Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak doufejme, ze to tim, ze to prvotne delaji pro XBONE moc nedomrvi, a casem si to zahrajem i na ostatnich platformach v pouzitelnem provedeni.
  • Sithard
    Jednicku jsem kupoval v den vydani a penez nelituju tak snad se napodruhe znovu zadari.
  • kubi-wan
    He, Lara si tu hraje na veverku Scrata *15*
  • joo! Lara je dobra buchta *2*
  • to co tam stvara Lara na ladovej stene nedokaze ani sam Bear Grylls ked je v terene
    lol
    • TheGGG
      Grylls by měl moc práce s pitím vlastní moči
  • to by nebyl trailer aby se nezritil na hlavního hrdinu mrakodrap nebo alespon ledova stena (a on prežije). ale hezka holka to je.
  • Hm... meh.... :/
  • Jednotka ma nebavila, ani raz som ju nedohral. :'(
    • jako jednotka ktera vysla v roce 1996? ty ico dneskauz su moderny hry tak si vytahny hlavu z ice a cum *5* *5*
      • Ne, myslí předchozí už tak zmrvenej díl, který byl potupou pro jméno Tomb Raider. Ať se jdou vy*rat
        • Mart9
          Předchozí díl byl naopak ten nejlepší v sérii. Dokonce to byla nejlepší hra roku 2013.
          • Předchozí díl se mi dostal do ruky teprve před pár týdny po mnoha doporučeních. Počáteční nadšení z toho, že se budu relativně svobodně pohybovat po ostrově a rozhodovat o tom jak nastalé situace budu řešit (stealth/akce) vyšuměla náhle ta tam. Škoda, právě to mohl být rys, kterým by se TR vymezil s tolik srovnávaným Uncharted. Jako solidní cover third person střílečka je to fajn, ale více promísení se stealth pasážemi by tomu jen prospěla.

            A AI nebo spíš skriptovaná AI je ještě větší kámen úrazu právě v situacích kdy se chcete danou pasáží proplížit. Jednou si tě nevšimnou na pět metrů z vyvýšeného bodu jak se choulíš za bednou a jindy tě zmerčí na 30 m když už jsi někde v tahu na skále. Vrchol všeho byl když se enemák popálil o plameny v jedné části lokace a můj cover byl tím okamžitě v tahu ať jsem byl kdekoli :D

            Suma sumárum za mě maximum 8/10, ale potenciál to má na 9 i více kdyby to netrpělo výše zmíněnými neduhy. Snad se sequel vydaří a spadne mi čelist :)
          • kubi-wan
            To jo... hra, která se jmenuje Tomb Raider a o hrobku v ní skoro nezavadíš *1*
            (natož, aby se u ní muselo pemýšlet = hlavní rys série)
            • neni, když držíš neustále tlačítko pro střelbu (a proč bys ho nedržel, když máš nekonečnou munici, že) tak skutečně vypálí stovky výstřelů, skill s tím nemá co dělat
            • Stovek střel? Ale jdi ty brepto! K té pasti se seběhlo deset, dvanáct bulíků a na to bohatě vystačí jeden zásobník do pistole, pokud teda hráč není úplný vemeno,takže ohánět se stovkou střel je v tomto případě minimálně úsměvné. *2*
            • Mart9: Výborného příběhu? To jako vážně? *8* *1*
            • Mart9
              Hrobek tam bylo dost. Ovšem mapa byla tak rozlehlá, že si je musel hledat. A s tím přemýšlením záměrně přeháníš. Určitě si nepřišel do hrobky a hned si nevěděl, co máš dělat. Vždycky ses musel zamyslet, jak ten mechanismus funguje. Bylo to krásně vyvážené, aby u toho člověk chvilku strávil a zároveň ho to neodtrhlo od výborného příběhu.
            • hrál jsem to chvíli u kamaráda, v táboře lidožroutů se Lara chytla za nohu do pasti co jí vytáhla ke stropu, následovala scéna, kdy musela odstřelovat hordy nabíhajících nouplízáků hlavou dolů, jenže jednak nešlo přestřelit lano, druhak se pistole na tuhle a jenom na tuhle scénu přepnuly do infinite ammo modu, dokonce ani zásobníky nedocházely, prostě nepřetržitý proud stovek střel s pistolí. Bral bych kdyby to bylo ja ve starých TR a Lara měla celou dobu nekonečnou munici do bouchaček, jenže tady to bylo jen v téhle jedné scéně, jinak má omezené ammo.. člověk nemusí být zrovna Dan Vávra, aby zpozoroval mizerný gamedesign
  • Tak doufejme že CrystalDynamics dobře okopírují to The Last of Us. Kopírování Uncharted jim šlo celkem dobře, takže už by měli mít praxi. Celkem se těším až začnou tvrdit, že se jedná o "návrat ke kořenům", o "návrat k původní hratelnosti" a ne o fakt, že jiná firma na sebe vzala riziko a ukázala, že v oblasti akčních adventur jde mít komerční úspěch i s něčím jiným než s terminátoroidní hlavní postavou a vlnami kačenek (i když slibovaná AI se u TLoU nekonala, lhali).

    A nakonec, když bude výsledek připomínat atmosférou starší díly, har bude opravdu hard a ne normal s upscalem zranění od nepřátel a bude odstraněno to příšerné magnetické "slajdování ve vzduchu", tak si to celkem rád i koupím.
  • Restartovana Lara bola najlepsi diel serie. Konecne to nebola toporna kopirka Princa z perzie

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit