Přejít na výpis diskuzí

L.A. Noire: mluvit, ne střílet!

21.11.2010 13:06
Adam Homola 29 příspěvků

Rockstar proslavily tituly s otevřeným herním světem a hrdinou, který má většinou pro zákon velmi malé pochopení. Nadcházející akční detektivka L.A. Noire vás ale pro jednou postaví na opačnou stranu zákona, jehož strážce, zdánlivě neúplatný detektiv Cole Phelps, řeší dobové případy z Los Angeles 40....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odkial mate ten termin ze leto 2011? Mate nejake aktualnejsie news? Pretoze v traileri bolo spring 2011.
  • no dokážu si představit, že by to mohlo být skvělé

    jen by to musel být opravdu simulátor policisty později detektiva a ne od masového Rockstaru, pojmenovat něco Noir ještě neznamená, že má tvůrce sebemenší páru, jak toho Noir dosáhnout...screeny mnohem víc navádějí k tomu, že to bude GTA za policajty, nacpaný minihrama a červenýma svítícíma kroužkama svítícíma tam, kde má hráč něco zmáčknout, aby se i ti tupější pohnuli z místa...

    ale mohlo by to být skvělé, střídaní dne a noci, na okrsku rozdělování směn a oblastí pro jednotlivé hlídky, hlídkové vozy, kde by člověk dostal AI ovládanýho parťáka, řešení případů ala detektivní adventury ze staré školy, zkoumání místa činu, sbírání důkazů vlastním prohlížením lokality a zpovídáním případných svědků, žádné "minihra 3x klikni a důkazy máš v kapse", žádné dementní fosforeskující grafické nápovědy, jen realisticky zpracovanej svět s tím, že každej den nebude plnej vražd či spiknutí, ale občas prostě při pochůzkách či hlídkách nebude do čeho píchnout, tak aby šlo třeba zastavit se třeba ve známé kavárně na koblihy apod...ale to by drtivá většina dětí konzolových dětí nerozdejchala, takže to nehrozí
    • RakeW
      Těžko, zatím o tom víme prd. Ale na mě to dělá dojem něčeho opravdu neotřelého, třeba budeš sám překvapen :).

      Koneckonců, Red Dead se taky obešel bez svítících nápověd...
    • k+

      chcelo by to konecne poriadnu dospelacku hru.
    • Tak to ja teda Rockstaru verim. GTA ti prijde masovy? Samozrejme je, a vlastne i vodi za rucicku, ale v jeho pripade mi to vubec nevadi - nijak to nenarusuje atmosferu (decentni sipecka na miste startu mise, no..)
      Cekas snad od podobny hry, ze nebude cilena na "masy"? Uz jen tady ta zminka o 300 daberech.. Takovy veci se holt musej zaplatit.
      Ale jestli nekdo dokaze udelat masove uspesnou hru, ktera je ale zaroven atmosfericka, promyslena, atd. , je to prave R*
  • dufam,ze to bude co najviac priblizene skutocnosti...teda jazdit slusne,ked sa neponahlame,naopak,vyhodit hukacku,ked nas zavolaju vysielackou.s kufrikom nakracat do budovy,pred ktorou je kopec ludi,media,kolegovia...najlepsie by bolo,ak by jeden pripad=2-3 hodiny hrania,teda jeden pripad na vecer-dva. *1* .
  • Propánajána! Tohle bude TAKOVA pecka..!
    Jestli to nepokazi napr. stereotyp, nebo tak neco, budu urcite chrochtat blahem. Mit to pod palcem nekdo jinej nez Rockstar, tak se i bojim. U nich ale verim, ze presne ty aspekty, na ktery jsem tak nadrzenej (atmosfera, pribeh, mesto, film.zpracovani,..) dotahnou snad az k dokonalosti.
    AT UZ TO BOUCHNE! Pro me urcite nejocekavanejsi hra.
    Nevite jestli pobezi na RAGE enginu jako GTA IV, nebo RDR? Skoda ze na nem nevychazi vic her - u me RAGE nema konkurenci - teda aspon u strilecek. To, jak dovede kouzlit s fyzikou (hlavne pohyby lidi pri zasahu, apod.) je vazne o dvacet levelu pred konkurenci..
    • Kouzla s fyzikou jsou díky fyzikálnímu enginu Euphoria. RAGE engine obstará ostatní věci jako je grafika a tak.
  • Horší než Mafie II to být nemůže...:-)
  • Vypada to paradne, ale trochu se bojim, aby vetsina pripadu nebyla stereotypni a jenom nejaky dulezity budou dal rozvedeny..
  • Mě by docela zajímalo, jak to bude se znovuhratelností. Prostě když už budu vědět jak to bylo doopravdy, jestli vůbec bude mít cenu hrát to znova, protože budu vědět na co se zaměřit a tak.
    • a aku maju znovuhratelnost ine dnesne hry,kde nic take nevykonavas,kde si pamatas pribeh atd? *3*
      este som taku hru nehral,ktora by mi pri druhom hrani nebola povedoma,alebo by som si nepametal,co treba urobit....pokial bude kampan 40+ hodin,ziadna znovuhratelnost u mna nebude kriteriom.
  • RakeW
    L. A. Confidental z toho čpí na sto honů :). Což je jedině dobře.

    Jako zní to super, ale pro mě nejdůležitějším prvkem celé hry bude jinak zdánlivá malichernost - možnost zapnout si titulky. Jinak asi budu v kelu :).
  • vubec to nevypada spatne,jsem zvedavy na to hledani dukazu.v heavy rain to bylo paradni i kdyz toho mohlo byt vic,ale hrozne me to bavilo
  • Nemá to náhodou vyjít na Jaře?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit