Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kverulant

    Jo, poprvý dobrej nápad, podruhý už to uzavírání každýho rozhovoru vrčením bylo trochu trapný a potřetí už fakt nevim, kam tenhle novej styl "pokání za toxickou maskulinitu" hnát. 😛

  • Pokud tvrdíš, že souboje s obry nejsou z pohledu třetí osoby proveditelné, tak si vzpomeň na Shadow of the Colossus. Jasně, chce to s kamerou provádět divoké kousky a ani tam to není dokonalé, ale jde to. Včetně míření a střelby.

  • uher

    Ano, ale maximálně formou cutscény. Během gameplaye by to bylo neproveditelný, nemohl by jsi házet sekerou ani jakkoliv provádět útoky, který vyžadují ruční zamíření, protože by se ti kamera nemohla posunout za rameno. Proto taky finále Ragnaröku, kde máš být součástí obříhu útoku vypadá tak směšně a lokálně v porovnání s čímkoliv v 1-3.

  • uher

    To nic nemění na tom, že má pravdu.

  • lito

     Myslíš simulátor otevíraní beden”.

    Příště budu psát do každého odstavce, že to myslím jako herní prvek v rámci natahnutí gameplaye, abys tady nemusel exhibovat.

  • J.V.Stalin

    Bavíš se o množství a právě třeba u HL (a těch her, kde je krabic požehnaně je samozřejmě mnohem víc, ale na Halfa si vždycky vzpomenu, když se řeší podobná věc 😀) je opravdu naprosté minimum místností a oblastí, který nejsou plný krabic. Já bych řek, že Valve je jima posedlý, protože pak prodávaly třeba i Orange Box 😀

  • J.V.Stalin

    Ok.

  • SouleateR12

    Já bych řekl, že víc jich má Crash Bandicoot ale ok soudruhu.

  • SouleateR12

    Přesně, ten family friedly shitstorm nemůžu ani cejtit. A ještě se to svezlo na popularitě seriálu Vikingové.

  • Peca

    Původní console verze jsem viděl jen na youtube. Ale dynamika příliš tvrdého, uzavřeného, nemluvného otce a ukecaného syna mi přišla naprosto špičková. 

    BOYYY.

  • Loki778

    Poprvé jsem hrál GoD2 na ps2 co mi půjčil bratranec a hned jsem si koupil ps3 a hral jsem všechny  hry s Kratem a opravdu mně bavilo vše ničit no pak přišly poslední dvě hry a řeknu tohle první byl úplně úžasný grafika ovládání prostě vše! A že není drsný?!!! Proti všem těm ostatním sračkam co se GOW podobají je krotopřísný a asi nikdo moc nehrajete když řešíte takové  Bullshit !!!! 

  • Doom guy se drží. Snad ho také nevykastrují.

  • lito

    no, nevím, z časového hlediska bych řekl, že to bude hodinu a půl minimálně jen otvíráním a lootováním beden. Samotný HL má tak deset hodin gameplaye. 

  • Sainten

    Tak loot přece není povinej a šipičky mě taky neuráží, ale gameplay za Atrea je actually mnohem víc uspokojující, než rubání s Kratem.

  • J.V.Stalin
    "Ta hra má nejvíce beden v historii gamingu."

    No tak to ti doporučuju doplnit si vzdělání a zahrát si například Half Life.
  • tak to nebudu spoilovat, ale ano, mě tedy tyto pasáže moc nesedly.

    já upřímě docela oceňuji záporáka co je zlý, protože je prostě šmejd a né proto, že měl špatné děctví a umřel mu pes.

    nejeden chlápek možná vyměkne, ale už to prostě není moc Kratos, ono character development je dobrá věc, ale nesmí se z toho pak stát úplně jiná postava.


  • lito
    "Dobře, dejme stranou moderní gameplay, protože tomu prostě není co vytknout"


    Myslíš simulátor otevíraní beden. Sakra, já bych řekl, že tomu modernímu gameplayi lze vytknout x věcí. Ta hra má nejvíce beden v historii gamingu. Ten souboják je pěkně nedotažený díky špatné kameře, berlička šipeček na obrazovce je směšná a celkově pokud na tebe jdou nepřátele z boku, tak jde vidět, že to do dokonalosti má lígy.

  • medveddd

    Když píšeš o Kratovi a Heliovi, asi mluvíš o tom novém DLC, tam se to zmiňuje, pokud se nepletu, to jsem ještě nehrál, takže nemůžu soudit.

    Obecně ale máme na věc asi diametrálně odlišný pohled a já mám holt to štěstí, že mi tahle "pokroucená doba" vyhovuje.

    Neříkám, že potřebuju zrovna "ubrečené trauma", ale pokud je například záporák něco víc než jen "CHA CHÁ, ZNIČÍM SVĚT, PROTOŽE JSEM ZLÝ" a třeba jsou jeho pohnutky vyreslené tak, aby dávaly smysl, považuju to za plus.

    Zrovna tak to, že Kratos zestárne, má kluka, o kterého se stará, to mi prostě připadá jako smysluplný character development, děje se to tak i v reálu, nejedn chlapák "vyměkne" a "zfotrovatí" poté, co se mu narodí děti.

  • ne já skutečně nepotřebuji aby každá postava měla ubrečené trauma a hlubokomyslné vysvětlování toho proč co a jak dělá. To je hrozně trapný trend v dnešní době u záporáků, každému dávat nějaké ospravedlňující backstory a je to i hloupý trend dnešní pokroucené doby u mužských postav. Kdybych chtěl napsat víc, musel bych být politický, ale mě tedy Kratos v nových god of war připadá hodně směšný, ukňouraný taťulda... a to jak ho tvůrci nechávají sáhodlouze obkecávat, vysvětlovat a ospravedlňovat jeho akce ze starých god of war (helios např.) je naprosto násilně naroubované a nehodící se k dané postavě. Ale tak chápu, dnes se musí dělat hry určitým způsobem, jinak by padaly špatné známky od přecitlivělých herních novinářů a hra by byla moc toxic.
    Tl;dr Kratos má být bezohledný řezník co jde po pomstě, ne vzteklý fotřík s rozházenými emocemi...

  • Sainten

    Dobře, dejme stranou moderní gameplay, protože tomu prostě není co vytknout a bezesporu patří k těm nejlepším. Jiná věc je směřování charakteru a tady musím souhlasit, protože Krata beru jako zosobnění hněvu, zášti a pomstychtivosti. Původní verze se mi zkrátka zamlouvala mnohem víc.

    P.S. a to nemluvím o tom, že příští GoW se bude nejspíš týkat (přinejmenším z větší části) Atrea a to už bude úplně jiná hra 🙄

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit