Letošní Call of Duty bude mít singleplayer
-
Hehe že to říkáš hlavně ty ( cough cough nšjvětší fanboj CODU ztady na webu) a tohle bude frytuplej toho bych se moc nebál 😉
-
Nojo chybička se vloudila vždyt už to bylo tak hrozně dávno!
-
Reznov byl v Black Ops, kde zaroven nebyl cpt Price ty Piercy 😉
-
No pokud si dobře pamatuji, tak sice ta loď byla daleko, ale kolegyně na Reyese volala přes vysílačku, že bez něj nechcou letět a chtějí ho vyzvednout.
Jelikož už ale nemohl odpovědět a neozval se (byl mrtvý a nebo zrovna umíral), tak nakonec odletěli bez něj.
Ale souhlasím v tom, že to byla dobrá military scifi.
-
Ako single bol fajnovy, ale mnohym uz tie prehnane jumpy v multiplayeri liezli na nervy.
Ved tam sa skakalo castejsie ako v quake, unreal.
Zeby tam bol nejaky cooldown alebo nieco to ne. Mohol si to pouzivat nonstop. Sam Vonderhaar prve co povedal pri predstaveni bo4, nebudu tam double jumpy bude to boots on ground.
-
Ja by som bol rad ak by ubrali trochu na arkadovosti a rychlosti. Sprint v blackops4 je az prilis rychly, do toho vsetky tie scorestreaky a ability a je to hodne chaoticke. Co mi vadi ze mnohi hravaju tdm, hoci tam su ine a ovela lepsie herne mody. Neviem, ten battleroyale by mohli odclenit ako samostatnu neplatenu cast. Aby ziskali velku zakladnu hracov. A s kazdym novym dielom cod by bola nova sezona, nova mapa.
Fakt by to uz chcelo nejake nove mechaniky, pohyby a trosicku menej arkadovosti
-
pokud se nepletu, tak ta loď od něj byla dost daleko a už se stejně chystala ke skoku, takže dost pochybuju že by ho stihli zachránit... a ten šutrák co ho trefil, stejně letěl pekelně rychle... takže je otázka jestli by mu jiná helma pomohla.
Každopádně to byla zajímavá kampaň, to rozhodně jo. Dost mě to připomělo mé oblíbené military scifi romány...
-
Plus bohužel špatná doba vydání. Já se to snažím chválit, kde můžu :)
-
Klidně i druhé Infinity warfare , ten hejt si sp nezasloužilo.
-
Nějak netuším s kým... leda že by reinkarnovali Reznova! ( hlavně kaptána pierce!)
-
No konečně to ke skvělá zpráva!
-
Bohužel zrovna heroic sacrifice bych to nenazval, spíš zbytečně hloupá smrt kvůli nesmyslné helmy.
Kdyby mu totiž nepreskla helma, tak se ještě mohl zachránit: ty jejich obleky měly manévrovácí trysky pro pohyb v nízké/nulové gravitaci a tak by mu stačilo se nasměrovat směrem na tu loď, kterou jeho kolegové ukradli. Počáteční rychlostní vektor na to měl, vakuum ho vycuclo směrem k jeho lodi.
Heroic sacrifice to mohlo být jedině v tom případě, kdyby umřel v té palbě, kterou nasměroval na to velitelské stanoviště, v kterém se nacházel (aby ho nepřátele nemohli získat zpět). Jenže on tam neumřel a místo toho umřel později kvůli prasklé helmy.
-
Lol stejně by na tom konci umřel... už tam nebylo jak ho zachránit. Konec byl naopak hodně cool a měl ten správný heroic sacrifice nádech
-
naprostý souhlas, SP byla hodně cool military scifi.... podobných her je překvapivě málo
-
Těším se, ale doufám, že nová hra nebude mít problémy s input lagem. Black Ops 4 je pro mě kvůli tomu nehratelné a to by mě ta hra jinak bavila. Přiznám se, že fakt nechápu, jak někdo může říct, že ta hra má v pořádku ovládání. A jestli někdo tvrdí, že v pořádku je, tak ať si vedle sebe pustí Black Ops 4 a nového Dooma. Pro mě to bylo jako hození do vody, když jsem pustil víceméně náhodou Dooma a najednou se všechno hýbalo rychle a naprosto přesně.
-
A z toho byli ty nízké prodeje, kvůli zasazení...
-
Hmm, hate k traileru, na to se dá říct jenom jedno: LOL
-
Spousta lidí jen na základě traileru hru strhla a ani jí nekoupila. Ani po tom, co se ukázali její kvality v SP.
-
Hate se strhl po Reveal traileru, Hráči byli už unavení z COD z budoucnosti, takže se z toho traileru stalo jedno z nejvíce dislikovaných videí na YouTube.
-
Takže po roční pauze dobrý důvod ke koupi...