• Holldir
    Jsem na vážkách. Hraju to chvíli projdu pár místností, seberu několik výtržků, něco si přečtu...sem tam se něco pohne, odletí, sem tam nějaká krysa či rádoby děsivé zvuky. No leknul jsem se jednou a to tehdy když jsem se v obýváku otočil od obrazu a za sebou vidím po mě mrštěné knihy. No po půl hodině to vypnu koukám třetí kapitola...no nevím v recenzi se píše něco o šesti či sedmi kapitolách no tak buď je ta hra velice krátká nebo první tři kapitoly jsou extrémě krátké a následující tři čtyři naopak desetkrát dělší. Lekavé scény? no opravdu mi to lekavé nepřijde. Kolikrát jsem měl spíše pocit, že jsme ve tmě do něčeho vrazil, něco rozbil než abych se toho leknul

Příběh? chápu si, že to je vyprávěné jako amnesie tudíž formou papírů a maximálně tvorba díla hrdiny. Eh jestli tohle někomu přijde jako poutavý a zajímavý příběh budiž. Půl hodina úplné nudy. Uvažuji zda to ještě zapnout nebo rovnou smazat

Grafické nastavení...podle mě silně nedomyšlené a přehnané a co je na steamu asi dosti nepřesné. Na max výkon při otočení kamery se mi to kolikrát zdá jak 10 fps...což je docela vtipné když uvážím, že nejnovějšího assasina jedu skoro na plné detaily s gtx 660
  • FansLunacy
    U hry jsem se lekal, docela se mi líbilo, že to mělo určitej nástupo a hra to na vás nevychrlila najednou, což se taky cení u žánru. Co mě teda ale neuvěřitelně deptalo a měl jsem pocit, že to kvůli tomu i vypnu, bylo neuvěřitelný množství dveří .... Dveře, dveře, dveře, strop, dveře, chodba, dveře, obrazy, dveře, pak ještě dveře a když jsme prošli ještě jedny dveře, uviděli jsme těsně za dveřmi další dveře. Člověk je pak neskutečně vydeptanej už jen z tohodle faktu, a když pak za patnáctejma dveřma uvidíte postavu, po*erete se strachy a pak už vás zbytek hry deptá jen to, že vidíte dveře.

Jinak hra měla atmosféru, neříkám že ne ... Ale byla postavená na né úplně originálních věcech a podle mě tam autoři uměle tvořily různé věci, aby tak vnutily hráči strach z hloupostí. Možná by bylo lepší méně vnucených poctiů strachu z leknutí a více pocitů úzkosti z nově objeveného příběhu. Ještě jsem nehrál horror, kde bych se bál sám sebe stejně jako okolí.
  • Horst_Fuchs
    Zpočátku to bylo zajímavý, vizuálně povedený ale...

Hra neustále jen chrlí lekačky jako kulomet a kromě pár speciálních míst tu ani nelze umřít a tak pocit napětí rychle nahradil pocit "jedu si na vozíku v pouťovým domě hrůzy, tak jakou úchylárnu asi uvidím za tímhle rohem?"

Supertuctový příběh tomu taky moc nepomáhá, hrdina to očividně nemá v hlavě v pořádku a během jeho pobýhání mezi halucenacemi se člověk dozvídá pár ošklivých věcí o sobě samém; ó jak originální. Ten je navíc podán tou nejotravnější možnou formou, čtením náhodně pohozených listin po okolí.

Ale musím uznat, že ke konci to mělo opravdu vypečený lekačky, Za mě 6/10, dohrát a rychle zapomenout.
  • Dalo by se ale říct, že toto je i původní záměr hororu - ne vyvolávat ukrutné situce, kde na vás bůh ví co vykoukne a vy v tu chvíli máte srdce až nad hlavou. Ale pouze vyvolat jakousi nejistotu a moment překvapení v něčem, v čem by jste to nehladali. Layers of fear si plánuji zahrát (hrál jsem pouze chvilku) ale ta hra mě zaujala, něčím ... má prostě velice dobrou atmosféru. Sám autor recenze ale našel nějvětší chybu - je zde málo přemýšlení - hra vás sama vede kam potřebuje, "hádanek" je zde tak nějako po skromnu. Očekávám zlepšení u další hry od tvůrců Layers of Fear.
  • Layers of Fear je prosťe horor z neuveritelne hutnou atmosférou a Ja očakávam že ďalší horor tohto typu bude nemenej kvalitný a ponúkne podobný zážitok ,aký som mal pri tejto hre !!!!
  • Pro mě naprosto výborná hra, která možná staví na "laciných" lekačkách ale má naprosto silnou atmosféru v originálně zpracovaném prostředí...(měnící se prostředí pouhým otočením kamery)

9,5/10
  • Mně to tedy děsivé přišlo dost, zvlášť pokud hrajete sami v noci a se sluchátky. Je to samozřejmě walking simulator, ale v porovnání s hrami od Telltale je to supersložitá adventure.
    • Tak ty horrory od TellTale si musím zahrát. Nějaké tipy?
      • Chytráku srovnávám adventurní část, ale na druhou stranu chápu. že ne každý čtenář tohoto serveru oplývá dostatečným intelektem k pochopení základních vět.
  • Stále nějak nechápu, proč je kolem téhle hry takový humbuk. Co jsem viděl gameplay videa, tak to z velké části staví na laciných lekačkách a místy to zoufale kopíruje P.T. Jenže P.T. bylo tak dobré a mělo takový dopad, protože to bylo něco nového, nečekaného. Na prostoru jedné chodby to dokázalo vybudovat silnější atmosféru a napětí, než jakýkoliv AAA horor za posledních 5 let. Tím, že to budou indie vývojáři do nekonečna kopírovat, místo toho, aby se prostě inspirovali v jeho minimalistickém designu, se z toho stane jen další hloupý trend, kterého budou mít lidi po 2 letech plné zuby.
    • Humbuku nerozumiem ani ja. Je to kvalitna "hororova" zalezistost, ale na zadok sa z toho clovek urcite neposadi. Par krat si povies, ze je to skvele, ako sa to teraz zmenilo a ze tu a tam ta nieco necakane prekvapi a vystrasi, ale 60% hry je len chodenie po rovnakych chodbach. A strach? Ten si teda moc nepamatam...

Tesne pred tym som dohral Somu a to je podla mna viac hororovejsia a atmosferickejsia zalezitost, ako toto.
    • Zkus si to zahrát a uvidíš, ta atmosféra tam rozhodně je a dala by se krájet. Souhlasím ale, že lekaček je tam až příliš, i když některé jsou perfektní.
      • https://youtu.be/0Ncnau8NnoY Řekl bych, že je to 2spooky4me *1*
    Kvalitní jednohubka která postraší... náplast za zrušené PT to ale moc velká nebyla takže jo 7/10 sedí jak prd-l na hrnec. *4*
    • Jak zrušené PT? P.T. = playable teaser. Leda bys tím "zrušené" myslel, že to už nejde stáhnout, nebo že zrušili vývoj nové Silent Hill hry.
        Všichni to tak berou pod pojmem P.T takže už to asi tak i na věky zůstane apropoo tahle hra se nesnažila o nic jiného, než trochu postrašit poškádlit naše smysli to se víceméně povedlo.
  • Horor je v hajzlu jako žánr i ve filmu, např. úspěch filmu Insidious 2 popřípadě další tvorby dnes již čistého komerčáka Jamese Wana o kterém se říká že to je spasitel moderního hororu (uznávám od něj akorát jedničku Saw, to byl klenot). Stádo s takovýmto vkusem pak bude hru jako Layers of Fear zbožňovat, to je jednoduchá matematika.. kdo neviděl nic lepšího, bude mu stačit i koňský lejno
    • No něco na tom bude. Horror jako žánr mám rád (jsem spíše ten co vyrůstal na weird fiction a lekačky mi zas tolik nic neříkají oproti příběhu, takže ano, děsí mě i dobře zpracovaná pixelovina a hry typu Outlast= který jsem dohrál, mě od začátku do konce nechávají chladným, protože spíš mi to přišlo jako explicitní gore, a přitom to žádsný explicitní gore nebylo), a poslední dobrý film co jsem viděl byl Stáhni mě do pekla (to byla hrozná sranda a zároveň to umělo i děsit), což je dost smutné vzhledem ke stáří. Asijské školy duchařinek mě taky nechávají chladným, i když Fatal Frame byla jedna z nejlepších co jsem hrál... No, prostě s tou bídou souhlasím, ale neviděl bych to tak hrozně. A co se týče knih, tak tam už vůůůbec ne, naopak trh je přesycený a mezi tím vším se skutečně najdou klenoty i totální propadáky. Horror dnes i v minulosti v jakékoliv formě nejde házet do jednoho pytle a každý má na nich rád něco jiného. Někdo je na lekačky, někdo gore, někdo je na weird fiction...
      • Můžeš nahodit pár tipů na dobrý hororový knížky z poslední doby?
    • Rika nekdo kdo uznava Saw :D
      • první díl byl v pohodě, byl chytře napsaný, koncept originální.. další díly ždímačka na prachy samozřejmě ale jednička moc dobrej film
        • Bože, taková cypovina... Poslední dobrej horror byl Rosemary's baby, tečka.
          • Martyrs, tecka.
    • tak takový Babadook či The Witch jsou dle mého povedené horrory. Překvapení bylo i It Follows(škoda toho závěru. Herní horor je na tom poměrně špatně, to je pravda, nejlepší horror za poslední roky je první DLC k The Evil Within...
        Podle mně It Follows naprosto nevyužitej námět škoda mluvit, jinak dneska samé srajdy viz Forest a jiné jak se toho chopí amíci jde horor do hajzlu a to se občas zrodí něco parádního z ne AAA produkce...což je zase plus to jooo. I když ted dlouho nic nebylo což je škoda. (AAA produkce je jedna velká jímka to bez debat). Viz kriplovina typu Sinister 2 kdY ani 1 díl nebyl nic extra ale aspon to mělo hlavu o tonoucí se stébla chytá nudě Insidious3 už nemá ani smysl nic psát.
      • Kdes viděl The Witch? Já jen že čekám na premiéru u nás, ale všiml jsem si, že spoustu lidí už to vidělo.
        • na festivalu :) Nejlepší film celého festivalu pro mě, možna to bude tím, že mě jediný bavil :D