• A tvoje je rec je co zac? Cestina to rozhodne neni
  • Kdyby jste chtěli vidět letsplay tak se koukněte http://www.youtube.com/watch?v=-0Oe41pZ3mA potěšite novej kanál :) *4*
  • Koukam ze ste me docela jednoznacne prehlasovali. Nomad: Pamatuju ze zhruba pred rokem jsem se podivil nad tim proc bych mel (napriklad) hrat lego star wars kdyz muzu hrat star wars ktery se chovaj a vypadaj jako star wars. Jinak moc nepisu a nepamatuju ze bych neco podbnyho psal nejak casto. Rypicnog: V deseti me tak lego bavilo ale bral jsem to jenom jako zmensenou a znacne omezenou nahradu reality. Uz tenkrat jsem postradal konkretne u lega vetsi variabilitu a svobodu tvorby i pohybu (krom technicu) a tim padem kdyz vidim hru nebo serial tak nechapu proc se autori uz v zakladu takhle omezuji.
  • Zkus war int the north, battle for middle earth 1,2 nebo lotr online ;)
  • co sem furt lezou tyhle maďari i z tou jejich hatlaninou kdo ma tomu rozumet! nemate vlastni stranky o hrach ? asi ne
  • bohuzel ty a dalsich 17 pluskaru vubec nepochopilo, ze dotycny nemluvil o "slozitosti" pustit neco pres prikazovy radek, ale o dobe a hrach kdy to bylo bezny.
  • mě je třeba 31 a už za komárů jsem vlastnil Lego ( což se dalo opravdu špatně sehnat ) S Legem je spojené mé dětství, jelikož to byla moje nejoblíbenější hračka. ( nevím jak tvoje, ale pro mě to bylo období to nejkrásnější ) Rád se do dětství vracím ať už formou myšlenek/vzpomínání, nebo i jinou formou. Hraní přímo s legem by mě asi už moc nebavilo a vypadalo by to asi blbě, ale PC hry s motivem Lega mi to skvěle vynahrazujou. PS: jako fanoušek Starwars mám doma hodně Starwars stavebnic prostě jen tak vystavených, protože v designu Lega vypadají prostě úžasně. např. Snowtrooper
  • zdeeneek
    Proc lego? Protoze lego hry si delaji legraci ze svych filmovych predloh (paroduji je) a k tomuto ucelu se lego grafika hodi lip nez ta realisticka.
  • Demo bylo fakt suprovy. Asi prvni lego hra u ktere uvazuji o koupi. Dabing z filmu dotvari supr atmnosferu a lego humor je proste lego humor :D
  • Najlepsia hra, aku som kedy v zivote hral, Mass Effect je v porovnani s tymto len rozpravka, Skyrim koridorova prkotina a Dark Souls klikacka pre deti! Moze byt? uz ma nezmazete ? *14*
    jackson byl dobrej, i to zataraseni dveri pianem a prasetem :)
  • Protože nechápeš víc věcí...možná, ale jenom možná se to dá hrát i s dětma...
    Zpočátku jsem si myslel, že jsi troll.... ale ty jsi asi spíš blb.
  • Co je na téhle hře minimalistického? Přestaň raději používat cizí termíny, akorát se ztrapňuješ.
  • :) Dalsi lego, nechapu hatery kteri nadavaji, bezte si hrat ty vase CODka bez pribehu a napadu a neotravujte tady. Hral sem uplne vsechny lega, a moc sem si to oblibil, zatim u me vede asi SW clone wars. Je to prijemna zmena zahrat si neco takoveho, aspon si na chvilku odpocinu od rozsekavani cervenokabatniku v AC3 :). Zatim sem hral jen demo Lego LOTRA a na Petera Jacksona hazejiciho oskary na sktrety pri obrane Helmova Zlebu asi jen tak nezapomenu. :)
  • To je asi taka kravina, ako keby som ja povedal,ze vsetci co sa narodili po roku 1983, su podla mna neni dospeli ludia *3*
  • Magister_Peditum
    A ve kterém filmu se nechodí? Jo, v Rychle a zběsile se hlavně jezdí, no. *15*
    vyzkoušej si demoverzi. náhodou je to super. nejde tam jen o ten vzhled, je to prostě lego. tedy pro další postupy stavíš z kostiček další věci, což je prvek, který bys bez lego systému neudělal. hry tady nejsou od toho, aby ztvárnily realitu, hry jsou hry a lego hry fungují velmi dobře. navíc si tak mohou dovolit parodovat danou předlohu, což by s reálnými postavami rovněž nešlo. a hlavně to jako lego vypadá úžasně :)
  • Tiež som ako decko prešiel spomínaný Supaplex aj Ugh!. Aj keď ma LEGO hry bavia, som zvyknutý na inú obtiažnosť, strašne mi chýba nejaký strach o život.
  • Přísahal bych, že už jsem někdy četl velice podobný komentář, takže to asi spamuješ u každé Lego hry. Každopádně k odpovědi na tvoji otázku: Lego hry jsou založeny na humoru, který se do hry s klasickým vyobrazením dá těžko aplikovat, nemluvě o možnostech, které právě užití lega přináší (na puzzly a blbiny je to jako dělané). Navíc cílovou skupinou jsou děti, se kterými hru mohou hrát i rodiče a obě skupiny jsou spokojené. Je v tom i část nostalgie, kdy si asi každý ze starších hráčů někdy hrál s legem a zažíval u toho skvělé časy, tak proč si je touto formou trochu nepřipomenout. Názor ohledně ohavných figurek lze přjít pouze myšlenkou, že jsi byl chudák, který si s legem nikdy nehrál (navíc děti mají daleko silnější fantazii a jakýkoliv vizuální nedostatek si rádi nahradí v mysli). Super na hranatejch stavbách z kostiček je, že je můžeš rozbít a postavit z nich něco úplně jiného, co ti pomůže v postupu hrou dál, a to zábavnou formou. A animovaný lego seriál? Proboha živého... JE TO PRO DĚTI a platí pro to stejné věci, co jsem zmiňoval výše! A co se týče vzhledu a vlastností tak ano, mohou si stvořit cokoliv chtějí, ale rovněž není důvod nevytvořit lego hru, jejíž vzhled je roztomilý a řídí se pravidly a vlastnostmi, které známe z dětství? Navíc značka lego slibuje určitou kvalitu a slouží rovněž jako propojovací prvek napříč hrami (v dobrém i špatném smyslu), což opět odpovídá zaměření na určitou věkovou skupinu. Jestli je to marketing? Ale jistě že ano. Lego hry jsou tu s námi už několik let, stále si vedou skvěle, každá hra je trochu jiná a hlavně stále baví. Byl by to idiotský nápad poslat sérii jako je tato k ledu.