neuráží, ale gameplay za Atrea je actually mnohem víc uspokojující, než rubání s Kratem.
-
"Ta hra má nejvíce beden v historii gamingu."
No tak to ti doporučuju doplnit si vzdělání a zahrát si například Half Life.
-
-
Já bych řekl, že víc jich má Crash Bandicoot ale ok soudruhu.
-
-
Ok.
-
-
no, nevím, z časového hlediska bych řekl, že to bude hodinu a půl minimálně jen otvíráním a lootováním beden. Samotný HL má tak deset hodin gameplaye.
-
-
Bavíš se o množství a právě třeba u HL (a těch her, kde je krabic požehnaně je samozřejmě mnohem víc, ale na Halfa si vždycky vzpomenu, když se řeší podobná věc 😀) je opravdu naprosté minimum místností a oblastí, který nejsou plný krabic. Já bych řek, že Valve je jima posedlý, protože pak prodávaly třeba i Orange Box 😀
-
-
“ Myslíš simulátor otevíraní beden”.
Příště budu psát do každého odstavce, že to myslím jako herní prvek v rámci natahnutí gameplaye, abys tady nemusel exhibovat.
-
-
-
-
-
-
-
je to pravda, dnešní kratos je ukňouraný nýmand, jako bohužel většina současných mužských postav, všichni víme proč, ale tady se tyto názory vyjadřovat nesmí, takže dál se rozepisovat nebudu.
-
-
Doom guy se drží. Snad ho také nevykastrují.
-
Ty musíš bejt hodně tvrdej, jestli je pro tebe Kratos ukňouraný nýmand. Respekt.
-
-
současný kratos rozhodně je nýmand, alespoň ve srovnání s tím z éry PS3/PS2, podobné vykleštění ale zažívá např i gears of war série nebo halo. Zlaté časy PS3/x360, pokud jde o pořádně macho chlapáky co se nebojí nakopat zadky....
-
-
Mě teda naopak baví, když má postava víc rozměrů, než že je to macho chlapák. A pokud máš pocit, že se Kratos v GoW 2018 a Ragnaroku bojí nakopat zadky, asi jsme každý hráli něco jiného.
-
-
ne já skutečně nepotřebuji aby každá postava měla ubrečené trauma a hlubokomyslné vysvětlování toho proč co a jak dělá. To je hrozně trapný trend v dnešní době u záporáků, každému dávat nějaké ospravedlňující backstory a je to i hloupý trend dnešní pokroucené doby u mužských postav. Kdybych chtěl napsat víc, musel bych být politický, ale mě tedy Kratos v nových god of war připadá hodně směšný, ukňouraný taťulda... a to jak ho tvůrci nechávají sáhodlouze obkecávat, vysvětlovat a ospravedlňovat jeho akce ze starých god of war (helios např.) je naprosto násilně naroubované a nehodící se k dané postavě. Ale tak chápu, dnes se musí dělat hry určitým způsobem, jinak by padaly špatné známky od přecitlivělých herních novinářů a hra by byla moc toxic.
Tl;dr Kratos má být bezohledný řezník co jde po pomstě, ne vzteklý fotřík s rozházenými emocemi... -
-
Když píšeš o Kratovi a Heliovi, asi mluvíš o tom novém DLC, tam se to zmiňuje, pokud se nepletu, to jsem ještě nehrál, takže nemůžu soudit.
Obecně ale máme na věc asi diametrálně odlišný pohled a já mám holt to štěstí, že mi tahle "pokroucená doba" vyhovuje.
Neříkám, že potřebuju zrovna "ubrečené trauma", ale pokud je například záporák něco víc než jen "CHA CHÁ, ZNIČÍM SVĚT, PROTOŽE JSEM ZLÝ" a třeba jsou jeho pohnutky vyreslené tak, aby dávaly smysl, považuju to za plus.
Zrovna tak to, že Kratos zestárne, má kluka, o kterého se stará, to mi prostě připadá jako smysluplný character development, děje se to tak i v reálu, nejedn chlapák "vyměkne" a "zfotrovatí" poté, co se mu narodí děti.
-
-
Reakce na příspěvek:
tak to nebudu spoilovat, ale ano, mě tedy tyto pasáže moc nesedly.
já upřímě docela oceňuji záporáka co je zlý, protože je prostě šmejd a né proto, že měl špatné děctví a umřel mu pes.
nejeden chlápek možná vyměkne, ale už to prostě není moc Kratos, ono character development je dobrá věc, ale nesmí se z toho pak stát úplně jiná postava.
-
-
-
-
-
-
-
Spíš mu byly do vínku dány nějaké hlubší emoce.
-
ok, boomer
-
Do jisté míry s ním souhlasím. Na jednu stranu nejde pořád dokola opakovat to samé a určitě je fajn, že Kratos už není v první řadě masomlejn. Na stranu druhou by ani tak nešlo o měkčího Kratose, jako spíš vyměklej celej God of War, kde v podstatě skoro nikdo nekrvácí a když jo, tak jen aby se neřeklo. Snad si ani nevzpomínám na nějaký střeva venku apod... Hra je teď opravdu mnohem připosranější a to i stran záporáků, kteří mi přijdou takový až moc opatrní a ne jako vážná hrozba.
Jo a změna soubojáku hře sice prospěla, ale zároveň díky oné změně perspektivy přišla o souboje s obry, protože s kamerou za zády neuvidíte měřítko.
-
-
Podepisuji. Původních her je 6 a není třeba omílat ten samý žánr dokola.
Ale stejnětak není potřeba být politicky korektní. Baví mě, když vidím někde recenze starých dílů, jak si stěžují na krev, odhalená prsa, na nedostatek řešení emocí při hodinových cutscénách...
To dělalo God of War právě. Nekoretní (antika je celá nekorektní sama o sobě) řežba s vymakaným level-designem a díky statické kameře, filmovým nádechem.
-
Tak ne že by ta kamera nemohla odjet i z třetí osoby, když by šlo o ukázku měřítka. :) Jsou hry, které mezi jednotlivými úhly skáčou jak se jim zlíbí.
-
-
Ano, ale maximálně formou cutscény. Během gameplaye by to bylo neproveditelný, nemohl by jsi házet sekerou ani jakkoliv provádět útoky, který vyžadují ruční zamíření, protože by se ti kamera nemohla posunout za rameno. Proto taky finále Ragnaröku, kde máš být součástí obříhu útoku vypadá tak směšně a lokálně v porovnání s čímkoliv v 1-3.
-
-
Pokud tvrdíš, že souboje s obry nejsou z pohledu třetí osoby proveditelné, tak si vzpomeň na Shadow of the Colossus. Jasně, chce to s kamerou provádět divoké kousky a ani tam to není dokonalé, ale jde to. Včetně míření a střelby.
-
-
-