zavřít
...

Martin Klíma: Od Dračího doupěte k Warhorse

V pátek 23. srpna se na stáncích objeví dalšího číslo magazínu LEVEL (233). Při té příležitosti vám nabízíme článek z měsíc starého Levelu 232, abyste si mohli udělat představu o stylu obsahu, který se v novém Levelu snažíme nabízet. Mimochodem, podobným způsobem jako s Martinem Klímou vyzpovídal Pavel...

Novější 1 2 3 Starší

  • hivemind (anonym)
    4 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Pekný článok akurát ma teda trochu zarazil ten koniec keď Klíma nazval LoL "hardcore" hrou, a ževraj hráči LoLka sú ich potencionálny zákazníci preboha to fakt neviem ako prišiel k tomu že hráči MOBA či ako to je hier by mali záujem hrať "hardcore" RPGčka.
    19.8.2013

    reagovat

  • jinyhrac (anonym)
    5 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Zkusmo jsem koupil poslední Level (232). 100 Kč mi přišla dobrá cena, jenže pak jsem zjistil, že ze 112 stránek je o hrách 40 a zbytek tvoří úvahy, kterak se hry ne/prodávají, kolik ne/stojí, obecné prognózy, IT témata a rozhovory. Kdyby měl Level těch 40 stránek a úměrně tomu nižší cenu, kupoval bych ho, ve stávající podobě mi ale nevyhovuje.

    Výpis oněch 40 stránek: Race Injection - 2 stránky, Skylanders - 4, Rogue Legacy až Legends of Dawn - str. 44 až 66, Gran Turismo - 2, I Have no Mouth - 2, oblíbené hry Brian Farga - 1 , Oregon Trail - 2, hledá se 1. ČS hra - 4.
    19.8.2013

    reagovat

    • celoush tiscali.cz
      17 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Vidíš a já jsem přesný opak... těch 40 stránek je pro mne většinou nutný balast (až na to hledání první čs hry) *3* Nečekám časák jen o hrách jako výstupu, ale i o procesu.
      19.8.2013 upraveno v 11:01

      reagovat

  • celoush tiscali.cz
    16 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Takové rozhovory jsou pro mne nosným pilířem, které mne udrží v nákupech LEVELu *5* Míň recenzí, víc rozhovorů a vlastně všeho ostatního *5*
    19.8.2013

    reagovat

    • nic moc no (anonym)
      3 souhlasí, 21 nesouhlasí
      Min recenezi u casopisu o PC HRACH ...Choholousek uz ceka trolle.
      19.8.2013

      reagovat

      • celoush tiscali.cz
        1 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Najdi mi někde v popisku Levelu slovo PC či něco, co potvrdí, že já jsem troll: "LEVEL je magazín o hrách a dění okolo nich, který události nepřebírá, ale vyhledává a dívá se na ně z nečekaného úhlu. V Levelu je tím hlavním text a magazín se tomu podřizuje čistým designem bez rušivých elementů, ale hlavně zapojením autorů s dlouholetou praxí, kteří zaujmou čtenáře nejenom čtivými texty, ale i vlastními zjištěními a závěry, které čtenář na internetu nenajde."
        19.8.2013

        reagovat

        • Jenda (anonym)
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          "zapojením autorů s dlouholetou praxí, kteří zaujmou čtenáře nejenom čtivými texty, ale i vlastními zjištěními a závěry, které čtenář na internetu nenajde."

          Stejny lidi co do Levelu pisou i sem. Proc nejsou na Games podobny veci kolem her a vlastni zajimavy zjisteni a zavery?
          19.8.2013

          reagovat

          • celoush tiscali.cz
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Toť otázka pro redakci.
            19.8.2013

            reagovat

            • sk (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              protoze by pak nebyl duvod kupovat casopis?
              19.8.2013

            • Jenda (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              re: sk

              Tomu rozumime, nebyl by duvod koupit ty dve cisla casopisu. A predtim? Tahle redakce Games tady bude pomalu tretim rokem, jestli dobre pocitam. Proc nemela podobne clanky driv?
              19.8.2013

          • blixa tiscali.cz (muž s cigaretou)
            5 souhlasí, 0 nesouhlasí
            V prve rade, neni pravda, ze se na Games.cz podobne clanky neobjevuji.. Jen z posledni doby treba clanky o Age of Defenders, Rayman Legends a rozhovor s Michelem Ancelem.. To mluvim jen o poslednich cca 14 dnech.

            V druhe rade - duvod, proc muzeme do Levelu psat takovych clanku vic je jednoduchy - muzeme zaplatit lidi, kteri je pisou. Rozpocet Games.cz neni nafukovaci a z toho, ze ted delame i Level proste vyplyva, ze mame i dva rozpocty na clanky.
            19.8.2013 upraveno v 17:47

            reagovat

  • mAser (anonym)
    11 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Jeee, zrovna kvuli tomu jsem si malem koupil LEVEL, tak uz nemusim.
    19.8.2013

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    3 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Docela brej clanek ( ne tak uplne zhlediska herniho) vyvoje jednoho cloveka co zacal na deskove hre a kam se pres leta dopracoval. Hlavne o tom singleplayeru se mi to libi, ze na multiplayer tolik (vubec ) nemysli spise na hru jednoho hrace, s tim se i dokazi plne s totoznit.
    19.8.2013

    reagovat

  • Čím více tématických článků, rozhovorů a prostě okolo herního světa na místo recenzí, tím pro mně lépe, protože ty buď nepřečtu anebo až nakonec, kdy nemám co dělat. Nechcete ukecat Vávru a skáknout do Warhorse na výzvědy? Anebo 2K Czech?
    18.8.2013

    reagovat

  • risa2000 tiscali.cz
    3 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Díky redakci za zveřejnění. Zrovna tohle je článek, kvůli kterému bych si ten minulý Level koupil.

    Těm, které zaujalo Martinovo vyprávění, bych doporučil rozhovor, který s ním dělal Honza Modrák tuším před 5 lety (má to na svém blogu), kde probírají dobu DrD, Altaru a Altaru Interactive.
    18.8.2013

    reagovat

    • mdkGT tiscali.cz
      4 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Tak proc sis ho nekoupil? A neni to z minuleho cisla LEVELu, ale ze soucasneho srpnoveho, takze jeste ho nekde mozna maji :)
      18.8.2013 upraveno v 21:51

      reagovat

  • Filip (anonym)
    2 souhlasí, 1 nesouhlasí
    skvelý článok a super reklama na nový štýl Levelu..nabudúce určite kupujem..presne takéto niečo chýbalo na českom a slovenskom trhu....
    len dúfam, že predaje budú dobré a časopis časom nezanikne..predsa je smerovaný k trochu inému a užšiemu kruhu hráčov ako bol ten predošlý level..a to vidno ako z článkov, tak zo vzhľadu, ale aj napríklad z hier ktoré sú v levely ...
    držím palce
    18.8.2013

    reagovat

  • anonym (anonym)
    11 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Uz drive jsem s panem Klimou neco cetl (nebo to byly ty prednasky nekde na CVUT?) a libi se mi jedna vec. Absence takoveho toho klasickeho 'bullshitu', ktereho jsou moderni media a hry obzvlast plna. Ze to neni prazdne mlaceni nahypovanych frazi - ale ani naopak odtazite manazerske reci. Jen nazory cloveka, ktery hry dela, zna a ma rad, ale jsou primocare a bez zbytecnych reci kolem. Rekl bych 'dospele' nebo mozna lepe 'profesionalni'. Coz by se od dospeleho profesionala dalo ci dokonce melo cekat, ale zrovna v zabavnim prumyslu je takoveho pristupu jako safranu...
    18.8.2013

    reagovat

  • marty (anonym)
    11 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Co me teda nejvic zaujalo byly citaty tech producentu z Codemasters:
    - je lepší vydat špatnou hru než žádnou hru
    - je nutné udělat mise tak, aby se daly dohrát a jestli ta mise není zábavná, tak se holt nedá nic dělat (jako by se hry hraly pro zabavu, ze)

    Primo od Klimy me docela zarazilo "v našem týmu chtějí všichni dělat na počítačové hře a hlavně na naší počítačové hře" coz je uplny opak toho co rikal Vavra (nasi lidi ani nevi na cem delaji a nezajima je to), meli by se teda domluvit jak to je.

    Hezky je taky priklad komunikace s Danem Vavrou: "s Danem se navzájem nehádáme, protože on je nositel vize" (cili ma vzdycky pravdu? ;-)

    Jinak fajn clanek, Warhorse fandim a je docela skoda ze herni byznys je uplne stejne pokrytecky a nefunkcni jako kterykoli jiny byznys, ale kdyz jde o penize tak je to horsi nez kdyby slo o zivot...
    18.8.2013

    reagovat

    • Xoroxoxoxoxoso (inkognito)
      3 souhlasí, 0 nesouhlasí
      "Hezky je taky priklad komunikace s Danem Vavrou: "s Danem se navzájem nehádáme, protože on je nositel vize" (cili ma vzdycky pravdu? ;-) "

      Myslím, že to bylo spíš myšleno tak, že je "jen" producent, takže nemá moc co do mechanik hry a podobných věcí co mluvit. Ale co já vím :)

      K tomu, že je lepší vydat špatnou hru než žádnou. Myslím, že je to pravda, herní odvětví je business jako každý jiný a do toho vývoje se něco dát musí. Asi určitě bude lepší návratnost aspoň nějaká než nulová.
      19.8.2013 upraveno v 00:51

      reagovat

      • Tilwaen tiscali.cz
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Ohledně vydání hry raději špatné než žádné - na jednu stranu máš pravdu, na druhou stranu ale pokud studio raději vydá špatnou hru, aby mělo jakýž takýž zisk, tak i přesto, že příště vydá hru dobrou, nemusí mít už zisk (v uvozovkách) žádný. Je to buď a nebo - buďto půjdou po penězích (a že občas může nastat situace, kdy to zkrátka jinak nejde) a dodrbou si jméno, nebo ne.

        V tomto mají nepopiratelnou výhodu velká studia - které z menších si může dovolit zahodit několikaměsíční/roční práci bez obav o existenční problémy?
        19.8.2013

        reagovat

      • marty (anonym)
        3 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Divas se na to z hlediska vydavatele. Ja jako kupujici vidim ze se mi nekdo snazi prodat odpad, a proto jsem psal ze herni byznys je pokrytecky a nefunkcni jako kazdy jiny. Fakt doufam ze se tim Warhorse nebude ridit.
        19.8.2013

        reagovat

        • Xoroxoxoxoxoso (inkognito)
          0 souhlasí, 0 nesouhlasí
          A jak to udělat jinak? Dám příklad, ve vývoji je hra, která vypadá fakt slibně. V půlce vývoji se to začne kazit a co s tím najednou uděláš? Zahodíš nebo začneš znovu, když už si do toho nalil velkou část rozpočtu? To asi ne, teda pokud nejsi R*, Blizzard nebo podobný gigant. Myslím, že každý z nás tady, s vědomím toho, že prostě nemá prachy na to začít od znovu, to raději vydá. "Jenom" kvůli tomu, že to už není tak super jako předtím se hra nevydá, budeš v mínusu a o práci přijde 10 lidí (příklad).

          A bohužel kupujícímu člověku je to všechno většinou jedno a zajímá ho prostě jen jak to dopadlo, což je logické, ale na druhou stranu je někdy potřeba některé věci pochopit.

          Můj názor...
          19.8.2013

          reagovat

          • marty (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Na to nejde odpovedet obecne, navic v praxi to nejspis nebude tak ze hra puvodne vypadala dobre a pak se podelala. Spis se nekdo snazil udelat dobrou hru a pak se nekdo jiny zacal strachovat ze by se to nemuselo prodavat jak by chteli, tak se tam prihodi par veci co jsou zrovna popularni a neco se zjednodusi a na dabig se vezme drahy ale znamy herec atd. A pak se to podela kompletne tak tomu udelaji lzivou reklamu, vydaji to nefunkcnim stavu a budou doufat ze to nekdo koupi.

            Z hlediska kupujiciho tam vidim lez, podvod a cele mi to prijde spis jako kradez nez obchod (tohle je mozna trochu zvelicene a neplati to vzdy, ale stava se to).
            20.8.2013

            reagovat

    • celoush tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Nejen v herním průmyslu asi platí ono profláklé: "Done Is Better Than Perfect"
      19.8.2013

      reagovat

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 23.20.129.162.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.