Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Davies182

    Kubovy recenze si vždycky rád přečtu, i když vím, že tu kterou hru třeba nikdy nebudu hrát 😎!

    Nedávno jsem měl přes Prime Gaming možnost získat původní remastered trilogii zdarma, tak možná někdy...

  • Zdá se, že největším problémem hry je zastaralá hratelnost. Tak či tak je to asi slušná hra.

  • Inquisitor

    Nemám rád UE 5, bohužel je teď úplně všude.

    • Je to nejlepší současný engine, hrál jsem spoustu her kde byl použit a nikdy jsem se se žádným problémem nesetkal... 99% problémů co hráči mají je nedostatkem RAM.

      • Derp_1337

        "UE5 ... 99% problémů co hráči mají je nedostatkem RAM."

        Trololol. Takový neskutečný blábol. 😂

        Neživíš se třeba náhodou jako věštec, vykladač karet? 


        Jinak spíš bych řekl, že problém UE je v optimalizaci. To je první věc na čem většina vydavatelů chce ušetřit při vývoji. Proč by se většina vývojářů měla snažit s optimalizací, když většina lidí je ochotna si koupit i zabugovanou a lagující hru? 

        Velká část mainstream hráčů ani nečte recenze či technické rozbory her a úplně jim stačí, když to doporučil nějaký streamer, protože mu to jelo hezky na jeho sestavě za 100k.

      • Lukyz

        Jasně 😁  Silent Hill 2, Stalker, Oblivion a spoustu dalších si dovolí nesouhlasit 😅 Stejně tak Digital Foundry. Snad jediná hra se kterou jsem neměl na UE5 problém byl kupodivu Expedition 33.

        Stejně jako UE4 je to stutter fest. 

        • E33 je takový malý optimalizační zázrak. Sice má na velmi slabém stroji nestabilní framerate (na SteamDecku s uživatelským nastavením občas padá hluboko pod 30 fps), ale není to tak, že by se to kouslo na půl sekundy a pak vychrlilo 20 snímků najednou. Prostě je to 20 plynule rozprostřených snímků a to se v polních podmínkách (ve vlaku a na malé obrazovce) snést dá. Na rozdíl od té defaultní SteamDeck optimalizace, která při stabilních 30 fps s pomocí AI dopočítávání úplně rozháže barevnou paletu.

      • Já bych to omezil na "nejlepší univerzální volně licencovatelný." Enginy, na kterých běží Death Stranding 2, RDR2 (a na novější verzí poběží GTA6) nebo AC: Shadows mohou být lepší, ale jen tak někdo se k nim nedostane. Taky na nich běží vždy jen pár (typů) her, tak se to blbě porovnává. Dost možná jsou šité na míru konkrétním hrám.

  • Trochu váhám s koupí, odrazují mě "shimmerující stíny".

    • Mě stuttering, přímo to nesnáším. Pokud mi hra neběží jako po másle, nazdar, otráví mi to zážitek. Proto jsem vrátili třeba datadisk Robocopa.... hraješ 15min vše ok a pak vteřinový škub, poprve to přejdeš, ale když to udělá během hodiny potřetí, ať jdou dopr....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit