Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • untentrauer

    Pro mě je to příjemný odreagování od ostatních her. Taková mlátička...Ovšem velmi těžká mlátička. Nepamatuji si, kdy naposledy jsem musel tolik misí hrát znovu. A zde začínají problémy s padáním hry. Když už se dostanu opravdu blízko k dokončení hra mi sem tam spadne. Ovšem po vyzkoušení všech super hrdinů a zjištění, že se úkoly stále opakují mě to už nebaví....

  • Obiwan

    Tu optimalizaci a celkově technický stav uplně potentily. Ta hra nevypadá tak užasně aby to mělo takový požadavky. Ty memory leak problémy, MM problémy a celkově totálně zprasený multiplayer hry je hřebíček do pomalu do země jedoucí rakve. A vůbec to nezachrání Hawkey a Kate. Není přece možné aby singl jel krásně po 20h přepnete do Multáku a hra Vám každou hodinu padá bez error kodu. Není možné aby vám to hodinu nenašlo ani jednoho živého hráče. Není možne aby COOP v Multákové hře byl tak domrvený. Chcete si zahrát s kamarádem? Jo někdy to půjde a pak se vůbec nenaloadíte do hry. Až když to kamarád leavne tak vás to instatně pickne do mapy s botama. End game locknutý na singl další prasečina. Tak to měli vydat jako singl hru bez live servicu a bylo by!. A Ne jako Coop multiplayerovou hru s live service po x let když po měsíci a půl je ta hra uplně mrtvá. Mám tam 60h hra mě neskutečně bavila, ale ta příšerná technická stránka hry mě totalně odradila to hrát dál. Nebudu hrát dalšího PAGANA ONLINE BEZ ONLINE!. Protože tady online nefunguje. 

    • Tak jsem dokončil závěrečnou misi END GAME obsahu, tedy porazil Rapaccini v tom exoskeletu ve čtrnáctém podlaží, kde to musíme hrát sami a spoléhat na co-op AI kdy ta když padne i vy, je totální konec. Napoprvé se mi hra sekla v sedmém patře ve výtahu, a když jsem dal načíst kontrolní bod, nenačetli se mi už soupeři takže 40 minut hry v pr... naštěstí napodruhé sice to bylo těžší, samý děsbot, exoskelet, špičkový syntetoid a adaptoid, všichni silové pole a tak nějak jsem to skrze nastavení na padání hrdinských koulí za dorážení udělal. Prostě jsem si takto stále obnovoval hrdinský útok, resp. dobíjel ale musím říct, že to je pěkný opruz, to hrát. Jinak to nastavení padání hrdinských koupí je potřebné udělat v těch schopnostech postavy i se šikne nějaký ten artefakt na to nebo vybavení s podporou tohoto, pak je to prostě pohodička. Mě to padalo skrze dorážení, takže je třeba aplikovat na postavu schopnost vytvářet na to příležitost. Prostě strašná babračka to nastavovat na boj. Ještě že to je alepsoň v ČJ. Jinak dal jsem to za Kamalu. Ta sekvence po dohrání END GAME byla pěkná, řekl bych že Crystaláci umí dobře vyprávět příběh i udělat pěknou grafiku, bohužel gameplay je už horší článek. Myslím, že definitivní ukázka toho jak mají postavneou gameplay byl Tomb Raider Underwolrd, tedy ten jejich styl, prostě repetetivní činnosti bez napětí, strachu  a potřeby hráčského umu, tam ale bylo parádní prostředí a hudba, což zde chybí.

  • Carnage666

    Možná jsem masochista ale do hry se sem tam vracím. To že si někdo udělá build postavy která na ránu umře je jeho problém. Největší a nejhlavnější problém této hry je nedostatek contentu a endgame, mimo teda bugy. Když dosáhnete power lvl 150 (maximum) tak vás čeká co? No budete levelovat ostatní postavy a pak? Pak budete chodit dokola pořád ty stejný mise v pořád těch stejných kulisách který už znáte za 20h nazpaměť. Z obrovského Marvel vesmíru máte jen 2 záporáky který chodíte pořád dokola, od vydání hry je tam snad jen 1 dungeon který byl vydaný post release a zestává z toho že chodíte vymlátit patra laboratoří který už znáte nazpaměť viz. výše.

    Matchmaking je rozbitý už od vydání a mít plný tým hráčů je spíš zázrak, momentální endgame "dungeon" lze hrát jen v singlu, což nikdo nechápe proč.

    Loot, důležitá část všech looter shooter her tu absolutně nefunguje. Máte klasicky: šedý, zelený, modrý, fialový, žlutý, červený a korespondující názvy jako epický, legndární atd. No jenže v týhle hře nemá smysl moc grindovat dung aby vám padla legenda nebo třeba exotic když i fialový tedy epický loot je hodněkrát lepší než ten legendární... proč?

    Jednoduše tam chybí content, moc dlouho hra stagnuje a hráči odcházejí když bylo v plánu tuhle hru podporovat na X let dopředu člověk by čekal že po vydání budou mít spoustu věcí který do nás budou dávkovat postupně no jenže včera bylo pozdě a oni toho evidentně moc nemají.

    • 0tecFura

      Kolik už na tom máš cca hodin? A kolik hodin ti zhruba zabrala kampaň? 

      A pak ten obsah po příběhu. To hraješ sólo (dá se to hrát sólo?)? 

      • Carnage666

        Teď mam kolem 70h, příběh 12-15h max. Solo jde hrát celá hra od začátku do konce všechny mise.

        • 0tecFura

          Díky za info. Já po tom pokukuju víc a víc. Počítám že max tak 14 dní ještě odolam a pak to koupím. Já jsem notoricky dohravac a teď mám doma cca 300 krabicovek a z toho jen 16 jsem nedohrál, nebo vůbec nehrál. A strašně mě tam ty nedohrany hry iritujou 😂 Zarekl jsem se, že nic nekoupím, dokud alespoň 10 z těch 16 nedohraju. Ale ty avengers mě nehorázně lakaj. A příští měsíc cyberpunk. 

    • Hádej, kdo to napsal:    "Já jsem s hrou spokojený. To jak si tvůrci dokázali vyhrát s každou postavou zvlášť a každá se hraje jinak a má svoje ikonický pohyby, útoku a schopnosti je prostě pecka. Co se týče příběhu tak bych klidně bral delší a jak se píše v recenzi absence záporáků mi vadí. Jediný větší negativum hry je technická stránka."

      • Carnage666

        Ano a co se na tom změnilo?  😀 pořád si to myslím, ale nechtěl jsem se s tim combat systémem opakovat  a s příběhem taky ne, tam nemam co vytknout přece a i tady stejně jako předtím píšu že absence záporáků a bugy jsou problém. Jak píšu zde jsem asi masochista (podle ostatních kteří jsou velmi nespokojeni nebo to ani nehráli). Jediný co se změnilo od předtím je to že mi vadí to že není novej content a trvá jim to, protože v tý době kdy jsem to psal jsem očekával že mají nějaký plán a budou přidávat víc věcí a častěji. Ale ocěňuju že tu mam osobního stalkera, trolle.

        • Tak moc si nefandi. Já jsem si ten příspěvek zapamatoval jen proto, země fascinovalo jak taková kravina může někoho bavit. Ale proti gustu...

    • DummyTarget

      Naprosto stejný problém jsem měl u division 1 a teď už i u dvojky... to samé anthem. Když se dostanu do fáze kdy jen udělám dailyny, odchodim si mise co už jsem splnil xkrát a tak dál až do zblbnutí. Z lootem je to taky podobné a člověk už pak jen honí hodnoty v desetinách. Takovej systém obsahu a gameplaye asi ani nemůže fungovat ale zkouší to dál... já vím že do žádné další takové hry už bych nešel.

      • 0tecFura

        Chtěl jsem se zeptat. Já jsem singlplayer hráč a division 2 jsem dohrál solo. Je tam příběh, který jde odehrát i v jednom hraci. Je něco takového i v anthem? Ve smyslu, jako že můžu tu hru dohrát a odehrát sólo? 

        • DummyTarget

          Jojo... V podstatě to samé... celou příběhovou kampaň jsem prošel sólo. Scalovaní obtížnosti tam funguje stejně takže člověka nic nenutí hledat si partu. Jen to prodlužuje čas než začneš hru protože cca minutu to zkouší matchmaking a pak stejně začneš hru sólo s tím že se k tobě v průběhu může někdo přidat. 

          • 0tecFura

            Aha jj dík za odpoved. Asi ten anthem možná i zkusím. Teď jde sehnat za pár stovek a bioware je prostě ,,moje,, studio. 

            Jinak, co máš momentálně rozehraneho? 

            • DummyTarget

              Já jsem anthem kupoval asi za osm euro a rozhodně jsem nelitoval. Nemyslím si že je to tak špatná hra jak všichni tvrdí ale ani to není žádný hluboký bioware rpg. Sráží jí dolů tenhle live service model a fakt že od toho vývojáři dali ruce pryč a dělají na anthem 2.0

              Teď? Čeká mně pokořit posledního bosse v Jotun... a pak si střihnu znovu Sundered. Řekl jsem si že si přijedu tvorbu Thunder Lotus games než se pustím do jejich posledního dílka Spiritfarer na což se moc těším ale teď koukám že konečně vyšel (už není epic exclusive) The outer worlds takže jsem na vážkách... co paříš momentálně ty?

              • 0tecFura

                Reakce na příspěvek:

                Já dohral předevčírem mafii remake i s volnou jízdou. Teď finisuju death stranding (na tom mám už k 70 hodinam) a someday you'll return. Tam jsem taky už na konci. A pod tíhou diskuze k baldurs gate 3 jsem v práci na notebooku rozehrál baldurs gate 2 🙂

                • DummyTarget

                  Reakce na příspěvek:

                  A jak to děláš že hraješ několik plnohodnotných her najednou? Já se pak ztrácím v tom kde jsem v jaké hře skončil a co je kde hlavní motivace mojí postavy. Já můžu hrát jen jednu hru a občas jí prokládám něčím nenáročným (třeba nějaký ten truck sim apod) 

                  • 0tecFura

                    Reakce na příspěvek:

                    Já to mám stejně jako ty. Vždy hraju jednu ,,hlavní,, (to je ten death stranding) hru a jinou nerozehraju, dokud ji nedohraju. Akorát teď jsem udělal výjimku, protože už jsem nevydržel čekat na tu mafii 🙂. A je pravda, že co jsem hrál tu mafii, tak jsem death stranding nezapnul. A pak mám rozehranou jednu hru ,,dlouhodobe,, (to someday you'll return hraju už asi dva mesice) s přítelkyní. Ona nehraje, ale jednou za čas se ráda koukne jak hraju. Většinou v noci na nějakou hororovku. Takhle s ní už jsem dohrál pár resident evilu a nebo třeba evil within 2.

                    A to baldurs gate. To jsem teď poprvé takhle rozehrál něco dalšího v práci. A je pravda, že když teď třeba konkretne to someday zapnu třeba po dvou týdnech, tak se do toho chvíli zase musím tak jakoby dostat. 

                    • DummyTarget

                      Reakce na příspěvek:

                      Tak to bude asi problém se zase dostat do death stranding co? Vyměnit Lost Haven za americkou pustinu :) 

                      Ani jsem netušil že someday you'll return je tak dlouhá hra... Já myslel že je to na 5-6 hodin.

                      To máš dobrý... já mám na steamu několik hororovek ale nemám na to koule :D 

                      • 0tecFura

                        Reakce na příspěvek:

                        Já právě horory taky nehrál, az s ní 😂

                        Na tom someday mám asi 15 hodin. Ale určitě se to dá dohrát rychle. Já jsem tip hráče, který musí všechno prolezt  a tak. 

                        Jo. Ten death stranding je bych řekl  promakana a náročná hra. Musel jsem se do toho zase dostat. Ale po dnešní propareny noci už tam zase jsem 🙂

                        A dneska mám noční, takže na řadě je baldurs gate 

                        • DummyTarget

                          Reakce na příspěvek:

                          Hehe... to je super. Tak to má být ;)

                          S tím vyzobáváním mám stejnou diagnózu jen mi to občas pokazí hru a místo abych si užíval příběh nebo gameplay tak vyzobávám collectibles.

                          Tak hlavně že víš jak oddělit pracovní a osobní život :D


                          • 0tecFura

                            Reakce na příspěvek:

                            Tjn s těma collectibles to mám stejně. 

                            Podle komentu ve zdejších diskuzích bych řekl, že jsem asi jeden z mála hráčů, kterýmu nevadí otazníky v ubisoft hrách (vždycky je musím všechny navštívit) . Naopak mi i vyhovuje, že např. V novějších dílech far cry se dají koupit (myslím za in game menu, reálný peníze bych za to nedal) mapy, které ti ukazují místa, kde jsou collectibles. 

                            • DummyTarget

                              Reakce na příspěvek:

                              Taky jsem si všiml že na to lidi často nadávají a tak nějak to chápu... mapa plná otazníků může působit trochu děsivě (když vidíš co všechno můžeš/musíš navštívit) a chaoticky (někdy mám problém v tom najít kde je další příběhová mise). Možnost koupit si u obchodníka mapu a odhalit si třeba pevnosti nebo collectibles v určitý oblasti by mohla být docela dobrým řešením pro všechny. 

                              • 0tecFura

                                Reakce na příspěvek:

                                Jako já to taky chápu. Přesně z těch důvodu jak říkáš. Ale me na těch otaznikach vyhovuje, že mám pak takovou jistotu, že jsem všude byl, vše viděl a nic mi neuteklo 🙂

                                Třeba když jsem poprvé viděl tu obrovskou mapu plnou otazníků v assassins creed oddysey. Hned mi bylo jasný, že to bude hodin, než je všechny vyzobu 😂 (nakonec přes 120 hodin) 

                                • DummyTarget

                                  Reakce na příspěvek:

                                  A nemáš někdy pocit že jen přijdeš počkáš až hra potvrdí že je místo navštívené nebo "vyčištěné" a vlastně si z něj nic neviděl? 

                                  Oddysey jsem nehrál ale můj poslední AC byl Origins a tam jsem vyzobal vše a bylo mi líto že toho není víc protože mně asi baví courat se pouští :) ale když si ty lokace projdeš znova tak zjistíš že některý mají zajímavý detaily který nejsou nutně interaktivní spoty ale prostě to prostředí vypráví nějakej příběh (inveromental storytelling). Snažím se poslední dobou soustředit ve hrách na podobný prvky ale někdy je to těžký když je hratelnost tak zábavná a návyková... skoro se zdá že si tím herní médium podraží nohy.

                                  • 0tecFura

                                    Reakce na příspěvek:

                                    To právě v tom oddysey bylo kolikrát na tom otazníku něco právě zajímavého. I když to bylo třeba ,,jen,, hezké panorama, nebo třeba zajímavé sousoší a nebo jak rikas skrz ten storytelling (nemá to být enviromental?) třeba odkaz na nějakou řeckou báji. Kolikrát jsem si právě říkal, ze to se autorům povedlo a kdyby tam ten otazník nebyl a já tam kvůli tomu nešel, tak bych to neviděl. 

                                    A jak si předtím psal, že tím sbíráním věci kolikrát trpí příběh hry. Tak to je taky i můj problém. Když dohraju přibeh, tak pak už mě nebaví běhat po svete a hledat collectibles. Nějaká hra tě upozorní, že máš poslední možnost to vyzobat. Ale když to ta hra nemá, tak prostě v určitý chvíli kašlu na příběh a hledám kraviny. A to je pak třeba divný, když ti hra říká, že jsi vyvolený co zachrání svět a konec světa se blíží a já místo toho běhám po mapě a sbírám kraviny 😂

                                    • DummyTarget

                                      Reakce na příspěvek:

                                      Aaargh! Jo má to být enviromental :D silly me. 

                                      Tak to jsem byl asi já příliš dlouho slepý a hrál jen pro odškrtávání položek ze seznamu :/ znovu... silly me :) 

                                      To co tu píšeš je asi můj největší problém s nelineárníma open world hrama. Nevím jak u tebe ale já u spousty takových her, ať už to byl zaklínač, skyrim, gta nebo ubisoftí openworldy (sakra i fallout :D) jsem měl skoro vždycky problém se úplně ponořit do hlavní dějové linky protože byla protkána tolika odbočkami které s hlavní zápletkou nějak nesouvisí. Když to srovnáš s hrama jako mass effect, KOTOR nebo třeba Half-Life kde všechno co děláš nějak doplňuje cestu k vyřešení hlavní zápletky. Třeba je to jen moje mizerná schopnost udržet pozornost ;)

                                      • 0tecFura

                                        Reakce na příspěvek:

                                        Chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nejsi tady na gamesackym discordu? 

                                        • DummyTarget

                                          Reakce na příspěvek:

                                          Nikdy jsem discord nezkoušel ale asi bych se mohl trochu "odkopat" a pokusit se do toho proniknout. Až se tak stane dám ti určitě vědět... můžeš nějakej doporučit?

                                          • 0tecFura

                                            Reakce na příspěvek:

                                            Já právě včera na doporučení redakce  (asi jim vadili mé OT témata 😂) si to zalozil. A přihlásil se tady na gamescz discord. A je pravda, že tam ta diskuze jakoby víc žije a hlavně je to všeobecně o hrách, tak se tam resej vsemozny témata. 

                                      • 0tecFura

                                        Reakce na příspěvek:

                                        U mě to spíš záleží hru od hry. Např. Far cry 5 mě ke konci už moc nebavil, ale musel jsem to dohrát 😂 tak jsem pak ty otazníky vyloženě probíhal, aby se jen jak si psal odskrtly.

                                        Jo s těma openworldama to mám taky tak jako ty. Protože všude jsou sidequesty kolikrát taky s vlastníma minipribehama (viz např zaklínač 3). A pak když si uvědomím co dělám (jako avatar ve hře), že hra na mě tlačí nějakou blížící se neodvratnou hrozbou a já místo toho zabíjím 10 krys u někoho ve sklepě 😂

                                        Ale to je podle mě možná daný i tím, že už hrajeme dlouho a v každý druhý hře zachraňujeme svet a už taknějak vime, že příběh ty hry na nás stejně počká. 

    • Hele já si myslím, že zcela zásadní fail je ten systém boje. Kdyby byl povedený, lidé by to hráli. Prostě když do někoho tlučeš zdlouhavě několik minut, a kromě mačkání tlačítek a chaosu na obrazovce nemáš žádnou radost, žádné uplatnění hráčského umu, taktiky, je to o ničem. Pak otevřeš dveře a jdeš chodbou kde čeká další zátarasa, použiješ nabitou ultimátku a co se stane, nic, nic nepřátelům neudělá. Tohle je myslím zcela zásadní fail.

  • Co chtějí, když jste Hulk level 150 (maximální level), zarazíte řadového vojáčka do země dokončujícím úderem pěstí a on z vesela vstane a pustí do vás laser, který vám sebere celý život a vy čekáte na oživení. Rozhodně se při hraní necítím jako Avengers. Udělat z Avengers levelovací hru byla dle mě ta největší chyba. Řekl bych, že pád bude zasloužený. Konečně možná už přestanou dělat tyhle live servis blbosti a zaměří se na hry s kvalitním příběhem a zajímavou gameplayí. Za mě obrovské zklamání, nicméně jsem jeden z těch, co to stále hraje. Rozepisovat se o battle passu který čítá jen 1300 kreditů na jednu postavu, když jen jeden pěkný oblek stojí kreditů 1400 a třeba nějaké to lepší dokončování 1200 kreditů je fakt smutné. Hráčům tak zbývá jediná možnost a to koupit si po dokončení všech battle passů kredit za reálné peníze a věřte, že jeden lepší skin nebo zakončovačka vyjde na 500 kč. Neskutečná zlodějna.

    • Carnage666

      Jakej máš build? staty, obranu, hrdinskou sílu atd. ?

    • 0tecFura

      Já to ještě nehrál, ale chystám se na to. 

      To s tím hulkem, jak píšeš je fakt kravina (myslím jako, že máš pravdu) 

      No a ta cenová politika my přijde vyloženě jako svinarna. 

      Mě se líbil ten reboot toho tomb raidera, jak dělali, proto jsem byl rád, že dělají na avangers, ale asi to Teda taková pecka nebude (škoda. Jsem fanoušek marvel a poradnou hru z tohoto univerza bych bral všemi deseti). 

      Ja jsem singlplayer hráč a podle recenzí ten singl je dobrej. Jakej je tvůj názor na singl kampaň? 

    • To nás nejspíš čeká ještě jedno zklamání od rocksteady 😕

    • To nás nejspíš čeká ještě jedno zklamání od rocksteady 😕

  • KrPa

    proste jen dalsi copy paste slatanina jen v licenci marvela, co cekat ze?

  • Ani se nedivím ..... škoda, kdyby místo liveservice udělali plnohodnotný singl, ale arkham, spidy.....

    • 0tecFura

      Já to ještě nehrál, ale ta singl kampaň má v recenzích kladné ohlasy. Jako, že je prý povedená. 

      • Doufam, ze se s nami take jednou podeli o statistiky, pokud napr. vetsina hracu dohrala pribeh a pak se jim na nejaky live service vyprdla, tak se to nejspis projevi i na budouci produkci studia.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit